Eπίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης

Στις 16/11/2016 οι μαθητές της Στ΄ Τάξης επισκέφθηκαν το Ιστορικό Κέντρο της Αθήνας. Περιηγήθηκαν στα στενάκια του Μοναστηρακίου, περπάτησαν στην Οδό Ερμού (τον εμπορικό δρόμο του ιστορικού της παλαιάς πόλης) και τέλος επισκέφθηκαν το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων.

Εκεί παρακολούθησαν τα εκπαιδευτικά βίντεο σε ειδική αίθουσα, με θέμα την ιστορία του κτιρίου της Βουλής,

 » Διαβάστε όλο το άρθρο