Η προμήθεια των 5 δωρεάν self test για την περίοδο 5 έως 22 Νοεμβρίου θα πραγματοποιείται από Δευτέρα 1 έως Σάββατο 6 Νοεμβρίου.
Θερμά συγχαρητήρια, για την άψογη εμφάνισή τους, στους μαθητές μας που πήραν μέρος στην παρέλαση για την Επέτειο της Εθνικής μας εορτής της 28ης Οκτωβρίου καθώς και στη γυμνάστριά μας.
Μας έκαναν να νιώσουμε υπερήφανοι και δέχτηκαν το πιο ζεστό χειροκρότημα του κόσμου !!!
Χρόνια πολλά σε όλους μας και στην πατρίδα μας.
Και του χρόνου , με υγεία.
Η Δ/ντρια του σχολείου
Στα πλαίσια της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 ασχοληθήκαμε στην Α’ τάξη με το “ΌΧΙ”. Φτιάξαμε την ελληνική σημαία μετρώντας τις συλλαβές “Ελευθερία ή Θάνατος”, φτιάξαμε το βιβλίο του “ΌΧΙ” το οποίο προστέθηκε στα υπόλοιπα βιβλία του γράμματος, είδαμε εικόνες κ παρουσιάσεις για εκείνη την εποχή και είπαμε τραγούδια, καθώς και τον Εθνικό μας ύμνο! Τα παιδιά χάρηκαν! Και του χρόνου! Ζήτω η Ελλάδα!





Την Τετάρτη 27-10-2021 σύμφωνα με την Αρ. Πρωτ. : Φ10/134752/Δ1/ 22- 10-2021 Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας με θέμα : «Εκδηλώσεις για την επέτειο της Εθνικής Εορτής της 28ης Οκτωβρίου – σχολικό έτος 2021-2022 » θα πραγματοποιηθούν εκδηλώσεις εντός του κάθε τμήματος κατά το πρώτο διδακτικό δίωρο και στη συνέχεια οι μαθητές θα αποχωρήσουν στις 09:40.
Το Ολοήμερο και η Πρωινή Ζώνη δεν θα λειτουργήσουν.
Η Πέμπτη 28-10-2021 είναι αργία – Εθνική Επέτειος
Aγαπητοί γονείς, σας γνωστοποιούμε ότι :
Έτσι, αύριο, Δευτέρα, οι μαθητές θα πρέπει κατά την είσοδό τους στο σχολείο να δείξουν το self-test που έκαναν την Πέμπτη, το οποίο ισχύει κανονικά.
Αν κάποιο παιδί δεν το έκανε, επειδή δεν θα ερχόταν στο σχολείο ,θα το κάνει σήμερα Κυριακή. Σε κάθε περίπτωση όλοι/ες οι μαθητές/τριες θα πρέπει να προσκομίσουν αρνητικό αποτέλεσμα τεστ, που έγινε από την Πέμπτη 14 Οκτωβρίου και μετά.
2. Αν πραγματοποιήσετε τον αυτοδιαγνωστικό έλεγχο τη Δευτέρα το πρωί οι μαθητές/τριες δε θα χρειαστεί να υποβληθούν σε νέο έλεγχο για την Τρίτη (19/10) το πρωί αρκεί να προσκομίσουν την κάρτα αρνητικού αποτελέσματος και την Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021 με ημερομηνία πραγματοποίησης του ελέγχου το νωρίτερο την Δευτέρα 18/10 ώστε να ομαλοποιηθεί η καταγραφή πραγματοποίησης και επίδειξης των τεστ το επόμενο διάστημα.
Με εκτίμηση
Εκ της Διευθύνσεως του σχολείου
| 1η | 8.15 – 8.45 |
| 2η | 9.00 – 9.30 |
| 3η | 9.45 – 10.15 |
| 4η | 10.30 – 11.00 |
| 5η | 11.15 – 11.45 |
| 6η | 12.00 – 12.30 |
Αγαπητοί γονείς,
Εντός της ημέρας θα λάβετε στο προσωπικό σας email τους συνδέσμους των εκπαιδευτικών.
Θα τηρηθεί το πρόγραμμα που εφαρμόζεται στη δια ζώσης διδασκαλία.
Βάσει του ΦΕΚ 56159/ τ. Β΄4188/ 10.09.2021 οι διδακτικές ώρες στη σύγχρονη εξ αποστάσεως Εκπαίδευση στο Δημοτικό Σχολείο είναι 30 λεπτών.
Με εκτίμηση
Η Διεύθυνση του Σχολείου
Σας ενημερώνουμε πως σύμφωνα με κοινή απόφαση των αρμοδίων υπουργείων Υγείας και Παιδείας ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος (ΠΦΣ) ενημερώνει ότι από την Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου έως και την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου οι γονείς/κηδεμόνες μπορούν να παραλάβουν από τα φαρμακεία 4 δωρεάν αυτοδιαγνωστικά τεστ (self test) .Τα 4 self test αφορούν στην κάλυψη του διαστήματος 4-15 Οκτωβρίου.Τέλος, ο ΠΦΣ ενημερώνει ότι το Σύστημα Διάθεσης των self test δεν θα λειτουργεί από το Σάββατο 2 Οκτωβρίου στις 17:00 μ.μ. έως και τη Δευτέρα 4 Οκτωβρίου στις 08:00 το πρωί.
Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι η επίδειξη των αποτελεσμάτων των self-test γίνεται κάθε Τρίτη και Παρασκευή πρωί. Το ίδιο ισχύει και για την αποστολή των αποτελεσμάτων ηλεκτρονικά.
Σήμερα, 13-9-2021, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά. Μικροί και μεγαλύτεροι μαθητές συνάντησαν μετά από καιρό τους συμμαθητές και τους δασκάλους τους με χαμόγελα και ελπίδα για μια χαρούμενη σχολική χρονιά. Στον Αγιασμό του σχολείου μας παρευρέθηκε και ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός.
Ευχόμαστε σε όλους μια όμορφη και δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία!
Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 8:05 π.μ., στο προαύλιο του σχολείου μας.
Η προσέλευση στο σχολείο για τους μαθητές θα γίνει από 7:55-8:05 π.μ., υποχρεωτικά με μάσκα και επίδειξη αρνητικού αποτελέσματος self test, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Οι μαθητές των Α΄ , Δ΄ και ΣΤ΄ τάξεων θα εισέρχονται στο σχολείο από την είσοδο επί της οδού Εμ. Ξάνθου και των υπολοίπων τάξεων από την είσοδο στην πίσω αυλή (γήπεδο μπάσκετ)
Οι γονείς δεν θα εισέρχονται στον χώρο του σχολείου.
Στις 8:35 οι μαθητές όλων των τάξεων θα αποχωρήσουν από το σχολείο.
Αγαπητοί γονείς,
Για τους/τις μαθητές/τριες προβλέπεται υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος(self-test) που θα διενεργείται δύο(2) φορές την εβδομάδα, προ Τρίτης και Παρασκευής και έως είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα, και οι μαθητές/τριες θα εισέρχονται σε αυτήν μόνο με την επίδειξη της βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος.
Κατ’ εξαίρεση, την πρώτη εβδομάδα του διδακτικού έτους, το τεστ πρέπει να πραγματοποιηθεί 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. Δηλαδή, είτε την Κυριακή(12/9), είτε την Δευτέρα(13/9).
Από την υποχρέωση διενέργειας και επίδειξης self-test απαλλάσσονται όσοι μαθητές έχουν πιστοποιητικό νόσησης τελευταίου εξαμήνου, το οποίο θα πρέπει να προσκομίσουν στο σχολείο.
Από την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου οι μαθητές όλων των βαθμίδων μπορούν να προμηθεύονται έξι(6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά τεστ (self-test) από τα φαρμακεία.
Πρόσφατα σχόλια