ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗΣ – τεύχος Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου




συνεχίζεται…




συνεχίζεται…
| ΗΜΕΡΑ | ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ | ΩΡΑ | ΤΑΞΕΙΣ | ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ |
| Δευτέρα | Ζωγραφική | 4.15 – 5.45 | Όλες | Τσαντουλή Αγλαΐα – Νομικού Σμαράγδα |
| Τρίτη | Πινγκ-πονγκ | 4.30 -6.00 6.00 -7.30 | Όλες | Αληκαρίδη Γεωργία –Κουβάτσου Σούλα |
| Τρίτη | Σκάκι | 6.15 –7.45 | Όλες | Λαδά Ζηνοβία |
| Τετάρτη | Ρυθμική | 4.15 -5.30 5.30 -6.45 | Α, Β,Γ Δ, Ε, ΣΤ | Ρούλη Δέσποινα – Χιόνη Μαρία |
| Πέμπτη | Παραδοσιακοί χοροί | 4.15 –5.00 | Όλες | Σαρρή Ευρυδίκη |
| Πέμπτη | Ποδόσφαιρο | 4.15 –5.45 | Δ, Ε , ΣΤ | Καλδή Βάλια – Τσαντουλή Αγλαΐα |
| Σάββατο | Βόλεϊ | 9.30 -11.00 | Γ , Δ , Ε , ΣΤ | Μαυροπούλη Δήμητρα- Λαδά Ζηνοβία |
Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας τίμησε με την παρουσία του το σχολείο μας κατά τον αγιασμό για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2010-11. Απευθυνόμενος στους μαθητές είπε: “Να αγαπάτε το σχολείο, να αγαπάτε τους δασκάλους σας, να διαβάζετε πολύ. Σας έχει ανάγκη η χώρα”. Επίσης παραβρέθηκε η Υπουργός Παιδείας ΔΒΜΘ κ. Άννα Διαμαντοπούλου η οποία με τη σειρά της ευχήθηκε το σχολείο να είναι όαση δημιουργίας και χαράς γι’ αυτή τη δύσκολη περίοδο για την πατρίδα μας. Ο διευθυντής του σχολείου κ. Λουκίσας Αναστάσιος ανάφερε ότι αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για το σχολείο η παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας και του ζήτησε να καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε η παιδεία στον τόπο μας να γίνει πρώτη εθνική προτεραιότητα.
Τον αγιασμό τέλεσε ο μητροπολίτης Νικαίας Αλέξιος ενώ παρέστη ο δήμαρχος της πόλης κ. Στέλιος Μπενετάτος και πλήθος κόσμου.
Οι δασκάλες της Α΄ τάξης με χαρά υποδέχθηκαν τους μικρότερους μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας οργανώνοντας από την πρώτη στιγμή ένα εξαιρετικά φιλόξενο περιβάλλον για μάθηση. Ο στολισμός της τάξης παίζει πάντα σημαντικό ρόλο , καθώς μια όμορφη και φροντισμένη τάξη πάντα προδιαθέτει τα παιδιά ευχάριστα. Εδώ παρουσιάζουμε στοιχεία του στολισμού του Α1 και Α2 .
Απόκριες και η εκπαιδευτικός των εικαστικών του σχολείου μας προτείνει εύκολες , γρήγορες και πολύ δημιουργικές κατασκευές. Η κατασκευή που θα σας παρουσιάσουμε εδώ έγινε μέσα σε μια διδακτική ώρα στο Στ1.
Θα χρειαστείτε: Χρωματιστά κανσόν , ρευστή κόλλα , πούλιες , κηρομπογιές , ψαλίδι
Η κατασκευή βήμα – βήμα :A)Κόβουμε λωρίδες από κανσόν χαρτόνι και σχεδιάζουμε σε αυτές με κηρομπογιά διάφορα γεωμετρικά σχήματα. Στη συνέχεια τις προσαρμόζουμε στο κεφάλι μας και συρράπτουμε. Μόλις ολοκληρώσαμε τη βάση του ινδιάνικου καπέλου μας.
Β) Κόβουμε φύλλα διαφόρων σχημάτων και χρωμάτων , χρωματίζουμε τα νεύρα των φύλλων με κηρομπογιά και τα κολλάμε στα στεφάνια που φτιάξαμε προηγουμένως με τις λωρίδες του κανσόν.
Γ) Συμπληρώνουμε την κατασκευή μας προαιρετικά με λίγες πούλιες ή και χρωματιστά κουμπιά . Η κατασκευή μας είναι έτοιμη! ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ!!!