Οι μαθητές και μαθήτριες της Δ’ τάξης του σχολείου μας με την καθοδήγηση του δασκάλου τους, αποφάσισαν στα πλαίσια του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων και στην ενότητα Ευ Ζην να προτείνουν και να φάνε ένα υγιεινό πρωινό. Χωρίστηκαν σε ομάδες και κάθε ομάδα έφερε τα δικά της υγιεινά τρόφιμα (γάλα, δημητριακά, ξηροί καρποί, κτλ) τα οποία […]