Η Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Καλαμάτας στο σχολείο μας!

2

Το απόγευμα της Δευτέρας 9 Δεκεμβρίου 2024, τα φώτα του σχολείου μας άνοιξαν και υποδέχτηκαν με ιδιαίτερη χαρά, τη Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση «Αγκαλιά μ’ ένα βιβλίο, η βιβλιοθήκη πάει σχολείο» της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Καλαμάτας.

 

Στη σκηνή της αίθουσας εκδηλώσεων ζωντάνεψαν οι σκανδαλιάρηδες καλικάντζαροι ο Πι και ο Φι, ο Εδώ και ο Αλλού…. Οι

 » Διαβάστε όλο το άρθρο