Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας με στόχο τη συνεργασία και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών. Αρχικά έγινε συζήτηση στην τάξη και οι μαθητές εξέφρασαν ιδέες και συναισθήματα και κατέγραψαν αξίες που θεωρούν σημαντικές, όπως η φιλία, ο σεβασμός, η συνεργασία, η ομαδικότητα και η συμμετοχή.Στη συνέχεια αποφασίστηκε η δημιουργία μιας […]
Ημέρα: 16 Μαΐου 2026
Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικώνΕνδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών
0 σχόλια
16 Μαΐου 202616 Μαΐου 2026
Την Παρασκευή 15 Μαΐου 2026 παρερεύθηκε στη σχολική μας μονάδα, η ψυχολόγος M. Sc. Γεωργία Γκοβίνα του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων με σκοπό να πραγματοποιήσει ομιλία προς το διδακτικό προσωπικό με θέμα: «Η Τέχνη της Παιδαγωγικής Σχέσης στο Δημοτικό Σχολείο» στα πλαίσια ενδοσχολικής επιμόρφωσης. Στόχοι της δράσης ήταν: α) Η ανάδειξη της σημασίας της παιδαγωγικής σχέσης […]