Ξεκινήσαμε και τα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου μας τη θεματική ενότητα μιλώντας για τα χρώματα. Ένα θέμα που πάντα αρέσει και ενθουσιάζει τα παιδιά….
Ακούσαμε το τραγούδι “Επτά ποτάμια” , παρακολουθήσαμε στο διαδίκτυο το βιβλίο «Το παραμύθι με τα χρώματα», συμφωνήσαμε πως τα χρώματα ομορφαίνουν τη ζωή μας. Κάναμε 2το πείραμα με το ουράνιο τόξο από κινούμενο νερό . Τέλος, μιλήσαμε για το ουράνιο τόξο, βάλαμε τα χρώματα στη σειρά και φτιάξαμε το δικό μας…..
Συνειδητοποιώντας πως κάθε τι που έχει χρώμα έχει και σχήμα μεταφερόμαστε στα σχήματα…. Το κάθε τμήμα προσέγγισε την θεματική ενότητα ανάλογα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών…Από το μικρό σημαδάκι την τελίτσα ή κουκιδίτσα τραβάμε κάθετες, οριζόντιες, πλάγιες καμπύλες γραμμές που αν τις ενώσεις δημιουργείς σχήματα.

