“Ταξίδι στη γνώση με στάση… στη βιβλιοθήκη!”
Την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γ΄ και Δ΄ τάξεων του 26ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων επισκεφτήκαμε τη Δημοτική Βιβλιοθήκη της πόλης μας, στο πλαίσιο μιας όμορφης εκπαιδευτικής δράσης.
Τις τάξεις συνόδευαν οι δάσκαλοι, κ. Σδρένια Βασιλεία
