Η Α’ Τάξη βούτηξε με τα μούτρα στη δημιουργία για να υποδεχτεί το καλοκαίρι! Τα πρωτάκια μας στρώθηκαν στο πάτωμα, ένωσαν τις δυνάμεις τους και δούλεψαν ομαδικά για να φτιάξουν τις πιο όμορφες θαλασσινές συνθέσεις. Επιστρατεύοντας έντονα χρώματα, χαρτόνια και πολλή φαντασία, γέμισαν τον βυθό της τάξης μας με ζωηρά, πολύχρωμα ψαράκια και τρισδιάστατα καβουράκια που μας εύχονται “Καλό Καλοκαίρι”. Μέσα από αυτή την ομαδική προσπάθεια, τα παιδιά μας αποχαιρέτησαν την πρώτη τους σχολική χρονιά γεμάτα περηφάνια και χαμόγελα!
Μια βουτιά στη δημιουργικότητα από την Α΄ τάξη
Ιούν 202615




Πρόσφατα σχόλια