Βίντεο από τους μαθητές της Ε’ τάξης (Ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας)

Ένα βίντεο που δημιουργήθηκε από τους μαθητές της Ε’ τάξης του 24ου Δημοτικού σχολείου Καλαμάτας, για τη δράση που πραγματοποιεί “το Χαμόγελο του Παιδιού”, #Μίλα_τώρα, με αφορμή την Ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού, 6η Μαρτίου