Κοπή Βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο

Καινούρια χρονιά και δεν γίνεται να μην τηρήσουμε τα έθιμα….jpgκαι παιδακια

κόπηκαν δύο βασιλόπιτες , μία σε κάθε τμήμα…οι τυχεροί πήραν το δωράκι τους.

Καλή και ευλογημένη χρονιά σε όλους!