Και όμως…..ΓΙΝΕΤΑΙ!!!!! Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Στ 1, πήραν μέρος σε μια σειρά θεατροπαιδαγωγικών εργαστηρίων 10 ωρών, στο πλαίσιο του έργου TIM2-Teaching Mathematics Using Drama-Διδάσκοντας Μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης. Ήταν ένα πρόγραμμα Erasmus plus, που υλοποιείται στην Ελλάδα από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το θέατρο στην Εκπαίδευση. Η μαθηματική έννοια με την οποία ασχολήθηκαν ήταν: Λόγοι και Αναλογίες .
Έπαιξαν, πήραν ρόλους, εργάστηκαν ομαδικά, έλυσαν μαθηματικά προβλήματα και όπως αποτυπώθηκε στα ερωτηματολόγια που τους δόθηκαν να συμπληρώσουν, αντιμετώπισαν τα Μαθηματικά με έναν παιγνιώδη, πιο διασκεδαστικό και δημιουργικό τρόπο ,χωρίς άγχος και φόβο.








































