Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης

17 1

Οι μαθητές-τριες των Α,Β και Γ τάξεων παρακολούθησαν μια όμορφη χριστουγεννιάτικη παράσταση <<Ο Μικρός Τυμπανιστής >> που πραγματοποιήθηκε στο Εργατικό Κέντρο Καλαμάτας  από το θίασο του Γ. Χριστόπουλου. Ο Νικόλας, ο μικρός τυμπανιστής, και η παρέα του μας δίδαξαν τη δύναμη της συνεργασίας και της  αληθινής συγχώρησης που  έρχεται μόνο όταν κάποιος αναγνωρίζει τα λάθη

 » Διαβάστε όλο το άρθρο