Εξερευνητές της φύσης!
Την Τρίτη 12 Μαΐου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης γίναμε μικροί εξερευνητές της φύσης!
Στο πλαίσιο της πρόσφατης περιβαλλοντικής μας δράσης, βγήκαμε έξω, παρατηρήσαμε και καταγράψαμε τα δέντρα της περιοχής μας.
Αναγνωρίσαμε, μάθαμε και φωτογραφίσαμε τις

