Άρθρα με ετικέτα Δράσεις
Σεμιναριακό Μάθημα Ζωγραφικής
Δίπλωμα Κολύμβησης
Συγχαρητήρια στους μαθητές/τριες της Γ’ και Δ’ τάξης του σχολείου μας που ολοκλήρωσαν με επιτυχία το πρόγραμμα κολύμβησης κατά το σχολικό έτος 2025-26 και πήραν τα διπλώματα τους.
Ευχαριστούμε τους υπεύθυνους της υλοποίησης του προγράμματος στο Δημοτικό Κολυμβητήριο της Τούμπας για την στήριξη και την φροντίδα που παρείχαν σε όλα τα παιδιά.
Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Φυσικής Δημοτικού “Αριστοτέλης” 2026
Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Φυσικής Δημοτικού “Αριστοτέλης” 2026, ο οποίος διεξήχθη στις 12 Μαρτίου και συμμετείχαν μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης. Για την επίδοσή τους διακρίθηκαν οι μαθητές:
Ε’ τάξη: Γιώργος Κωνσταντινίδης, Χριστίνα Κιναλή, Πάρης Γανωτής, Πελίνα Τσιαμπαρλή, Μάρκος Ραυτόπουλος
ΣΤ’ τάξη: Φωτεινή Αγάθου, Όλγα Μουρατίδου, Γιάννης Ρέτσι, Κυριάκος Κουπαράνης
Δράση Ομαλής Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό
Στο πλαίσιο της συνεργασίας του σχολείου μας με το 92ο Νηπιαγωγείο πραγματοποιήθηκε επίσκεψη των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο μας, με στόχο τη γνωριμία τους με το νέο σχολικό περιβάλλον και τη διευκόλυνση της μετάβασής τους στην Α΄τάξη.
Οι μικροί μας επισκέπτες ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου, γνώρισαν τις αίθουσες διδασκαλίας και ενημερώθηκαν για την καθημερινή ζωή στο Δημοτικό από τους μαθητές/τριες της Α’ τάξης. Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τις απορίες και τους προβληματισμούς τους σχετικά με τη φοίτησή τους την επόμενη σχολική χρονιά, ενώ οι εκπαιδευτικοί απάντησαν με χαρά στις ερωτήσεις τους.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε σε κλίμα ενθουσιασμού και συνεργασίας, συμβάλλοντας στην εξοικείωση των νηπίων με το νέο τους σχολικό περιβάλλον και στην ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας και εμπιστοσύνης για το επόμενο σημαντικό βήμα της σχολικής τους πορείας.
5 Ιουνίου – Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
Η σημερινή μέρα μας υπενθυμίζει ότι η προστασία της φύσης δεν είναι μόνο ευθύνη, αλλά και ευκαιρία να διαμορφώσουμε έναν καλύτερο κόσμο για τα παιδιά μας.
Μέσα από την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση καλλιεργούμε στους μαθητές και τις μαθήτριες τη γνώση, την ευαισθησία και τη διάθεση για δράση, ώστε να γίνουν ενεργοί πολίτες που σέβονται και φροντίζουν το περιβάλλον.
Κάθε σχολική δράση,κάθε μικρή πρωτοβουλία,κάθε σπόρος που φυτεύεται αποτελεί επένδυση για το μέλλον.
Ευχαριστούμε θερμά το Δήμο Θεσσαλονίκης για την ευγενική προσφορά μικρών φυτών- λουλουδιών που πρόσφερε για όλους τους μαθητές/ τριες του σχολείου μας.
Και ας θυμόμαστε: Η αγάπη και ο σεβασμός προς τη φύση πρέπει να αποτελούν στάση ζωής κάθε μέρα του χρόνου.
Δράση ενεργός πολίτης από την Δ’ Τάξη
Την Τρίτη 2 Ιουνίου οι μαθητές/τριες της Δ’ Τάξης στα πλαίσια του προγράμματος ενίσχυσης ενεργού πολιτειότητας με θέμα: “Δέντρα, πολύτιμοι φύλακες του κλίματος” φυτέψαμε τα δικά μας φυτά!
Οι μαθητές είχαν μια βιωματική εμπειρία να συνδεθούν με τη φύση πιάνοντας το χώμα και τα φυτά κατανοώντας τη σημαντικότητα του να φροντίζεις ένα φυτό χρειάζεται υπομονή και χρόνο! Γίνονται υπεύθυνοι και καλλιεργούν την συνέπεια!
Δράση ενεργός πολίτης από τις Δ’ και ΣΤ΄ τάξεις
Στα πλαίσια των δράσεων του ενεργού πολίτη οι τάξεις Δ’ και ΣΤ’ συγκέντρωσαν μεταχειρισμένα ρούχα και παιχνίδια, τα οποία πρόσφεραν στον οργανισμό “Πράξη Αγάπης“, προκειμένου να διατεθούν σε άπορες οικογένειες ή σε συνανθρώπους που αντιμετωπίζουν δυσκολίες.
Εκπρόσωποι του οργανισμού επισκέφθηκαν το σχολείο μας την Τρίτη 26 Μαΐου, ώστε να παραλάβουν τα είδη, να ενημερώσουν τους μαθητές για τον τρόπο λειτουργίας τους και να τους ευχαριστήσουν για τη σημαντική προσφορά τους.
Οι εκπαιδευτικοί των δύο τάξεων ευχαριστούν με τη σειρά τους τους γονείς των μαθητών για την ανταπόκρισή τους στο εγχείρημα και την προσκόμιση ειδών στο σχολείου.
Η δράση είχε ως αποτέλεσμα να βιώσουν οι μαθητές την αξία της προσφοράς στον συνάνθρωπο, στα πλαίσια των στόχων:
• Μηδενική φτώχεια
• Ποιοτική εκπαίδευση
• Φτηνή και καθαρή ενέργεια
• Βιομηχανία, καινοτομία και υποδομές
• Λιγότερες ανισότητες
• Βιώσιμες πόλεις και κοινότητες
• Υπεύθυνη κατανάλωση και παραγωγή
• Συνεργασία για τους στόχους
Ταυτόχρονα αντιλήφθηκαν τη σημασία της επαναχρησιμοποίησης ειδών, ώστε να ενισχυθεί η κυκλική οικονομία και η ανάπτυξη οικολογικής συνείδησης. Τέλος διαπίστωσαν ότι, παρά την ηλικία τους, έχουν δύναμη στα χέρια τους, ώστε να κάνουν τον κόσμο καλύτερο κάνοντας απλές καθημερινές κινήσεις.
Η γιορτή της μητέρας
Πρόγραμμα υγιεινής διατροφής με τίτλο “Ταπερίστας”
Οι μαθητές του σχολείου με τους συντονιστές εκπαιδευτικούς τους ολοκλήρωσαν πρόγραμμα υγιεινής διατροφής αλλά και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης αναφορικά με τη σπατάλη τροφίμων και την απόρριψη συσκευασιών.
Το πρόγραμμα είχε τίτλο “Ταπερίστας” και παρουσιάζεται παρακάτω.




















