Τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023 εκπρόσωποι της Τ.ΟΜ.Υ. Δροσιάς επισκέφτηκαν το σχολείο μας για την πραγματοποίηση δύο προγραμμάτων αγωγής υγείας. Οι μαθητές των τάξεων Γ’ και Δ’ συμμετείχαν στο πρόγραμμα “Άσκηση – δραστηριότητα -παιχνίδι στη ζωή του παιδιού και του εφήβου” ενώ οι μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξης ενημερώθηκαν για τους κινδύνους του διαδικτύου με το πρόγραμμα “Ενδυνάμωση υγείας εφήβων- Εθισμός και διαδίκτυο – Παρέμβαση”.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΜΥ ΔΡΟΣΙΑΣ
ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και του σχεδίου δράσης ‘ Πρόληψη και αντιμετώπιση της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού’, την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου επισκέφτηκαν το σχολείο μας εκπρόσωποι της Αστυνομικής Δ/νσης Ευβοίας και ενημέρωσαν τους μαθητές των τάξεων Δ’, Ε’ και ΣΤ’ για τον διαδικτυακό εκφοβισμό.
ΟΙ ΤΑΞΕΙΣ Ε’ ΚΑΙ ΣΤ’ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ
Το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος επισκέφτηκαν τα παιδιά της Ε΄ και Στ’ τάξης την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου. Εκεί πήραν μέρος σε πρόγραμμα αθλητικών δραστηριοτήτων. Στόχος του προγράμματος η δημιουργική ενασχόληση των μαθητών με έμφαση στην ανάπτυξη των αθλητικών και κιναισθητικών δεξιοτήτων τους, αλλά και στην ενίσχυση της αθλητικής τους κουλτούρας.
Η Γ΄ΚΑΙ Δ΄ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΗΒΑΣ
Τετάρτη 15/2 οι τάξεις Γ΄ και Δ΄ επισκέφτηκαν το εντυπωσιακό Αρχαιολογικό Μουσείο Θήβας , ένα από τα σημαντικότερα αρχαιολογικά μουσεία στην Ελλάδα, όπου είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά εκθέματα από ανασκαφές σε όλη τη Βοιωτία, τα οποία καλύπτουν χρονολογικά τον πολιτισμό της περιοχής από τα παλαιολιθικά χρόνια έως τους μεταβυζαντινούς χρόνους. Ακόμα περιηγήθηκαν στον προαύλιο χώρο του μουσείου όπου εκτίθενται λίθινα μνημεία και επισκέφτηκαν τον πύργο που υπάρχει εκεί, ο οποίος είναι τμήμα από τη μεσαιωνική οχύρωση της Θήβας.

ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
Τη Δευτέρα 13-2-2023 πραγματοποιήθηκε στο 22ο Δημοτικό Σχολείο με πρωτοβουλία του συλλόγου διδασκόντων ένα πολύ ενδιαφέρον βιωματικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς. Εισηγήτρια ήταν η κα Κίσσα Μαρία, ψυχολόγος του Κέντρου Πρόληψης Εύβοιας, και θέμα του σεμιναρίου ¨Ενδυναμώνουμε τη σύνδεση και τη συνεργασία των εκπαιδευτικών στη σχολική κοινότητα μέσα από την ανάπτυξη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων’.
ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Σύμφωνα με απόφαση της Δημάρχου Χαλκιδέων τα σχολεία του δήμου θα επαναλειτουργήσουν αύριο, Παρασκευή 10-2-2023, από τις 9.00 π.μ.
ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 9-2-2023 – ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Θα πραγματοποιηθεί και αύριο, Πέμπτη 9-2-2023, σύγχρονη τηλεκπαίδευση, καθώς όλες οι σχολικές μονάδες θα είναι κλειστές μετά από απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Ευβοίας.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
ΚΛΕΙΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 8-2-2023
Κλειστά θα παραμείνουν όλα τα σχολεία του Δήμου Χαλκιδέων και την Τετάρτη 8-2-2023 μετά την παρακάτω απόφαση της Δημάρχου. Τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν μέσω σύγχρονης τηλεκπαίδευσης σύμφωνα με το πρόγραμμα που σας έχει σταλεί.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αγαπητοί γονείς,
Μετά από απόφαση της Δημάρχου για προσωρινή αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων του Δήμου Χαλκιδέων τη Δευτέρα 6-2-2023 και την Τρίτη 7- 2-2023, το πρόγραμμα εξ αποστάσεως διδασκαλίας θα πραγματοποιηθεί βάσει του προγράμματος μαθημάτων της δια ζώσης διδασκαλίας (ισχύει το πρόγραμμα του σχολείου για την κάθε ημέρα) ακολουθώντας το παρακάτω ωράριο.
Εντός της ημέρας θα λάβετε στο προσωπικό σας email τους συνδέσμους των εκπαιδευτικών.
Βάσει του ΦΕΚ 56159/ τ. Β΄4188/ 10.09.2021 οι διδακτικές ώρες στη σύγχρονη εξ αποστάσεως Εκπαίδευση στο Δημοτικό Σχολείο είναι 30 λεπτών.
Με εκτίμηση
Η Διεύθυνση του Σχολείου




















Πρόσφατα σχόλια