Δημοσιεύθηκε στην 25η Μαρτίου

25η Μαρτίου..Η διπλή μας γιορτή εξ αποστάσεως..

Η 25η Μαρτίου είναι διπλή γιορτή …

Γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου,όπου ο Αρχάγγελος Γαβριήλ κρατώντας ένα λευκό κρίνο παρουσιάστηκε στην Παναγία για να της μεταφέρει μήνυμα Θεού πως σε 9 μήνες θα γεννήσει τον Υιό του Θεού,τον Χριστό..

Γιορτάζουμε επίσης την έναρξη της ελληνικής επανάστασης εναντίον των Τούρκων στις 25 Μαρτίου 1821,ύστερα από 400 ολόκληρα χρόνια σκλαβιάς,όπου οι Έλληνες αγωνιστές  βροντοφώναξαν Ελευθερία ή Θάνατος και πολέμησαν γενναία για την ελευθερία της πατρίδας μας…

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο και δείτε τις εκπλήξεις για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου..

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο και δείτε τις εκπλήξεις για την 25η Μαρτίου 1821…

 

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις...

Κάνε μια ευχή…

Αγαπητοί γονείς,

Σας ευχαριστούμε πολύ που για ακόμη μια χρονιά ανταποκριθήκατε στο κάλεσμά μας για να βοηθήσουμε όλοι μαζί την πραγματοποίηση ευχής ενός παιδιού που αντιμετωπίζει μια πολύ σοβαρή ασθένεια…

Μετά το ρήμα “αγαπώ” το “βοηθώ” είναι το πιο ωραίο ρήμα στον κόσμο…

Bertha von Suttner

(ειρηνίστρια και κάτοχος Βραβείου Νόμπελ Ειρήνης)


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις...

Eγγραφές στο νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2021-2022


Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στην Χειμώνας

Αμυγδαλιά,η νυφούλα του χειμώνα…

Αγαπητοί γονείς και παιδιά,

Εδώ θα παρουσιάζουμε εκπαιδευτικό υλικό για τα παιδιά που αδυνατούν να μπουν στα τηλεμαθήματα και αφορά στη θεματολογία με την οποία ασχολούνται οι εκπαιδευτικοί αυτές τις  ημέρες ..

Εννοείται πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλους…

Αμυγδαλιά,η νυφούλα του χειμώνα..

Πατήστε τον επόμενο σύνδεσμο και δείτε τις εκπλήξεις για την αμυγδαλιά..

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις...

Σύνδεσμοι εκπαιδευτικών

Αγαπητοί γονείς..

Σας υπενθυμίζουμε τους συνδέσμους των εκπαιδευτικών του νηπιαγωγείου μας για τα μαθήματα

εξ αποστάσεως καθώς και τις ώρες διδασκαλίας.

Το ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας :

1η ώρα:  14.10 – 14.40, Διάλειμμα
2η ώρα:  15.00 – 15.30, Διάλειμμα
3η ώρα:  15.50 – 16.20

Σύνδεσμοι εκπαιδευτικών..

Χουρμούζη Ειρήνη  https://minedu-primary.webex.com/join/eichourmou

Δημοπούλου Σταυρούλα  https://minedu-primary.webex.com/join/stadimopou

Μπακογιάννη Έλενα   https://minedu-primary.webex.com/join/ebakogi

Κωνστάντη Μαρία  https://minedu-primary.webex.com/join/marykon123

Τσακρή Ροδούλα   https://minedu-primary.webex.com/join/dtsakri

Η ψυχολόγος μας ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ 

 https://minedu-primary.webex.com/meet/apochatzia

Το κάθε παιδί θα μπαίνει στην δική του ηλεκτρονική τάξη όπως παλιά και τα παιδιά του ολοήμερου θα μπουν αύριο Πέμπτη και μεθαύριο Παρασκεύη στον σύνδεσμο της κ.Δημοπούλου και  την επόμενη εβδομάδα στον σύνδεσμο της κ.Κωνστάντη.

Μπορείτε να μπαίνετε από την επόμενη εβδομάδα και στο e-class όπου θα αναρτώνται κατά διαστήματα εργασίες.

Ευχόμαστε γρήγορα να ανταμώσουμε ξανά, υγιείς και δυνατοί!!!

Καλό κουράγιο σε όλους μας!!!

Ο σύλλογος διδασκόντων του 24ου Νηπιαγωγείου Νίκαιας…

Δημοσιεύθηκε στην Χειμώνας

Xειμώνας από κοντά…

Η θεματική ενότητα του Χειμώνα ήταν αυτή που μας απασχόλησε τις τελευταίες εβδομάδες.Εδώ μπορείτε να δείτε δείγματα των δραστηριοτήτων μας…

Ζωγράφισε ένα χειμωνιάτικο τοπίο..Λευκές κηρομπογιές σε μπλε φόντο με μπόλικη φαντασία και χρυσόσκονη..
Μέσα από ένα χειμωνιάτικο φρούτο όπως το ρόδι,μαθαίνουμε το γράμμα Ρ και εξασκούμε την λεπτή κινητικότητά μας κόβοντας ρόδια..
Ζωγράφισε κάτι από Ρ από το ολοήμερό μας
Σκουφί και γάντια από το ολοήμερό μας

Ασχοληθήκαμε και με τα ζώα των πάγων..

Πιγκουίνοι με ρολό
Πολικές αρκούδες με 3 κύκλους,ολοήμερο

Ζώα σε χειμερία νάρκη

Μακέτα δάσους με ζώα από πλαστελίνη και μπόλικο χιόνι…Ησυχία,μη φωνάζετε!!Ολοήμερο
Κατασκευή εικόνας για τους προστάτες των εκπαιδευτικών και των μαθητών,τους Τρεις Ιεράρχες..
Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις...

Άνοιγμα σχολείων…

Αγαπητοί γονείς…

Καλή χρονιά σε όλους με υγεία,χαρά και αγάπη..Σας ενημερώνουμε πως την Δευτέρα 11-1-2021 επιστρέφουμε όλοι επιτέλους στα σχολεία μας..Για να παραμείνουμε υγιείς πρέπει να θυμόμαστε τους βασικούς κανόνες προφύλαξης…

Μάσκα υποχρεωτική σε όλους τους χώρους του σχολείου,τήρηση αποστάσεων και αποφυγή συγχρωτισμού κατά την προσέλευση και αποχώρηση των παιδιών.

Η προσέλευση και η αποχώρηση των παιδιών θα γίνεται από την ίδια είσοδο(επί της οδού Καραϊσκάκη) και θα λειτουργήσουν κανονικά τα ολοήμερα τμήματα μας και η πρωινή υποδοχή για όσους το είχαν δηλώσει στην αρχή της σχολικής χρονιάς..

Μην ξεχάσετε την βεβαίωση μετακίνησης μαθητή που είχατε λάβει παλαιότερα για την μετακίνηση του παιδιού προς και από το σχολείο,όπως επίσης και τον κωδικό 4 στο 13033 για την δική σας μετακίνηση προς και από το σχολείο.

Σε περίπτωση ασθένειας ή κρυολογήματος με  συμπτώματα όπως πυρετό,βήχα ή δύσπνοια παραμένουμε σπίτι και ενημερώνουμε το σχολείο..Για να παραμείνουμε στο σχολείο μας ασφαλείς πρέπει να επιδείξουμε όλοι υπευθυνότητα αναφορικά με τις ιώσεις..

Ευχή όλων να καταφέρουμε να πάρουμε τη ζωή μας πίσω και να επιστρέψει στην καθημερινότητα μας το χαμόγελο,η αισιοδοξία,οι αγκαλιές και όλα όσα μας στέρησε η προηγούμενη χρονιά..

Καλή και ασφαλή αρχή σε όλους…