Επίσκεψη των μαθητών Ε΄και ΣΤ΄ τάξης στο Δημαρχείο Τρικκαίων

sxoleio 26 ds

Την Τρίτη 3 Μαρτίου  οι μαθητές της Ε΄ και  ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συνοδευόμενοι από τον Διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς επισκέφθηκαν το Δημαρχείο  Τρικκαίων. Εκεί, ενημερώθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας του Δήμου και των υπηρεσιών του από τον εκπρόσωπο

 » Διαβάστε όλο το άρθρο

Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου

Με αφορμή την πανελλήνια ημέρα φιλάθλου υλοποιήθηκε σχετική δράση στους μαθητές των Γ΄, Δ΄,Ε΄και Στ΄τάξεων  του σχολείου μας με σκοπό την ευαισθητοποίησή τους για το

“ευ αγωνίζεσθαι” και το φίλαθλο πνεύμα. Στο τέλος της δράσης οι μαθητές δημιούργησαν αφίσες με τα δικά τους συνθήματα.