ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟ
Στις 19 Μαΐου οι μαθητές/τριες της Στ΄ τάξης του 26ου Δημοτικού Σχολείου με τον δάσκαλό τους Γκοτζαγεωργίου Αντώνιο διοργάνωσαν μια εκδήλωση- αφιέρωμα στον λαϊκό τραγουδιστή της πόλης μας, τον Δημήτρη Μητροπάνο, με τίτλο «Μια στάση…. εδώ!». Η δράση
