Αγαπητοί γονείς,
Για την εύρυθμη και κυρίως την ασφαλή λειτουργία του σχολείου μας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τους κανόνες που θα πρέπει να εφαρμόζονται και οι οποίοι είναι σύμφωνοι με τις οδηγίες του Ε.Ο.Δ.Υ. και του Υπουργείου Παιδείας.
1. Κατά την πρωινή άφιξη των μαθητών στο σχολείο οι συνοδοί τους δεν επιτρέπεται να συνωστίζονται στην εξωτερική πόρτα του σχολείου. Αντίθετα, θα πρέπει να φορούν μάσκα και να τηρούν την απόσταση ασφαλείας(1,5 μέτρο). Τo ίδιο θα πρέπει να γίνεται και κατά την αποχώρηση των μαθητών ( 13:05 – 13:15 μ.μ.)
2. Οι μαθητές θα εισέρχονται το πρωί στο σχολείο φορώντας τη μάσκα τους, από 8:00-8:15 π.μ. ένας ένας, και θα πηγαίνουν κατευθείαν στην τάξη τους, όπου θα τους υποδέχονται οι εκπαιδευτικοί που έχουν μάθημα την 1η διδακτική ώρα. Δεν θα γίνεται η καθιερωμένη συγκέντρωση για προσευχή στο προαύλιο.
3. Οι μαθητές θα ανεβαίνουν και θα κατεβαίνουν τις σκάλες ένας ένας, τηρώντας πάντα τις αποστάσεις ασφαλείας. Κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων θα οδηγούνται από τον εκπαιδευτικό και θα παραμένουν σε συγκεκριμένο χώρο του προαυλίου, που έχει οριστεί για κάθε τμήμα, τηρώντας τις αποστάσεις ασφαλείας χωρίς να παίζουν ομαδικά παιχνίδια που προϋποθέτουν την εγγύτητα.
4. Τα παράθυρα των τάξεων θα είναι πάντα ανοιχτά για τον καλό αερισμό των αιθουσών. Οι μαθητές πρέπει να έχουν στην τσάντα τους τα προσωπικά τους αντικείμενα (μολύβια, γόμα, ξύστρα, ξυλομπογιές κ.λπ.), τα οποία όμως δεν θα πρέπει να ανταλλάσσουν με τους συμμαθητές τους.
5. Στο σχολείο λειτουργεί κυλικείο. Όλοι οι μαθητές πρέπει να έχουν δικό τους ποτηράκι ή μπουκαλάκι με νερό διότι απαγορεύεται να πίνουν νερό απευθείας από τις βρύσες που βρίσκονται στο προαύλιο.
6. Το Πρωινό Πρόγραμμα θα λειτουργήσει κανονικά από την Τρίτη 14/9 .
7. Το Ολοήμερο Πρόγραμμα ( Πρωινή και Μεσημβρινή Ζώνη) θα λειτουργήσει κανονικά από την Τρίτη 14/9.
8. Οι μαθητές θα εισέρχονται/ εξέρχονται από διαφορετικές πόρτες ως εξής:
Α, Δ και ΣΤ από την κεντρική είσοδο στην οδό Εμμανουήλ Ξάνθου
Β, Γ και Ε από την είσοδο που βρίσκεται στο γήπεδο μπάσκετ (πίσω αυλή)
Η υποδοχή όλων των μαθητών γίνεται 08.00 – 08.15 ενώ η αποχώρηση για αποφυγή συνωστισμού κλιμακωτά ως εξής:
Α – Β 13.05
Γ – Δ 13.10
Ε- ΣΤ 13.15
Η αποχώρηση των μαθητών που παρακολουθούν το ολοήμερο πρόγραμμα θα γίνεται από την κεντρική έξοδο του σχολείου.
Η τήρηση των παραπάνω οδηγιών είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ασφαλή λειτουργία του σχολείου και την προστασία όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία.
Από τη Διεύθυνση του σχολείου









Πρόσφατα σχόλια