Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων συμμετείχε με ιδιαίτερη χαρά στην τελετή λήξης της σχολικής χρονιάς, συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας όμορφης και γιορτινής εκδήλωσης για όλους τους μαθητές.

Με πολλή αγάπη προσέφερε δώρα στα παιδιά, επιβραβεύοντας την προσπάθεια και τη δημιουργικότητά τους καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Παράλληλα, τη διασκέδαση ανέλαβε η Λαμπερόσκονη, η οποία παρουσίασε ένα ξεχωριστό ψυχαγωγικό πρόγραμμα γεμάτο παιχνίδι, μουσική, χορό και χαμόγελα, χαρίζοντας αξέχαστες στιγμές σε μικρούς και μεγάλους.

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας ευχαριστούν  θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης και εύχεται σε μαθητές,  και γονείς ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι! IMG 4b4a0b2f08a1bcd5718714a0379e38ab V 1 IMG 3d30643bfbe2654dc595b27f3bde5dfb V IMG e905d49ebb3da2902fa6f6f4b7f257d3 V IMG 94a25a2914a13632e29ab2f8d508adc7 V 1 IMG ef921253d45352fde2d4ba943011dbf3 V   1000085254IMG c577f64936254cd9a3a1887618be1820 V