Δημοσιεύθηκε στην 28η Οκτωβρίου

28η Οκτωβρίου 1940

Έφτασε η γιορτή του Όχι λοιπόν και για να κατανοήσουμε το λόγο της γιορτής αυτής διαβάσαμε πολλά παραμύθια όπως  Στρατιώτες στον πόλεμοΗ πόλη που έδιωξε τον πόλεμοΠατάτες Πατάτες,  Το κανόνι της ειρήνης,Ο γίγαντας και ο νάνος είναι κάποια από αυτά που μας βοήθησαν να αντιληφθούμε την αξία της ειρήνης στον κόσμο αλλά και τα βασικά γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου 1940.

Παράλληλα τραγουδήσαμε επετειακά τραγούδια,μιλήσαμε για το γράμμα Π από το περιστέρι της ειρήνης, αναφερθήκαμε στα χρώματα που έχει η ελληνική σημαία (μπλε από τη θάλασσα και άσπρο από τον αφρό) και  πως οι 9 ρίγες της σημαίνουν Ελευθερία ή Θάνατος  και  δημιουργήσαμε  πολλές ατομικές και ομαδικές κατασκευές..

Τέλος πραγματοποιήσαμε μια μικρή γιορτούλα στα πλαίσια εορτασμού της Εθνικής Επετείου μας,όπου είπαμε το ποιημά μας,τα τραγούδια μας,φτιάξαμε σημαιάκια που πήραμε στο σπίτι μας και με μεγάλη υπερηφάνια είπαμε τον Εθνικό μας Ύμνο…

Όλα τα παιδάκια μας έκαναν πολύ υπερήφανες με το ενδιαφέρον που έδειξαν όλες τις ημέρες  για τα γεγονότα της γιορτής του Όχι αλλά και την ημέρα της γιορτούλας μας!!!

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!!!

Οι αλεξιπτωτιστές μας
Οι αλεξιπτωτιστές μας
Ελληνική σημαία με κηρομπογιά και χαρτοταινία
Ελληνική σημαία με μαρκαδόρους
Ομαδική εργασία πρώτου τμήματος
Ομαδική εργασία δεύτερου τμήματος                
Ομαδική εργασία τρίτου τμήματος
Τι σκέφτεται άραγε ένας στρατιώτης;(ολοήμερο)
Το ΟΧΙ με πλαστελίνη(ολοήμερο)
Δημοσιεύθηκε στην Φθινόπωρο

Φθινοπωράκι καλώς ήρθες, σ’ αγαπώ!!

Κατά την διάρκεια των τελευταίων δύο εβδομάδων , ασχοληθήκαμε με την εποχή του φθινοπώρου και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της..

Έτσι διαβάσαμε αρκετά παραμύθια για το φθινόπωρο,μιλήσαμε για τις αλλαγές που μας φέρνει,εκφραστήκαμε δημιουργικά μέσα από τα φθινοπωρινά τραγούδια,τα παιχνίδια  και τις κατασκευές μας και το απολαύσαμε.. Ήρθαμε και σε επαφή με τα πρώτα γραμματάκια μας,το Ο από την ομπρέλα και το Φ από τα φύλλα.

Πάρτε μια γεύση των όμορφων καλλιτεχνημάτων μας..

Το αρχικό μας γράμμα με κομμάτια από καλαμάκια
Οι ομπρέλες μας
Ομαδική κατασκευή για την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής(16 Οκτωβρίου)πρώτο τμήμα
Ομαδική κατασκευή για την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής(16 Οκτωβρίου)δεύτερο τμήμα
Ομαδική κατασκευή
Σκούπα με φθινοπωρινά φύλλα(ολοήμερο)
Ευγενικές λέξεις μέσα από το παραμύθι  «Ένας σκίουρος μια μέρα»(ολοήμερο)
Σαλιγκαράκια με χαρτοκοπτική(ολοήμερο)
Σύνθεση ονόματος στο γραμματοσκουλικάκι μας(ολοήμερο)

 

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις...

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Παρακαλείσθε να φροντίσετε για την εγγραφή των μαθητών/τριών στο
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) στο σύνδεσμο:
https://register.sch.gr/students/ Η εγγραφή αφορά την
εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Για τη διαδικασία εγγραφής επισημαίνουμε τα ακόλουθα σημεία:

·        Οι γονείς/κηδεμόνες  θα πρέπει  να ακολουθήσουν προσεκτικά
τις οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης, ώστε να ολοκληρωθεί
επιτυχώς η εγγραφή.

·        Κατά την εγγραφή  θα ζητηθεί ο Α.Μ. (αριθμός μητρώου)
του/της μαθητή/τριας.

·        Οι γονείς/κηδεμόνες μαθητών/τριών των Νηπιαγωγείων  που  δεν
γνωρίζουν τον ΑΜ του μαθητή μπορούν να επικοινωνούν με το σχολείο για
να τον πληροφορηθούν.

·        Είναι αναγκαία η ορθή αναγραφή της διεύθυνσης e-mail του
και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των
στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.

Δημοσιεύθηκε στην Παγκόσμιες Ημέρες

Χρόνια πολλά σε όλα τα ζωάκια!!!

Ως Παγκόσμια ημέρα των Ζώων έχει καθιερωθεί να γιορτάζεται κάθε χρόνο η 4η Οκτωβρίου. Ο εορτασμός θεωρήθηκε ως ένας τρόπος για την ευαισθητοποίηση κοινού και ειδικών για τα υπό εξαφάνιση (και όχι μόνο )ζώα. Έτσι μαζί με τα παιδιά ,αφού μας μίλησαν για τα δικά τους ζωάκια,διαβάσαμε παραμύθια για τα ζώα,τραγουδήσαμε,παίξαμε ομαδικά παιχνίδια βγαλμένα από το ζωικό βασίλειο και φτιάξαμε μια κατασκευή την οποία και πήραν στο σπίτι τους…Χρόνια πολλά σε όλα τα ζωάκια του κόσμου και μακάρι να μην τα θυμόμαστε μόνο τις παγκόσμιες ημέρες μα καθημερινά.Άλλωστε ο πολιτισμός μας φαίνεται από το πως φερόμαστε στα ζώα…

Χρόνια πολλά σε όλα τα ζωάκια!!
Δημοσιεύθηκε στην Παγκόσμιες Ημέρες

Χρόνια πολλά στον παππού και την γιαγιά!!!

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ηλικιωμένων, γνωστή και ως «Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία» εορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Οκτωβρίου.Δεν θα μπορούσαμε λοιπόν να μην αφιερώσουμε αυτήν την ημέρα στον παππού και την γιαγιά και να μην αποτίσουμε τον  οφειλόμενο φόρο τιμής στο πρόσωπό τους για  την πολύτιμη βοήθεια τους στο μεγάλωμα των εγγονιών τους…Χρόνια πολλά παππού!!Χρόνια πολλά γιαγιά!!!

Χρόνια πολλά στον παππού και την γιαγιά!!!
Δημοσιεύθηκε στην Aρχή σχολικής χρονιάς-Προσαρμογή

Πρώτες ημέρες…

Σας παρουσιάζουμε τις πρώτες δράσεις μας για την γνωριμία των παιδιών μεταξύ τους αλλά και τις πρώτες προσπάθειες να νιώσουν τα παιδιά πως ανήκουν σε μια ομαδούλα…αυτή του νηπιαγωγείου!!Καλή αρχή λοιπόν!!!

Τα μπαλόνια της φιλίας
τα μπαλόνια της φιλίας
βαλιτσάκι με ζωγραφιά
οι κανόνες μας
το αερόστατο των φίλων(ολοήμερο)
ενθύμιο(ολοήμερο)
συννεφάκι με το όνομα μου(ολοήμερο)

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις...

Πρώτη ενημερωτική συνάντηση γονέων στο νηπιαγωγείο μας

Σας ενημερώνουμε πως την Δευτέρα 28-9 θα πραγματοποιηθεί η πρώτη συνάντηση των εκπαιδευτικών του πρώτου τμήματος(κ .Ειρήνη και κ.Σταυρούλα) με τους γονείς, με σκοπό την ενημέρωσή τους για την λειτουργία του νηπιαγωγείου στις 4.15μμ.

Την Τρίτη 29-9 θα πραγματοποιηθεί συνάντηση των εκπαιδευτικών του δεύτερου τμήματος (κ.Έλενα και κ.Μαρία)με τους γονείς στις 4.15μμ.

Την Τετάρτη 30-9  θα πραγματοποιηθεί συνάντηση των εκπαιδευτικών του τρίτου τμήματος (κ.Ροδούλα)με τους γονείς στις 4.15μμ.

Παρακαλούμε να προσέλθετε τηρώντας όλα τα απαιτούμενα μέτρα (μάσκα και αποστάσεις).

Σας ευχαριστούμε για την συνεργασία σας..

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις...

Αγιασμός και πρώτες οδηγίες

Η Διεύθυνση και ο σύλλογος διδασκόντων του νηπιαγωγείου μας εύχεται  σε όλους σας καλή σχολική χρονιά με υγεία,πρόοδο, δύναμη και υπομονή.

Ο Αγιασμός θα γίνει την Δευτέρα 14-9-2020 και ώρα 11.30 πμ στον προαύλιο χώρο του συστεγαζόμενου με εμάς 27ου Δημοτικού Σχολείου.

Τα παιδιά πρέπει να συνοδεύονται από έναν και μόνο γονέα-κηδεμόνα αυστηρά και να κρατούν τις αποστάσεις.

Μετά το τέλος του Αγιασμού θα παραμείνουμε στον προαύλιο χώρο για τις πρώτες οδηγίες και ύστερα παιδιά και γονείς θα αποχωρήσουν.

Αναφορικά με τις επόμενες ημέρες ανακοινώνουμε τα εξής:

Το ωράριο του νηπιαγωγείου είναι 8.15-8.30 π.μ για την πρωινή προσέλευση , 13.00 μμ γίνεται η αποχώρηση των παιδιών των πρωινών τμημάτων , ενώ 16.00 μμ η αποχώρηση των ολοήμερων τμημάτων.

Τα παιδιά που έχουν δηλώσει Πρωινή Υποδοχή προσέρχονται στις 7.45-8.00 πμ.

Η προσέλευση και η αποχώρηση των παιδιών θα γίνεται από την πίσω πόρτα του σχολείου,απέναντι από το βενζινάδικο επί της οδού Καραϊσκάκη.

Κατά την προσέλευση και κατά την αποχώρηση πρέπει να τηρείται απόσταση μεταξύ των μαθητών/τριών.Επίσης τα παιδιά φορούν μάσκα κατά την προσέλευση,την αποχώρηση και μέσα στην τάξη.

Τα παιδιά στην τσάντα τους χρειάζονται ένα προσωπικό παγουρίνο με νερό,μια προσωπική πετσετούλα,το δεκατιανό τους(επιπλέον το μεσημεριανό τους τα παιδιά του ολοήμερου)και μια αλλαξιά σε περίπτωση ανάγκης.

Φέτος λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που υπάρχουν με τον κορονοϊό , τα παιδιά πρέπει να έχουν επίσης στην τσάντα τους 3 μάσκες σε διαφορετικά σακουλάκια μιας χρήσης (μπορείτε και υφασμάτινες μάσκες  αρκεί να πλένονται από τους γονείς σε καθημερινή βάση).

 

Απαγορεύονται τα παιχνίδια από το σπίτι.

Επίσης για το ολοήμερο φέτος δεν θα μπορεί να γίνει  ζέσταμα των φαγητών όπως ούτε και ύπνος , αλλά εναλλακτικοί τρόποι χαλάρωσης.

Δεν επιτρέπεται η είσοδος των γονέων στο σχολείο.

Όπως κάθε χρονιά ζητούμε τη συνεργασία σας  και καλούμε να είστε πολύτιμοι βοηθοί και συμπαραστάτες μας ,με ευχή όλων μας όλη αυτή η περιπέτεια να τελειώσει γρήγορα και να μας βρει όλους υγιείς στο τέλος της.

Σας ευχόμαστε καλή και ασφαλή σχολική χρονιά!

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις...

Καλό καλοκαίρι σε όλους!!

Άλλη μία χρονιά έφτασε στο τέλος της..Μία  χρονιά πρωτόγνωρη για όλους,μεγάλους και μικρούς..Ευχόμαστε όλα όσα ζήσαμε φέτος με τον κορονοϊό ,από Σεπτέμβριο να είναι παρελθόν και να επιστρέψουμε όλοι στην όμορφη καθημερινότητά μας,χωρίς άλλες δυσάρεστες εκπλήξεις..Ας  κρατήσουμε μόνο τις όμορφες στιγμές μας ,μιας και κάθε εμπειρία έχει πάντα τα θετικά και τα αρνητικά της..

Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους γονείς για την άψογη συνεργασία που είχαμε και φέτος..

Σας ευχόμαστε ένα όμορφο και ήρεμο καλοκαίρι..

Καλή πρόοδο στα μελλοντικά πρωτάκια μας,που θα τα θυμόμαστε με μεγάλη νοσταλγία..

Καλή ξεκούραση στα προνηπιάκια μας που θα τα περιμένουμε με πολλή χαρά και αγάπη ξανά..

Ραντεβού τον Σεπτέμβριο με γεμάτες μπαταρίες!!!

Με εκτίμηση

Οι εκπαιδευτικοί του 24ου Νηπιαγωγείου Νίκαιας