
Αγαπητοί μαθητές, γονείς /κηδεμόνες
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 22ου Δημοτικού Χαλκίδας σας εύχονται Καλή Χρονιά. To 2021 να είναι ένα υγιές, χαρούμενο και δημιουργικό έτος για όλους μας με συνεργασία και επικοινωνία.
Με αισιοδοξία, υπομονή, θέληση και πιστή τήρηση των υγειονομικών κανόνων θα επιστέψουμε στο σχολείο τη Δευτέρα 11-1-2021.
Η ώρα προσέλευσης των μαθητών παραμένει η ίδια: 8:00-8:15 π.μ.
Συνεχίζουμε την είσοδο/έξοδό μας προς/από το σχολείο από διαφορετικές εισόδους/εξόδους .
( υπενθυμίζουμε: A΄, Γ΄, Ε΄ από την οδό Εμμανουήλ Ξάνθου και Β΄, Δ΄, ΣΤ ΄ από την οδό Μεταξά. Τα αδέρφια χρησιμοποιούν την ίδια είσοδο/έξοδο, όπως αυτή είχε οριστεί κατά το προηγούμενο διάστημα )
Η ώρα αποχώρησης των μαθητών μας διαμορφώνεται ως εξής:
Α΄ τάξη 13:05 , από Εμμανουήλ Ξάνθου
Β΄ τάξη 13:05, από Μεταξά
Γ ΄ τάξη 13:10, από Εμμανουήλ Ξάνθου
Δ΄ τάξη 13:10, από Μεταξά
Ε΄ τάξη 13:15, από Εμμανουήλ Ξάνθου
ΣΤ΄ τάξη 13:15, από Μεταξά
Η Πρωινή Ζώνη (7:15 – 8:00) δεν θα πραγματοποιείται μέχρι την τοποθέτηση εκπαιδευτικού Πληροφορικής. Ωστόσο, η Δ.ντρια του σχολείου θα είναι κάθε πρωί από τις 7:30 στο σχολείο προκειμένου να υποδέχεται τους μαθητές της πρωινής ζώνης .
To κυλικείο θα λειτουργήσει κανονικά.
Με εκτίμηση
Η Διευθύντρια
Παλαιού Ευαγγελία
Πρόσφατα σχόλια