Με μεγάλη χαρά επισκέφτηκαν σήμερα οι μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων την Έκθεση Επιστήμης και Τεχνολογίας στο Ίδρυμα Ευγενίδου. Εκεί, διαδραστικά εκθέματα Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Μαθηματικών, Πληροφορικής και Ρομποτικής προσφέρουν στον επισκέπτη τη δυνατότητα να γνωρίσει και να εξοικειωθεί με τον κόσμο της Επιστήμης και της Τεχνολογίας και να εμβαθύνει σε επιστημονικές αρχές και μαθηματικές έννοιες μέσω της αλληλεπίδρασης και του χειρισμού εργαστηριακών διατάξεων και μηχανών.
Οι μαθητές περιηγήθηκαν στον χώρο και ήρθαν σε αλληλεπίδραση με τα εκθέματα ακολουθώντας οδηγίες με απλό, ενδιαφέροντα και ευχάριστο τρόπο, με στόχο την ενίσχυση της διερευνητικής/αποκαλυπτικής μάθησης και την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης.
Πρόσφατα σχόλια