Και όμως…..ΓΙΝΕΤΑΙ!!!!! Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Στ 1, πήραν μέρος σε μια σειρά θεατροπαιδαγωγικών εργαστηρίων 10 ωρών, στο πλαίσιο του έργου TIM2-Teaching Mathematics Using Drama-Διδάσκοντας Μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης. Ήταν ένα πρόγραμμα Erasmus plus, που υλοποιείται στην Ελλάδα από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το θέατρο στην Εκπαίδευση. Η μαθηματική έννοια με την οποία ασχολήθηκαν ήταν:  Λόγοι και Αναλογίες .

Έπαιξαν, πήραν ρόλους, εργάστηκαν ομαδικά, έλυσαν μαθηματικά προβλήματα και όπως αποτυπώθηκε στα ερωτηματολόγια που τους δόθηκαν να συμπληρώσουν,  αντιμετώπισαν τα Μαθηματικά με έναν παιγνιώδη, πιο διασκεδαστικό και  δημιουργικό τρόπο ,χωρίς άγχος και φόβο.

IMG 20260526 191209 1IMG 20260526 195448IMG 20260526 191237IMG 20260526 191518 1IMG 20260526 191346

Η κ Σοφούλα της βιβλιοθήκης μας, προσκάλεσε στο σχολείο μας την κ Τέτη Ζέρβα , εκπαιδευτικό και συγγραφέα!

Η κ Τέτη   μας παρουσίασε το βιβλίο της: το παιδί κουμπί  και έδωσε την ευκαιρία  στους μαθητές και τις μαθήτριες των Γ, Δ,  και Στ τάξεων, να ακολουθήσουν  τον δρόμο του ήρωα και να συμμετάσχουν σε μια διαδραστική παρουσίαση με πολλή χαρά!!

Ευχαριστούμε πολύ την κ Τέτη !  Χαρήκαμε που γνωρίσαμε αυτό το παιδί κουμπί, έναν ήρωα της ζωής που μας διδάσκει μαθήματα δύναμης και αισιοδοξίας!!!

FB IMG 1777971862022

Την Τρίτη 28 Απριλίου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΣΤ1 του 25ου Δημοτικού Σχολείου  Πατρών συμμετείχαν στο μαθητικό καλλιτεχνικό φεστιβάλ “Κι αν ήσουν εσύ”.

Οι μαθητές ένωσαν τις φωνές τους με μαθητές  άλλων 18 σχολείων , σηκώνοντας ψηλά τους χαρταετούς της ειρήνης και έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα  για τα ανθρώπινα δικαιώματα ,τη διαφορετικότητα και τη συνύπαρξη.

Συμμετείχαν και παρακολούθησαν τις παρουσιάσεις των συμμαθητών τους σε μια μεγάλη γιορτή χαράς και ενσυναίσθησης!

 

Στις 28 Απριλίου, τα εκτάκια μας επισκέφθηκαν το όμορφο Ναύπλιο σε μια υπέροχη εκδρομή !!!

Περπάτησαν στην πόλη και πήραν μέρος στο παιχνίδι του ιστορικού θησαυρού ύστερα από μια περιήγηση στα πλαίσια  του  εκπαιδευτικού  προγράμματος του φορέα: ΄΄άγω΄΄. Έμαθαν πολλά για την ιστορία της πόλης αλλά και των ανθρώπων που έζησαν και πρόσφεραν στην πατρίδα, στα χρόνια της επανάστασης αλλά και στη δημιουργία του πρώτου ελεύθερου και ανεξάρτητου κράτους. Επισκέφθηκαν  επίσης το φρούριο στο Παλαμήδι και τη φυλακή του Κολοκοτρώνη.

 

Ήταν πραγματικά μια υπέροχη εμπειρία για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ τάξης!!!!IMG 20260602 170809IMG 20260602 170619IMG 20260602 170641IMG 7e998907edc8f61b85e86b416e34be0f VIMG 20260602 170724IMG 20260602 170601

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Στ 1, έκαναν ένα μικρό video , προκειμένου να εκφράσουν την άποψή τους για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, που κάποιες φορές μπορεί να πάρει μεγάλες διαστάσεις και να οδηγήσει μαθητές σχολείου σε ακραίες συμπεριφορές…

Λένε ΟΧΙ στη ΦΟΒΙΑ και ΝΑΙ στη  ΦΙΛΙΑ!!!!! Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνουν  και ελπίζουν να το ακούσουν όλοι και να το κάνουν πράξη στη ζωή τους πάντα , σε κάθε χώρο, χρόνο, ομάδες ανθρώπων…

 

Δείτε το video

Την Παρασκευή, 13/2/2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Ε και Στ τάξεων του σχολείου μας, επισκέφθηκαν το εργοστάσιο τσιμέντου, ΤΙΤΑΝ, στο Δρέπανο Αχαΐας.

Τα παιδιά ενημερώθηκαν για τη λειτουργία του εργοστασίου και τη διαδικασία παραγωγής τσιμέντου , μέσω μιας πολύ ενδιαφέρουσας παρουσίασης. Παρακολούθησαν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: Doctor why? όπου ενημερώθηκαν και έφτιαξαν με υλικά,   DNA, είδαν στο μικροσκόπιο διάφορους ιστούς και έγιναν με για λίγο, μικροί επιστήμονες!!!

Ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα και ευχάριστη επίσκεψη!!!!!

Στις 16/2/2026,  η κυρία Σοφούλα, της βιβλιοθήκης του Σχολείου μας, κάλεσε την αγαπημένη μας συγγραφέα Έλενα Δαββέτα, να επισκεφθεί  τα τριτάκια μας για να  τους παρουσιάσει το βιβλίο της: Πού πήγε ο ήλιος;  Το βιβλίο έχει  οικολογικό περιεχόμενο και πολύ όμορφη εικονογράφηση.

Η παρουσίαση έγινε με διαδραστικό και πολύ ευχάριστο τρόπο για τα παιδιά που έμαθαν , συζήτησαν, έπαιξαν με αφορμή το βιβλίο και στα αλήθεια…. το ευχαριστήθηκαν πολύ!!!!

Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Δαββέτα και την περιμένουμε στο σχολείο μας σε μια επόμενη ευκαιρία!!!!!!

IMG d18407bf677cde75d0bad648cf93d8de V censoredIMG 5a5e4e7180d527d0ff1c93c80bdd9666 V

Στα πλαίσια  δράσεων των μαθητών της Ε τάξης του Σχολείου μας, δόθηκε η ευκαιρία στους μαθητές της Στ και Ε τάξης, να ενημερωθούν για το σημαντικό και ζωτικής σημασίας θέμα της εθελοντικής αιμοδοσίας! Υπεύθυνες νοσηλεύτριες από το Νοσοκομείο του Αγίου Ανδρέα, μας επισκέφθηκαν και μίλησαν αναλυτικά ,αληθινά και απλά στα παιδιά για τη σπουδαιότητα της πράξης ενός ανθρώπου, να δώσει αίμα ,προκειμένου να σωθούν ανθρώπινες ζωές!!! Η επόμενη δράση , στις 14/1/2026 , θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας , όπου καλούνται οι ενήλικες, γονείς, κηδεμόνες και  εκπαιδευτικοί, να δώσουν αίμα , ως μια πράξη αγάπης και ανθρωπιάς!

IMG 019b5697f7d9ea75fa283137140313a4 VIMG 2a4464f02cac6e7fa69052f90dced3fa VIMG bbff781288c31c58f9e9508cb92ff6a2 VIMG a134fc16ba2ee7fa28f580d72a43fe4a VIMG 1fbb22c55618c82f487720c2ba794565 VIMG 2091c12fd287e381c4283eb956941f0d V

 

Στις 23 Δεκεμβρίου, μια αντιπροσωπεία μαθητών της Στ τάξης, επισκέφθηκε την Κιβωτό της Αγάπης !

Τα παιδιά τραγούδησαν Κάλαντα, συνάντησαν παιδιά της Κιβωτού, και πήραν κάποιες πληροφορίες από τους υπεύθυνους για τον τρόπο λειτουργίας του Ιδρύματος. Παρέδωσαν επίσης ένα ποσό που συγκεντρώσαμε στο σχολείο ,μαζί με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, ως οικονομική βοήθεια στο Ίδρυμα.

Πήραμε και δώσαμε χαρά και αγάπη!!!! Ευχηθήκαμε Καλές Γιορτές σε όλους !!!! Μας δόθηκε αυτή η μεγάλη ευκαιρία να θυμόμαστε το αληθινό νόημα των Χριστουγέννων!IMG 20251223 104821IMG 20251223 105137IMG 20251223 103050

Δεν είμαστε στη Γαλλία αλλά …. απολαύσαμε στο σχολείο μας ένα γαλλικό πρωινό!!!

Η κ Γκέλυ Φασουλή, η εκπαιδευτικός των Γαλλικών μας, πρότεινε σε μαθητές της Ε και Στ τάξης, να προετοιμάσουν και να απολαύσουν μια μέρα, πρωινό, αλλά ….γαλλικά!!!!!!Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με χαρά, προετοιμάστηκαν και ένα πρωί, έφαγαν όπως συνηθίζουν οι Γάλλοι…

Πολλή νοστιμιά!!!! που τη μοιράστηκαν, με κεράσματα!!!!