ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ COVID-19

Οκτ 202016

Κλικ στην εικόνα 

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ COVID-19    

Χαιρετισμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Σεπ 202014

 

«Αγαπητά μου παιδιά,

ανοίγεται μπροστά σας μια καινούργια σχολική χρονιά γεμάτη υποσχέσεις και όνειρα. Μια σχολική χρονιά που είναι λίγο πιο απαιτητική από τις προηγούμενες, αφού θα πρέπει να φοράμε διαρκώς τη μάσκα μας.

Θα πρέπει όλοι να κάνουμε υπομονή γιατί φορώντας την και τηρώντας τους κανόνες προστασίας, θα διασφαλίσουμε την υγεία μας, την υγεία των φίλων, των δασκάλων και όλων των δικών μας.

Κυρίως όμως θα αποδείξουμε ότι ενδιαφερόμαστε για τον διπλανό μας.

Εμείς, οι δάσκαλοί σας , ευχόμαστε και αυτή η χρονιά να είναι αποδοτική και πολύ δημιουργική. Να έχετε υγεία και δύναμη, χαμόγελα και αισιοδοξία. Θα είμαστε δίπλα σας με αγάπη και αμείωτο ενδιαφέρον για να στηρίξουμε τις προσπάθειές σας αλλά και για να καμαρώσουμε με περηφάνια τους καρπούς των προσπαθειών σας.

Αγαπητοί γονείς,

Και φέτος έχουμε θέσει τον πήχη της ποιότητας της εκπαίδευσης που θα παρέχουμε στα παιδιά σας πολύ ψηλά. Τυχόν λάθη ή και εμπόδια δεν θα ανακόψουν την πορεία μας. Σας ζητάμε να γίνετε αρωγοί μας. Να μας βοηθήστε να διαπλάσουμε υγιείς και ευτυχισμένους ανθρώπους. Δείξτε στους εκπαιδευτικούς των παιδιών σας εμπιστοσύνη μέσω της επικοινωνίας και συνεργασίας και αφιερώστε στα παιδιά σας περισσότερο ποιοτικό χρόνο επιλέγοντας ταυτόχρονα να τους θέτετε όρια.

Καλή σχολική χρονιά σε όλους μας με υγεία, δύναμη και δημιουργικότητα.

Η Δ.ντρια του σχολείου

Ευαγγελία Παλαιού – Κόνσουλα »

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χαιρετισμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς    

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΓΙΑΣΜΟΥ

Σεπ 202011

Αγαπητοί μαθητές, γονείς /κηδεμόνες του 22ου Δ. Σ. Χαλκίδας

Έφτασε η ώρα που θα ξαναβρεθούμε!

 

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου και ώρα 11.30 θα πραγματοποιηθεί  ο Αγιασμός για την έναρξη του νέου σχολικού έτους.

Ώρα προσέλευσης μαθητών :      8:15

Ώρα αποχώρησης μαθητών :       12:00

Οι μαθητές θα εισέρχονται στον χώρο του σχολείου φορώντας μάσκα και θα κατευθύνονται στις τάξεις τους που θα τους περιμένουν οι εκπαιδευτικοί τους. Εκεί θα ενημερωθούν για τους υγειονομικούς  κανόνες που θα εφαρμοστούν στο σχολείο μας και θα πάρουν το πρόγραμμά τους  και τα βιβλία τους ( Δεν ξεχνώ την τσάντα μου!)

Oι μαθητές της Α΄ τάξης θα συμμετέχουν στον Αγιασμό που θα πραγματοποιηθεί στο προαύλιο του σχολείου μας και θα αποχωρήσουν  στις  11:45.

Kαλούνται οι γονείς τους που θα παραμείνουν έξω από το σχολείο να τηρήσουν όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα αποφυγής του covid19 .

Από την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2020 θα λειτουργεί κανονικά το Πρωινό  Πρόγραμμα:

Ώρα προσέλευσης μαθητών :      08:00 – 08:15

Ώρα αποχώρησης μαθητών :       13:15

Και το Ολοήμερο Πρόγραμμα :

Από τις 13:15- 15:00, κάθε μέρα πλην της Παρασκευής.

Η Πρωινή Ζώνη δεν θα λειτουργήσει προσωρινά λόγω έλλειψης  διδακτικού  προσωπικού.

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ , ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΕΣ.

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΠΡΟΟΔΟ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ , ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ

Με εκτίμηση

Η Δ.ντρια του σχολείου

Παλαιού Ευαγγελία

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΓΙΑΣΜΟΥ    

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ 2020-2021

Σεπ 202011

 

Λαμβάνοντας υπόψιν τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) σας ενημερώνουμε για τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου για το σχολικό έτος 2020 -2021, ώστε να προληφθεί κατά το δυνατόν η διασπορά του ιού στον χώρο του σχολείου.

 

Γενικά μέτρα προστασίας     

1. Όσοι εισέρχονται στον χώρο του σχολείου υποχρεούνται να φορούν προστατευτική μη ιατρική μάσκα.

2. Απαγορεύεται η είσοδος τρίτων στον χώρο του σχολείου. Αν αυτό είναι απαραίτητο πρέπει να προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία για ραντεβού.

3. Όλοι οι χώροι του σχολείου, αίθουσες, κοινόχρηστοι, αυλή έχουν καθαριστεί και απολυμανθεί. Καθημερινά πέρα από τις συνήθεις εργασίες καθαρισμού, θα διενεργείται προσεκτικός και συχνός καθαρισμός (μετά από κάθε διάλειμμα) λείων επιφανειών που χρησιμοποιούνται συχνά (π.χ. πόμολα, χερούλια, κουπαστή από σκάλες ή κιγκλίδωμα, βρύσες κλπ). Το ίδιο θα γίνεται και στο ολοήμερο μετά την αλλαγή της ομάδας σίτισης.

4. Σε κάθε αίθουσα θα υπάρχει αντισηπτικό το οποίο οι μαθητές θα βάζουν κατά την είσοδο και έξοδό τους από την αίθουσα.

5. Γίνεται συστηματικός και επαρκής αερισμός όλων των χώρων.

6. Τις πρώτες μέρες αλλά και κατά τη διάρκεια του σχ. έτους θα γίνεται συστηματική εκπαίδευση των παιδιών, με επίδειξη του τρόπου εφαρμογής των μέτρων προφύλαξης (μάσκα, αντισηπτικά, προαυλισμόςκ.α) και με πρακτική εξοικείωση των παιδιών με τα μέτρα υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών

7. Σε περίπτωση που μαθητής δεν τηρεί τις υποχρεώσεις του ως προς την υποχρεωτική χρήση μάσκας, δεν θα του επιτρέπεται η είσοδος στη σχολική τάξη και θα λαμβάνει απουσία. Ο μαθητής θα παραμένει σε ειδικό χώρο του σχολείου, μέχρι την παραλαβή του από τους γονείς/κηδεμόνες του.

 

Εσωτερικοί κανόνες για την τήρηση αποστάσεων των μαθητών

 

Για την αποφυγή του συνωστισμού και περιορισμού των επαφών μεταξύ παιδιών- γονέων -προσωπικού κατά την προσέλευση και αποχώρηση από το σχολείο θα εφαρμοστούν πρακτικά μέτρα για την τήρηση αποστάσεων.

 

  1.  Διαφορετικά διαλείμματα σε σταθερές ομάδες μαθητών

(1η ομάδα: τάξεις Α’ – Γ’ – Ε’  και 2η ομάδα: τάξεις Β’ – Δ’ – ΣΤ’)

  1. Γραμμές στο δάπεδο για την παραμονή κάθε τάξης σε συγκεκριμένο περιορισμένο χώρο
  2. Διαφορετική είσοδος/ έξοδος στον χώρο του σχολείου

 

Η είσοδος/έξοδος των μαθητών στο σχολείο θα γίνεται από τις δύο εισόδους του σχολείου ώστε να διασφαλίζεται μεγαλύτερη τήρηση αποστάσεων μεταξύ των μαθητών καθώς και των γονέων στους χώρους έξω από το σχολείο.

Οι μαθητές των τάξεων Α’ – Γ’ – Ε’ θα εισέρχονται και θα αποχωρούν καθημερινά από την κεντρική πόρτα του σχολείου (όπως γινόταν) ενώ οι τάξεις Β’ – Δ’ – ΣΤ’ από την πόρτα που υπάρχει στη μεγάλη αυλή του σχολείου.

Η έξοδος των μαθητών που παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα θα γίνεται από την κεντρική πόρτα του σχολείου  (όπως γινόταν).

Οι μαθητές θα εισέρχονται στο προαύλιο φορώντας τη μάσκα τους και θα ανεβαίνουν κατευθείαν στις τάξεις τους όπου θα τους περιμένουν οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν την πρώτη ώρα.

 

  1. Σε περίπτωση που μαθητής εμφανίσει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19 γίνεται επικοινωνία με την οικογένεια για παραλαβή του παιδιού ενώ εκείνο περιμένει σε προκαθορισμένο καλά αεριζόμενο χώρο, με επίβλεψη εκπαιδευτικού και τήρηση των προβλεπόμενων μέτρων.

 

Οδηγίες Ατομικής Υγιεινής

  • Χρήση κατάλληλης προστατευτικής μάσκας (υφασμάτινης/ μη ιατρικής) τόσο από εκπαιδευτικούς όσο και από μαθητές. Στις μάσκες να είναι γραμμένο το όνομα του κάθε μαθητή ο οποίος καλό είναι να έχει μαζί του 3 μάσκες καθώς και ξεχωριστή θήκη/σακουλάκι για να τις τοποθετεί.
  • Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης από τον ιό.
  • Αποφυγή  κοινής χρήσης των μολυβιών, των στυλό, των  μαρκαδόρων και άλλων προσωπικών αντικειμένων.
  • Κάλυψη της μύτης και του στόματος με χαρτομάντιλο (ή με άλλο τρόπο) σε βήχα ή φτέρνισμα (π.χ. στο προαύλιο). Το χρησιμοποιημένο χαρτομάντιλο πρέπει να απορρίπτεται αμέσως μετά τη χρήση τόσο από τα παιδιά όσο και από το προσωπικό μέσα στους κάδους απορριμμάτων.
  • Απαγορεύεται τα παιδιά να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα.
  • Τακτικό πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και  νερό, ιδίως μετά από βήχα ή φτέρνισμα. Το πλύσιμο πρέπει να διαρκεί 15-20 δευτερόλεπτα τουλάχιστον. Ακολουθεί προσεκτικό στέγνωμα των χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης οι οποίες θα απορρίπτονται στους κάδους απορριμμάτων.
  • Τα  παιδιά και οι εργαζόμενοι στην εκπαιδευτική μονάδα  μπορούν εναλλακτικά να χρησιμοποιούν αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα ή χαρτομάντιλα με αντισηπτικό. Συνιστάται καλό τρίψιμο των χεριών, για 30 δευτερόλεπτα τουλάχιστον,  μέχρι το αντισηπτικό να στεγνώσει τελείως. Το μπουκάλι με το αλκοολούχο διάλυμα (με αντλία έγχυσης και βάση) θα  βρίσκεται σε κάθε αίθουσα διδασκαλίας κοντά στην έξοδο.
  • Συστήνεται η καθημερινή θερμομέτρηση των παιδιών στο σπίτι πριν έρθουν στο σχολείο. Για την πρώιμη αναγνώριση συμπτωμάτων σε περίπτωση εμφάνισης ακόμα και  ήπιων συμπτωμάτων συμβατών με COVID-19 (π.χ. βήχας, πυρετός, πονόλαιμος, γαστρεντερικά συμπτώματα) κρίνεται απαραίτητη η παραμονή του μαθητή κατ’ οίκον, η αποχή του από την παρακολούθηση μαθημάτων και η ενημέρωση του σχολείου προς αποφυγή άσκοπης κίνησης περαιτέρω διαδικασιών μέσω ΕΟΔΥ.
  •  Τα χέρια πρέπει να πλένονται καλά οπωσδήποτε πριν τη λήψη τροφής.

 

Λειτουργία Ολοήμερου

 

Με σκοπό την τήρηση των προβλεπόμενων μέτρων για την αποφυγή διασποράς του ιού η σίτιση θα πραγματοποιείται σε δύο ομάδες. Για την εξοικονόμηση χρόνου προτιμώνται φαγητά που δεν απαιτούν ιδιαίτερο ζέσταμα.

Λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών και μέχρι την τοποθέτησή τους το ολοήμερο πρόγραμμα θα πραγματοποιείται Δευτέρα εώς και Πέμπτη μέχρι τις 15.00.

 

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ 2020-2021    

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΟΔΥ

Σεπ 202010

Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…

 

 

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΟΔΥ    

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Ιούν 202030

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ    

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2019-2020

Ιούν 202022

 

Αγαπητοί Γονείς,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σύμφωνα με τις οδηγίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.

  • Η λήξη των μαθημάτων θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020. Τα μαθήματα τη μέρα αυτή θα πραγματοποιηθούν κανονικά.
  • Οι τίτλοι προόδου για τις τάξεις Α΄- Ε΄, οι τίτλοι σπουδών της Στ΄ τάξης, καθώς και οι Έλεγχοι Προόδου των μαθητών/τριών των τάξεων Γ ΄- Στ, θα δοθούν σε φάκελο στους μαθητές/τριες την τελευταία ημέρα παρουσίας τους στο σχολείο  που είναι:

– Πέμπτη 25 – 6 – 2020 για τα A’ υποτμήματα

– Παρασκευή 26-6-2020 για τα υποτμήματα  B΄ και για τα τμήματα που έρχονται  καθημερινά.

  • Οι τίτλοι προόδου, οι τίτλοι σπουδών και οι έλεγχοι προόδου των μαθητών/τριών που μετά από υπεύθυνη δήλωση των γονέων δεν έρχονται σχολείο, μπορούν να αποσταλούν ηλεκτρονικά στα email των γονέων εφόσον αυτό ζητηθεί με υπεύθυνη δήλωση που θα αποσταλεί στο email του σχολείου. Διαφορετικά θα τους παραλάβουν τον Σεπτέμβρη.
  • Οι μαθητές/τριες πρέπει να κρατήσουν τα βιβλία τους για την επόμενη σχολική χρονιά.
  • Δεδομένων των συνθηκών δεν θα πραγματοποιηθεί φέτος η γιορτή λήξης.

Με εκτίμηση

Η Διευθύντρια

Παλαιού Ευαγγελία

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2019-2020    

ΚΔΑΠ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΟΠΠΑΧ

Ιούν 202011


Φόρτωση PDF…

ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ

ΑΙΤΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΔΑΠ ΔΟΠΠΑΧ

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΔΑΠ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΟΠΠΑΧ    

ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Μάι 202029

Ακολουθεί ενημέρωση σχετικά με την επαναλειτουργία των δημοτικών σχολείων από τη Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020.

Οι γονείς οφείλουν να γνωρίζουν ότι:

  • Η πρωινή ζώνη και το ολοήμερο δε θα λειτουργήσουν.
  • Η υποδοχή των μαθητών θα γίνεται αυστηρά 8:00’ – 8:15’. Παρακαλούμε να μην προσέρχονται μαθητές πριν τις 8.00 ή μετά τις 8.15 γιατί έτσι δυσχεραίνεται η λειτουργία του σχολείου βάσει των απαραίτητων μέτρων προστασίας.
  • Η πρωινή προσευχή δε θα γίνεται στο προαύλιο. Τα παιδιά φτάνοντας στο σχολείο θα ανεβαίνουν κατευθείαν στην αίθουσα διδασκαλίας όπου θα τα περιμένει ο εκπαιδευτικός.
  • Το κάθε παιδί θα έχει το δικό του θρανίο το οποίο θα χρησιμοποιεί καθημερινά και αποκλειστικά.
  • Οι αίθουσες θα αερίζονται διαρκώς και θα γίνεται καθαριότητα και απολύμανση  στα διαλείμματα και μία φορά με το πέρας του ωραρίου.
  • Έχουν καθοριστεί στην αυλή τα σημεία όπου το κάθε τμήμα θα έχει το δικό του χώρο στα διαλείμματα.
  • Οι μαθητές φέρνουν φαγητό και νερό (όσα μπουκάλια χρειάζονται) από το σπίτι γιατί το κυλικείο θα παραμείνει κλειστό.
  • Τόσο κατά την είσοδο – έξοδο όσο και κατά τα διαλείμματα θα τηρούνται οι οδηγίες του ΕΟΔΥ για τις απαιτούμενες αποστάσεις.
  • Επειδή συνιστάται στους εκπαιδευτικούς να αποφεύγουν την άμεση επαφή με τους μαθητές και τα προσωπικά τους αντικείμενα, δεν θα γίνεται διόρθωση ασκήσεων από τον εκπαιδευτικό και δε θα δίνονται φωτοτυπημένες ασκήσεις. Ενημέρωση και σαφείς οδηγίες για τη μελέτη, ανατροφοδότηση και αυτοδιόρθωση θα δοθούν στους μαθητές από τους εκπαιδευτικούς.
  • Οι μαθητές που δεν αισθάνονται καλά πρέπει να παραμένουν στο σπίτι.  Ακολουθεί επικοινωνία με τον γιατρό για περαιτέρω οδηγίες καθώς και ενημέρωση  του σχολείου για τον λόγο απουσίας τους.

 

Οι μαθητές / μαθήτριες :

  • Αποφεύγουν την επαφή των χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα.
  • Χρησιμοποιούν αποκλειστικά δικά τους αντικείμενα (μολύβι, γόμα, ξύστρα κλπ) και δεν μοιράζονται άλλα προσωπικά αντικείμενα με τους συμμαθητές τους.
  • Αποφεύγουν τη χρήση κοινόχρηστων αντικειμένων (σφουγγάρι, μαρκαδόρο πίνακα)
  • Κάθε φορά που βγαίνουν και μπαίνουν στην τάξη απολυμαίνουν τα χέρια τους με αντισηπτικό ή σαπούνι και νερό.
  • Δεν πίνουν νερό από τις βρύσες αλλά από τα ατομικά τους μπουκάλια.
  • Αν θέλουν να βήξουν ή να φτερνιστούν πάντα το κάνουν στον αγκώνα τους και χρησιμοποιούν  χαρτομάντιλο το οποίο πετάνε αμέσως στον κάδο απορριμμάτων.
  • Τηρούν τις σειρές αναμονής κατά την είσοδο – έξοδο από τις αίθουσες διδασκαλίας καθώς επίσης και στις τουαλέτες.
  • Αν αισθάνονται πιο ασφαλείς με μάσκα τη φοράνε, τηρώντας τους κανόνες υγιεινής.

(Θα γίνει ενημέρωση των μαθητών και θα δοθούν σαφείς οδηγίες για τα παραπάνω τη Δευτέρα και Τρίτη.)

 

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ, ΓΟΝΕΩΝ, ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

  • Τηρούμε τις αποστάσεις για το καλό όλων μας.
  • Για την αποφυγή συνωστισμού κατά την προσέλευση και αποχώρηση των μαθητών παρακαλείσθε να παρκάρετε πριν το νηπιαγωγείο και να έρχεστε πεζοί. Θα περιμένετε τα παιδιά κρατώντας αποστάσεις ασφαλείας. Οι μαθητές θα αποχωρούν ανά τμήμα συνοδεία εκπαιδευτικού ως τον εξωτερικό χώρο του σχολείου (αδιέξοδο)
  • Οι επισκέψεις στο σχολείο πρέπει να αποφεύγονται. Θα γίνονται μόνο για πολύ σοβαρό λόγο αφού προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία για ραντεβού.

 

ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

Οι τάξεις Δ1, Δ2 και Στ θα έρχονται καθημερινά.

Οι τάξεις Α,Β, Γ, και Ε θα έρχονται εκ περιτροπής στο σχολείο. Σας έχουν σταλεί στο προσωπικό σας mail οι λίστες με τα υποτμήματα και τις μέρες παρακολούθησης.

Προσοχή! Όσα παιδιά έρχονται ΔΕΥΤΕΡΑ – ΤΕΤΑΡΤΗ – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ αυτή την εβδομάδα, την επόμενη έρχονται ΤΡΙΤΗ – ΠΕΜΠΤΗ και τα υπόλοιπα παιδιά αντίστροφα.

 

Είναι στο χέρι μας να μείνουμε ασφαλείς!

 

Όσοι αποφασίσετε ότι τα παιδιά σας δε θα παρακολουθήσουν τα μαθήματα του σχολείου από  1 – 6 -2020 έως 26 – 6 – 2020 οφείλετε να προσκομίσετε το αργότερο έως Τρίτη 2 – 6 – 2020 συμπληρωμένη την παρακάτω υπεύθυνη δήλωση.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

 

από κάτω από: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ    

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 25/5 – 29/5

Μάι 202024

Σας ενημερώνουμε ότι το πρόγραμμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για την εβδομάδα από Δευτέρα 25/5 έως και την Παρασκευή 29/5 έχει ως ακολούθως:

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 25/5 – 29/5    
« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων