ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ;

                                                                                                     

Με ευχάριστο και παιγνιώδη τρόπο  μέσα από την ιστοσελίδα του  Οργανισμού  Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας μπορούμε να  μάθουμε διασκεδάζοντας για το σεισμό και για τα μέτρα προστασίας που μπορούμε να πάρουμε πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από ένα σεισμό.

ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ   Η  ΕΔΩ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΑΣ

Σήμερα 23-3-2011 είναι παγκόσμια ημέρα μετεωρολογίας και οι Εθνικές Μετεωρολογικές Υπηρεσίες ανά τον κόσμο ανοίγουν τις πόρτες τους στο κοινό. Μετεωρολόγοι ξεναγούν τους επισκέπτες στο χώρο εργασίας τους, ώστε να γνωρίσουν καλύτερα το έργο τους, την καθοριστική συμβολή τους στην προστασία της ζωής και του περιβάλλοντος και τη συνεισφορά τους στην οικονομική ανάπτυξη. Το θέμα του εορτασμού που επιλέχθηκε από το WMO για το 2011 είναι: “το κλίμα και εσείς”.

Δείτε το δελτίο τύπου της Ελληνικής Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας ΕΔΩ.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΝΕΡΟΥ


Με αφορμή τη σημερινή παγκόσμια ημέρα του νερού καλό είναι να σκεφτούμε και να επαναπροσδιορίσουμε τη γενικότερη στάση μας προς το πολύτιμο αυτό αγαθό μια και στη χώρα μας το κύριο πρόβλημα εντοπίζεται στην έλλειψη καλών διαχειριστικών πρακτικών και φυσικά την υπερκατανάλωση.
Σύμφωνα με στοιχεία διεθνών οργανισμών το πρόβλημα της έλλειψης νερού αναμένεται κατά τις επόμενες δεκαετίες να αναχθεί σε μείζον γεωπολιτικό θέμα καθώς η ζήτηση για πόσιμο νερό ολοένα αυξάνεται. Αναμένεται μάλιστα να αυξηθούν οι συγκρούσεις κρατών με αφορμή την έλλειψη νερού , καθώς και οι μετακινήσεις πληθυσμών για την ίδια αιτία.
Το ήξερες ότι πάνω από 6.000 παιδιά πεθαίνουν καθημερινά επειδή δεν έχουν πρόσβαση σε κατάλληλο νερό; Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό να βρούμε τρόπους να εξοικονομήσουμε νερό , αφού και στη δική μας μεσογειακή γειτονιά η μείωση των βροχοπτώσεων τα τελευταία χρόνια εντείνει το πρόβλημα, με το 35% των κατοίκων της Μεσογείου να αντιμετωπίζουν ήδη πρόβλημα έλλειψης ή ανεπάρκειας νερού.

ΚΛΙΚ  ΣΤΗΝ  ΕΙΚΟΝΑ    Η ΕΔΩ   ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΣΤΑΓΟΝΟΥΛΗ ΤΗΣ ΕΥΔΑΠ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ  ΝΕΡΟ…

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Εγκρίθηκε από το Κέντρο Εκπαίδευσης Ενηλίκων Πειραιά το πρόγραμμα “Πληροφορική-Βασικές έννοιες Η/Υ στην Κοινωνία της Πληροφορίας” (σεμινάριο 50 ωρών). Τα μαθήματα θα γίνονται κάθε Τρίτη και Πέμπτη 16.30-19.30 στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου μας ξεκινώντας από την Τρίτη 22-3-2011.
Στους επιμορφούμενους θα δοθούν δωρεάν βιβλία και με τη λήξη του σεμιναρίου θα τους χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Από τη Διεύθυνση

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΓΓΛΙΚΩΝ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

     

ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΗΜΟΣ  ΝΙΚΑΙΑΣ – ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ

ΓΕΝΙΚΗ  Δ/ΝΣΗ

Δ/ΝΣΗ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ-ΚΟΙΝ.ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

ΤΜΗΜΑ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΝΕΟΛΑΙΑΣ-ΑΘΛΗΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση: Π. Τσαλδάρη  10                                                          Nίκαια :11-3-2011

Ταχ.Κώδικας:18450                                                                         Αρ.Πρωτ.:Α1/238/14397

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

ΤΗΛ. 210 – 4278134-35 

FAX.210 – 4278134 

www.polisnikaia.gr

e – mail : paideia@dimosnikaias.gov.gr

                                                                             ΠΡΟΣ

                                                            1.Δ/ντές , Δ/ ντριες  Σχολείων

                                                   Α΄Βάθμιας- Β΄ Βάθμιας  Εκπαίδευσης  

                                                            Δήμου Νίκαιας-Αγ. Ι. Ρέντη   

                                                            2.Συλλόγους   Γονέων

                                                           3. Ένωση  Συλλόγων  Γονέων

        Αγαπητοί   φίλοι ,

Ο  Δήμος   Νίκαιας  σε  συνεργασία  με  το  Κ.Ε.Ε  (Κέντρο Εκπαίδευσης Ενηλίκων ) παρέχει  τη  δυνατότητα  δημιουργίας των  παρακάτω  τμημάτων  στο  χώρο  του σχολείου  ή  σε  όμορα  (ανάλογα  με  τον  αριθμό των  ενδιαφερόμενων ):

1. Αγγλική  Γλώσσα ( Σεμινάριο  50  ωρών )

2. Πληροφορική  . Βασικές έννοιες  Η/Υ  στην  Κοινωνία  της  Πληροφορίας

( Σεμινάριο   50  ωρών ).

     Τα  προγράμματα   αυτά  αφορούν  ενηλίκους    άνω  των  17  ετών . Διοργανώνονται στο  χώρο   του  σχολείου απογευματινές  ώρες με  ευθύνη  των  Συλλόγων  Γονέων

 ( π.χ. κατά  τη  διάρκεια   των  άλλων  προγραμμάτων ).

     Το  κάθε  πρόγραμμα   θα  γίνεται  δύο  φορές  την  εβδομάδα  και  λήγει  το  Μάιο.

Αριθμός  που  απαιτείται  για  τη δημιουργία     τμήματος  είναι   τα  20  άτομα .

Το  σχολείο θα  πρέπει  να διαθέσει  το  εργαστήριο  πληροφορικής  που   διαθέτει  . (Απαιτούνται  10  υπολογιστές   κι  αν  δεν  επαρκεί  ο  αριθμός  ,  οι  επιμορφούμενοι  μπορούν  να  φέρνουν   τα  δικά  τους  lap-top ).

     Οι  ενδιαφερόμενοι  μπορούν   να  υποβάλλουν  τις  αιτήσεις τους  στα  ενδιαφερόμενα  σχολεία  (  στους  Συλλόγους  Γονέων )  ή  στο   Τμήμα  Παιδείας   του  Δήμου .

Οι  αιτήσεις  θα  πρέπει  να  υποβληθούν  μέχρι 18-03-2011 .     

Συνημμένα: 1. Αίτηση  συμμετοχής ( 3 σελ. )

                                                                      Ο    ΔΗΜΑΡΧΟΣ

                                                                ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ    ΓΙΩΡΓΟΣ

Κατεβάστε την αίτηση κάνοντας κλικ

στο σύνδεσμο ΑΙΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ