Σας ανακοινώνουμε ότι οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας δέχονται για ενημέρωση και επικοινωνία τους γονείς των μαθητών, μετά το πέρας των μαθημάτων, σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα.
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου
Σας ανακοινώνουμε ότι οι Εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας δέχονται για ενημέρωση και επικοινωνία τους γονείς των μαθητών, μετά το πέρας των μαθημάτων, σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα.
Από τη Διεύθυνση του Σχολείου
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία βραβεύει τους μαθητές μας που αρίστευσαν στον Διαγωνισμό «Ο Μικρός Ευκλείδης» του περασμένου Μαρτίου 2023. Το Σχολείο μας, για να τιμήσει αυτούς τους μαθητές, τους απένειμε σε ειδική σεμνή τελετή Τιμητική Διάκριση και τους ευχήθηκε να έχουν πάντα πρόοδο και επιτυχίες!
Τα παιδιά που βραβεύτηκαν είναι:
από την περσινή ΣΤ΄ τάξη: ο Κοτρώτσιος Μάριος και ο Μασέλος Μιχαήλ,
ενώ από την περσινή Ε΄ τάξη: η Αθάνατου Μυρτώ.
Συγχαρητήρια σε όλους!!!
Με περισσή τιμή γιορτάστηκε σήμερα στο σχολείο μας η 10η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, που είχε θέμα: «Η ΚΙΝΗΣΗ ΔΙΝΕΙ ΖΩΗ».
Η γιορτή μας ξεκίνησε με πανηγυρική Τελετή Έναρξης, που περιελάμβανε κινητικές δημιουργικότητες και χορούς από όλες τις τάξεις του σχολείου: «Κίνηση κάθε μέρα, Υγεία μια Ζωή», «Ο Κύκλος της Αθλητικής Περιπλάνησης», «Με χρώματα και επίπεδα», «Χορεύω για το ΕΥ – Η Δύναμη της κίνησης του Κύκλου», παραδοσιακοί χοροί από διάφορες χώρες του κόσμου – Αφιέρωμα στους συμμαθητές μας στη Θεσσαλία.
Ακολούθησε προθέρμανση των τμημάτων και ομαδικά παιχνίδια σε 9 ειδικά διαμορφωμένους σταθμούς. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκαν αγώνες Ποδοσφαίρου και Πετοσφαίρισης και αθλητικές δράσεις με θέματα: Θάλασσα – Αερόστατο – Στεφάνια – Μπάλες, Σκυταλοδρομία με έμφαση στον Κλασσικό Αθλητισμό, Σκυταλοδρομία με Καρότσια, Αθλητική τρίλιζα.
Τέλος, η γιορτή μας έκλεισε με την Τελετή Λήξης, που περιελάμβανε ένα Αφιέρωμα στους συμμαθητές μας στη Θεσσαλία: Παίζω για το Ευ – «Πέτα-Πέτα ψηλά», καθώς και Απονομή Επαίνων «Ευ Αγωνίζεσθαι» και «Τίμιου Παιχνιδιού».
Τα παιδιά αποκάλυψαν σε όλους μας το μυστικό της απόλυτης επιτυχίας της ζωής, που είναι: «Η Κίνηση – Η Κίνηση δίνει Ζωή».
Μπράβο σε όλους τους αθλητές μας για τη συμμετοχή τους!
Η Επιτροπή Φιλάθλου Ιδιότητας του σχολείου μας χαιρετίζει αυτή την εξαιρετική γιορτή με ιδιαίτερη ικανοποίηση για την λαμπρή επιτυχία της και συγχαίρει όλους τους μαθητές!
Συγχαρητήρια!!!
Σας προσκαλούμε στην αθλητική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί
στο σχολείο μας στο πλαίσιο του εορτασμού
της 10ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού
την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2023 και ώρες 8:15 – 11:30.
Θέμα: «Η κίνηση δίνει Ζωή».
Το σύνθημά μας είναι: Ευ Αγωνίζεσθαι
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Άγγελος Χαλίδας
Ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη των μαθημάτων θα πραγματοποιηθεί
τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023 και ώρα 8:15.
Οι μαθήτριες και οι μαθητές θα προσέλθουν στο Σχολείο από τις 8:10. Στη συνέχεια,
θα παραμείνουν στο προαύλιο στις καθορισμένες θέσεις των τμημάτων
ως την πραγματοποίηση του Αγιασμού.
Κατόπιν, θα εισέλθουν στις αίθουσες, θα παραλάβουν τα διδακτικά τους βιβλία,
το προσωρινό πρόγραμμα μαθημάτων και κάποια έντυπα
τα οποία θα συμπληρώσουν οι γονείς / κηδεμόνες των μαθητών
και θα αποχωρήσουν συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων τους.
Ως εκ τούτου, κρίνεται απαραίτητο οι μαθητές να έχουν μαζί τους
τις σχολικές τους τσάντες.
Οι γονείς των μαθητών της Α΄ τάξης θα παραμείνουν
για γνωριμία και ενημέρωση από τη Δασκάλα τους.
Η αποχώρηση των μαθητών θα γίνει στις 09:30.
Ο Διευθυντής Άγγελος Χαλίδας
και οι Εκπαιδευτικοί της Σχολικής Μονάδας
σας εύχονται καλή και δημιουργική χρονιά!
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης έκλεισαν τη φετινή χρονιά με τη σημερινή αποχαιρετιστήρια γιορτή που έχει τίτλο: «Αιγαίο, το γαλάζιο που μας ενώνει» και είναι εμπνευσμένη από την εργασία που ολοκληρώθηκε στο γ΄ Εργαστήριο Δεξιοτήτων, με το γενικό θέμα: «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη». Η γιορτή είναι αφιερωμένη στη Μικρασιατική καταστροφή και την Προσφυγιά του 1922, που αποτελεί τη μεγαλύτερη τραγωδία της σύγχρονης Ελλάδας και μένει ανεξίτηλα χαραγμένη στη μνήμη μας. Αυτή τη μνήμη προσπαθήσαμε να κρατήσουμε ζωντανή μέσα από αυτή τη γιορτή.
Ευχόμαστε σε όλους Καλό Καλοκαίρι!
Τα παιδιά της Γ΄ τάξης αποχαιρετούν τη φετινή χρονιά με την παρουσίαση των προγραμμάτων, που επιτεύχθηκαν στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Αφού έγινε η διάχυση των αποτελεσμάτων και η ενημέρωση των γονιών για τις δεξιότητες που καλλιεργήθηκαν, τα παιδιά εξέφρασαν τις ευχές τους για το καλοκαίρι που ανοίγει τα φτερά του και η γιορτινή μέρα της λήξης σφραγίστηκε με ένα καλοκαιρινό τραγούδι.
Καλό καλοκαίρι παιδιά!
Οι μαθητές της Α΄ τάξης πραγματοποίησαν καλοκαιρινή γιορτή, που περιελάμβανε απαγγελίες, ποιήματα, σκετς και τραγούδια.
Η γιορτή ξεκίνησε με παρουσίαση των αποτελεσμάτων της σχολικής χρονιάς. Ακολούθησαν ποιήματα και τραγούδια για το καλοκαίρι.
Στη συνέχεια, παρουσίασαν ένα σκετς με θέμα: «Τα παιχνίδια του καλοκαιριού», που σκοπό είχε να δείξει την αξία των ομαδικών παιχνιδιών έναντι των ηλεκτρονικών.
Η γιορτή τελείωσε με όμορφη παρουσίαση της Αλφαβήτας και το τραγούδι του αποχαιρετισμού.
Γονείς και παιδιά έμειναν πολύ ευχαριστημένοι.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!
Πρόσφατα σχόλια