ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, τη Δευτέρα 4/12/2023, επιμορφωτική συνάντηση από το Περιφερειακό Τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Καλαμάτας και Εκπαιδεύτρια την κυρία Κατερίνα Τσατά με θέμα «Πρώτες βοήθειες». Η επιμόρφωση απευθυνόταν σε όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας και στόχο είχε την απόκτηση γνώσεων,