Επίσκεψη μαθητών ΣΤ τάξης στο στρατιωτικό μουσείο Καλαμάτας Η ΣΤ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε στις 15/2 το Στρατιωτικό μουσείο Καλαμάτας