Κοπή Βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο Καινούρια χρονιά και δεν γίνεται να μην τηρήσουμε τα έθιμα… κόπηκαν δύο βασιλόπιτες , μία σε κάθε τμήμα…οι τυχεροί πήραν το δωράκι τους. Καλή και ευλογημένη χρονιά σε όλους!