Αγαπητοί γονείς ,σας στέλνουμε εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων μας 2021 ευχές για το νέο έτος!!!
Σας στέλνουμε ένα βραβείο για τα παιδιά,μπορείτε να το εκτυπώσετε και να το βάλετε κάτω από το δεντράκι σας..
Καλή χρονιά σε όλους!!!
Το διαδικτυακό νηπιαγωγείο μας…
Αγαπητοί γονείς και παιδιά…
Περιμένουμε με πολύ μεγάλη χαρά να μας στείλετε στον επόμενο πίνακα οποιαδήποτε ενασχόληση των παιδιών σχετική με τα Χριστούγεννα..Μπορείτε να αναρτήσετε κάποια χριστουγεννιάτικη ζωγραφιά ή κατασκευή που έκαναν τα παιδιά παρέα σας,ζωγραφιές και ευχές των παιδιών για το νέο έτος ώστε να τα δουν οι φίλοι τους!!!
Μιας και δεν μπορούμε να στολίσουμε τις τάξεις μας με τις όμορφες δημιουργίες των παιδιών μας ώστε να νιώσουμε αγάπη,ζεστασιά και να φτιάξουμε μια γιορτινή ατμόσφαιρα,ας γεμίσουμε φέτος τον τοίχο μας…
Σε όλο αυτό που περνάμε δεν είστε και δεν είμαστε μόνοι…
Είμαστε ακόμη όλοι μαζί με μια ευχή,η νέα χρονιά που θα έρθει να μας βρει υγιείς και να γίνουν όλα όπως παλιά!!!
(Για τους γονείς: πατώντας το σύμβολο του συν κάτω δεξιά στην οθόνη σας και μετά το εικονίδιο της φωτογραφικής μηχανής μπορείτε να φωτογραφίσετε επιτόπου και να ανεβάσετε την ζωγραφιά του παιδιού,διαφορετικά μπορείτε να πατήσετε τις 3 τελίτσες(…) και την επιλογή φωτογραφία ώστε να φωτογραφίσετε πάλι επιτόπου από τον υπολογιστή ή το κινητό σας την ζωγραφιά του παιδιού)
Δεν πρέπει όμως να φαίνεται σε καμμία περίπτωση το πρόσωπό του ή το πλήρες ονοματεπώνυμο του.
Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο και δείτε τις εκπλήξεις για την Πρωτοχρονιά…
Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο και δείτε τις εκπλήξεις των Χριστουγέννων!!!
Αγαπητοί γονείς,σας ενημερώνουμε πως για τα παιδιά που δεν μπορούν να μπουν στις τηλεδιασκέψεις με τις εκπαιδευτικούς ,θα παρουσιάζουμε υλικό ασύχρονης διδασκαλίας στο οποίο θα μπορούν να έχουν πρόσβαση οι μικροί μας μαθητές ώστε να μην χαθεί εξ ολοκλήρου η επαφή με το σχολείο και τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες.
Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο και δείτε τις εκπλήξεις για την εποχή του χειμώνα…
Να προσέχετε όλοι,μικροί και μεγάλοι και ας παραμείνουμε υγιείς με θερμότερη ευχή να γυρίσουμε γρήγορα στις τάξεις μας…Καλή συνέχεια…
Αγαπητοί γονείς,
σύμφωνα με το ΦΕΚ 5044/14-11-2020 την Τετάρτη 18/11/2020 ξεκινά η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση λόγω αναστολής λειτουργίας των σχολείων Α/θμιας Εκπαίδευσης.
Το ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας έχει διαμορφωθεί ως εξής:
1η ώρα: 14.10 – 14.40, Διάλειμμα
2η ώρα: 15.00 – 15.30, Διάλειμμα
3η ώρα: 15.50 – 16.20
Οι μαθητές καλό είναι να έχουν δίπλα τους μολύβι, γόμα, χαρτί, μαρκαδόρους.
Για την τηλεκπαίδευση θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα webex την οποία θα πρέπει να έχετε ήδη εγκαταστήσει στον υπολογιστή σας. Πέντε λεπτά πριν το μάθημα θα εισέρχεστε στην ηλεκτρονική σας τάξη και θα ελέγχετε τα μικρόφωνα και την κάμερά σας. Για την είσοδό σας στην ηλεκτρονική τάξη πατάτε τα link:
Χουρμούζη Ειρήνη https://minedu-primary.webex.com/join/eichourmou
Δημοπούλου Σταυρούλα https://minedu-primary.webex.com/join/stadimopou
Μπακογιάννη Έλενα https://minedu-primary.webex.com/join/ebakogi
Κωνστάντη Μαρία https://minedu-primary.webex.com/join/marykon123
Τσακρή Ροδούλα https://minedu-primary.webex.com/join/dtsakri
Κατ’ εξαίρεση την Τετάρτη 18/11/2020, πρώτη μέρα εφαρμογής της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, θα γίνει μόνο μια διδακτική ώρα και συγκεκριμένα: 14.10-14.40 ώστε να εξοικειωθούμε όλοι με το περιβάλλον της ηλεκτρονικής μας τάξης.
Μόνο για σήμερα Τετάρτη 18-11-2020 τα παιδιά του πρώτου τμήματος θα μπουν στον σύνδεσμο της κ.Ειρήνης Χουρμούζη και τα παιδιά του δεύτερου τμήματος θα μπουν στον σύνδεσμο της κ.Έλενας Μπακογιάννη.
Λόγω της μικρής ηλικίας των παιδιών είναι απαραίτητο ένας ενήλικας να είναι δίπλα στο μαθητή/τρια για να τον υποστηρίξει στο χειρισμό του υπολογιστή, αλλά δεν πρέπει να παρεμβαίνει στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Επίσης κατ’ εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 («ΓΚΠΔ») και του
Ν.4624/2019, σας ενημερώνουμε με τον παρακάτω σύνδεσμο
https://mathainoumeasfaleis.gov.gr/tilekpedefsi/
Από αύριο 19-11-2020 τα παιδιά του πρώτου τμήματος θα χωριστούν σε δύο ομάδες.Στην πρώτη ομάδα θα μπαίνουν τα παιδιά που είναι εγγεγραμμένα στο υποχρεωτικό πρόγραμμα(σχολούσαν στις 13.00) και θα κάνουν μάθημα με την κ.Ειρήνη Χουρμούζη,ενώ τα παιδιά που γράφτηκαν στο ολοήμερο του πρώτου τμήματος θα κάνουν μάθημα με την κ.Σταυρούλα Δημοπούλου.
Τα παιδιά του δεύτερου τμήματος θα χωριστούν από αύριο με τον ίδιο τρόπο.Όσα παιδιά είναι εγγεγραμμένα στο υποχρεωτικό πρόγραμμα(σχολούσαν στις 13.00) θα κάνουν μάθημα με την κ.Έλενα Μπακογιάννη ενώ τα παιδιά που είναι γραμμένα στο ολοήμερο του δεύτερου τμήματος θα κάνουν μάθημα με την κ.Μαρία Κωνστάντη.
Σας ευχαριστούμε για την συνεργασία και ευχόμαστε καλή αρχή..
Τις τελευταίες ημέρες ασχοληθήκαμε με το σταφύλι και τη διαδικασία που ακολουθείται προκειμένου να γίνει κρασί..
Επίσης μιλήσαμε για την ελιά και τα στάδια που περνάει μέχρι να μας δώσει το πολύτιμο λαδάκι..
Πάρτε μία γεύση από τις δραστηριότητες μας..






Κάναμε επίσης πειράματα με το λάδι και το νερό και δοκιμάσαμε νοστιμότατα λαδόψωμα..
«Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι.
Που σημαίνει, με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις»
Οδυσσέας Ελύτης
Σήμερα είχαμε την χαρά να παρακολουθήσουμε πειράματα από το Μουσείο Πειραμάτων,να γίνουμε μικροί επιστήμονες αλλά και εξολοθρευτές μικροβίων, συμμετέχοντας σε βιωματικό πρόγραμμα με τίτλο Υγιεινή: Παίζουμε με τα μικρόβια;
Γιατί πρέπει να πλένουμε τα χέρια μας πριν το φαγητό; Γιατί πρέπει να βουρτσίζουμε τα δόντια μας μετά από κάθε γεύμα; Που βρίσκονται τα μικρόβια, αφού δεν τα βλέπουμε πουθενά; Παιχνίδια και πειράματα έδωσαν για άλλη μία φορά τις απαντήσεις στις ερωτήσεις της καθημερινότητας. Είδαμε τα μικρόβια των δοντιών μας στα μικροσκόπια και τα μικρόβια των χεριών μας σε ειδική καλλιέργεια. Γνωρίσαμε το πιο διάσημο… μικρόβιο! Μάθαμε τους κανόνες της ατομικής υγιεινής και παίξαμε το «Ταξίδι στη χώρα του ιού Ίου». Τα χέρια των ταξιδιωτών αποκάλυψαν, ποιοι ταξιδιώτες ήταν απρόσεκτοι και μολύνθηκαν απ΄ τον ιό Ίου.