Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων συμμετείχε με ιδιαίτερη χαρά στην τελετή λήξης της σχολικής χρονιάς, συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας όμορφης και γιορτινής εκδήλωσης για όλους τους μαθητές.
Με πολλή αγάπη προσέφερε δώρα στα παιδιά, επιβραβεύοντας την προσπάθεια και τη δημιουργικότητά τους καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Παράλληλα, τη διασκέδαση ανέλαβε η Λαμπερόσκονη, η οποία παρουσίασε ένα ξεχωριστό ψυχαγωγικό πρόγραμμα γεμάτο παιχνίδι, μουσική, χορό και χαμόγελα, χαρίζοντας αξέχαστες στιγμές σε μικρούς και μεγάλους.
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας ευχαριστούν θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης και εύχεται σε μαθητές, και γονείς ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι!

