Ετικέτα: Γονείς
Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία
Παρατείνονται οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία έως 31 Μαρτίου 2025.
https://21nipiagogeio.blogspot.com/2025/03/blog-post_10.html
Έχοντας υπόψη τις κείμενες διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας για την εγγραφή των μαθητών στο Νηπιαγωγείο, ανακοινώνουμε τα ακόλουθα:
Για το σχολικό έτος 2025-2026 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά από 5 έως 24 Μαρτίου 2025.
Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Δικαίωμα εγγραφής στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2025-26, έχουν μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και το 2021. Η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.
Η εγγραφή στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.
Το 21ο και το 127ο Νηπιαγωγείο Αθηνών έχουν κοινά όρια. Τα όρια της σχολικής περιφέρειάς τους είναι οι οδοί που περικλείονται από τους δρόμους: Λεωφόρος Αλεξάνδρας, Νικολάου Γύζη, Βαλτινών, Ι.Βαρβάκη, Λοκρίδος, Κυπριανού, Βαλτινών και Παπαρρηγοπούλου (μόνο ως όριο).
Α. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ – ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣΤην Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας ακολουθώντας τα εξής βήματα:
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης https://www.gov.gr/ με τη χρήση των κωδικών taxisnet και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
- B. ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ Ο ΓΟΝΕΑΣ/ΚΗΔΕΜΟΝΑΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΔΙΑΔΟΧΙΚΑ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή.
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας.
γ) τα στοιχεία άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή στο Αναβαθμισμένο Ολοήμερο Τμήμα.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: “Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου”.
Μετά την λήξη των εγγραφών θα κληθούν οι γονείς να προσκομίσουν στη σχολική μονάδα, κατόπιν ραντεβού, τα παρακάτω παραστατικά :
1) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ).
2) Βιβλιάριο υγείας με τα προβλεπόμενα εμβόλια.
3) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
4) Υπεύθυνη δήλωση του δεύτερου γονέα/κηδεμόνα για την συναίνεση στην εγγραφή του παιδιού.
*Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.
*Για όποια απορία μπορείτε να επικοινωνείτε με το 21ο Νηπιαγωγείο Αθηνών στο τηλέφωνο: 2106427373 ή με mail στο: mail21nip-athin.att.sch.gr
“Τροφή για δράση” – Ενημερωτική συνάτηση γονιών – Βιωματικό εργαστήρι
Την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε μια ενημερωτική συνάντηση στο σχολείο μας για το πρόγραμμα “Τροφή για δράση”
που υλοποιούμαι φέτος στο σχολείο μας και εντάσσεται στην Εθνική Στρατηγική για την παιδική παχυσαρκία.
Την εισήγηση έκανε ο διατροφολόγος κ. Ιωσήφ Αλεξανδρίδης.
Ανέπτυξε τα χαρακτηριστικά της ηλικίας καθώς και τις διατροφικές τους ανάγκες.
Τόνισε ιδιαίτερα
- Την συμμετοχή των παιδιών στα ψώνια
- Την εμπλοκή τους στην διαδικασία παρασκευής γευμάτων
- Την ενυδάτωση που είναι καλό να γίνεται με νερό
- Την σωματική άσκηση
- Την σπουδαιότητα να είναι οι γονείς παράδειγμα για τα παιδιά.
Ο κ. Αλεξανδρίδης απάντησε σε ερωτήσεις των γονιών και έδωσε χρήσιμες πρακτικές συμβουλές.
Οι εκπαιδευτικοί ενημέρωσαν τους γονείς για την πορεία του προγράμματος και την ανταπόκριση των παιδιών.
Πλοηγηθήκαμε στο υλικό της Εθνικής δράσης για την παιδική παχυσαρκία για τους γονείς/φροντιστές. https://paxisarkiakaipaidi.gov.gr/
Μιλήσαμε για τις συμπεριφορές στόχους. Παροτρύναμε τους γονείς να κάνουν εγγραφή στην πλατφόρμα και να αξιοποιήσουν τη εργαλειοθήκη.
Στο σχολείο μας όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες τρέφονται υγιεινά, με ποικιλία τροφών, δεν καταναλώνουν χυμούς και τα ενδιάμεσα γεύματα είναι θρεπτικά και κυρίως σπιτικά.
Όμως στις γιορτές και τα γενέθλια, σχεδόν μέρα παρά μέρα κάποια γιορτή έχουμε, η ζάχαρη συχνά κάνει δυνατές επισκέψεις!!!
Τον Νοέμβριο, στη γιορτή της μια μαθήτρια έφερε να κεράσει μπανάνες που τις είχε διακοσμήσει με την μητέρα της. Τα παιδιά κατανάλωσαν με ευχαρίστηση την μπανάνα και σκεφτήκαμε πως είναι μια καλή εναλλακτική πρόταση για κέρασμα.
Αναζητήσαμε κι άλλες παρόμοιες ιδέες στο διαδίκτυο και ετοιμάσαμε σ΄ένα καλάθι προτάσεις με κεράσματα.
Ακολούθησε ένα βιωματικό εργαστήρι με προτάσεις – παρασκευές με νόστιμα & υγιεινά κεράσματα για τα παιδιά. οι μαμάδες κάνανε δύο παρασκευές.
Η μια ήταν μπαλάκια με χουρμάδες, κακάο, βρόμη, αμύγδαλα, κανέλα. Κάνανε την ζύμη, πλάσανε τα μπαλάκια και κεράστηκαν όλοι.
Η δεύτερη Παρασκευή ήταν μπάρες με βρόμη, καρύδια σταφίδες, μέλι και ταχίνι. Άπλωσαν την ζύμη σ΄ένα ταψί να σφίξει και την επόμενη μέρα κεράστηκαν τα παιδιά.
Τα κεράσματα άρεσαν σε μικρούς και μεγάλους!!!
Σχολείο & τέχνη – Επίσκεψη στη Gallery Citronne
Επισκεφτήκαμε την Gallery CITRONNE και ξεναγηθήκαμε στην ατομική έκθεση- εγκατάσταση της γλύπτριας Αφροδίτης Λίτη, με τίτλο “Το Ονειρικό και το Όνειρο: οι Επικονιαστές της Ζωής”.
Η έκθεση αυτή πραγματεύεται το θέμα του Ονείρου, την επίδραση και τον αντίχτυπό του στην ζωή μας. Η Αφροδίτη Λίτη θεωρεί τα όνειρα “επικονιαστές της ζωής”. Μεταφέρουν μνήμες, επιθυμίες, ελπίδες, φόβους- αλλά και εικόνες νηνεμίας, γαλήνης και μακρινής ευωχίας. Στηρίζονται σε αναμνήσεις, παραδόσεις, μύθους, αφηγήσεις – βιώματα τα οποία η καλλιτέχνιδα πιστώνει στην οικογένεια και στα παιδικά της χρόνια. Έτσι τροφοδοτείται ο ανθρώπινος βίος, έτσι αμβλύνεται το βάρος και οι συχνά αδιέξοδες επιθυμίες που διέπουν τον αισθητό κόσμο.
Η πρώτη εγκατάσταση αναπαριστά ένα λιβάδι με μεγάλα αστραφτερά κρίνα, όπου “ενθρονίζονται” δύο παιδιά, απορροφημένα από το τοπίο.
Η δεύτερη εγκατάσταση, συνδέεται θεματικά με την πρώτη, ως προϊόν, ως απόρροια μιας μνήμης που παίρνει την μορφή του ονείρου. Μια πανύψηλη ροδακινιά προβάλλει στα κλαδιά της τους καρπούς της, αλλά και τα πτηνά του ουρανού που φωλιάζουν εκεί.
Και οι δύο εγκαταστάσεις είναι φτιαγμένες από αστραφτερό μέταλλο το οποίο αντανακλά και αντανακλάται, όπως ακριβώς λειτουργεί ένας καθρέφτης.
Σε έναν τοίχο υπήρχε μια πεταλούδα, ψηφιδωτό έργο της καλλιτέχνιδας.
Πεταλούδες, από ανοξείδωτο καθρέφτη.
Στο σχολείο είχαμε κάνει προετοιμασία για την επίσκεψη με τα παιδιά. Είχαμε δει φωτογραφίες και έργα της καλλιτέχνιδας. Τα παιδιά σχολίασαν τα υλικά που χρησιμοποιεί, τα θέματα που διαπραγματεύεται.
Είχαμε την τύχη και την χαρά να μας ξεναγήσει στην έκθεση η ίδια η κ. Λίτη.
Μετά την ξενάγηση τα παιδιά αποτύπωσαν σε χαρτί ότι τα εντυπωσίασε περισσότερο.
Στο τέλος πρόσφεραν στην κ. Λίτη μια ομαδική νερομπογιά που είχαν ετοιμάσει στο σχολείο.
Μια νερομπογιά πρόσφεραν και στην Gallery CITRONNE για την εγκάρδια φιλοξενία.
Χριστουγεννιάτικη γιορτή – εργαστήρι
Ένα γιορτινό απόγευμα περάσαμε την Πέμπτη 19/12 στο Νηπιαγωγείο μας.
Τα παιδιά τραγούδησαν τα κάλαντα, απήγγειλαν ποιήματα, χόρεψαν με κέφι το Χόκυ πόκυ των ταράνδων και μοίρασαν ευχές!!!
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ζωγράφισαν κάρτες, γράψαν ευχές για τα παιδιά και τις οικογένειες που περνούν αυτές στις μέρες στα νοσοκομεία και συγκεκριμένα στο Νοσοκομείο Παίδων “ΕΛΠΙΔΑ”.
Στη συνέχεια αρχίσαμε τις κατασκευές. Κάναμε ένα όμορφο στεφάνι με φυσικά υλικά να στολίσουμε τα σπίτια και όπως πάντα ένα γούρι για καλή τύχη τη νέα χρονιά.
Η εκδήλωσε ολοκληρώθηκε με χαλαρή κουβέντα, παιχνίδι και κεράσματα που είχαν ετοιμάσει με μεράκι κι αγάπη γονείς και παιδιά.
Ιδού και οι αποδείξεις!!!
Καλές γιορτές με υγεία, αγάπη, ειρήνη!!!
Ανακοίνωση
Αγαπητοί γονείς,
Σας προσκαλούμε σε ενημερωτική συνάντηση με θέμα:
“Το παιδαγωγικό έργο του νηπιαγωγείου (σκοποί & στόχοι)”
Η συνάντηση θα γίνει την:Πέμπτη 17 Οκτωβρίου στις 5.30μ.μ. στο σχολείο μας.
Ανακοίνωση Αγιασμού
Ανακοίνωση
Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε πως ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 8:30 π.μ. στο προαύλιο του σχολείου.
Τα νήπια θα συνοδεύουν οι γονείς και κηδεμόνες.
Μετά τον αγιασμό, τα παιδιά θα μπούνε στις τάξεις τους και θα κάνουν την πρώτη γνωριμία με τις δασκάλες τους.
Καλή σχολική χρονιά!!!
Κάρτα επικοινωνίας:
Ανακοίνωση Αγιασμού
Ανακοίνωση
Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε πως ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 8:30 π.μ. στο προαύλιο του σχολείου.
Τα νήπια θα συνοδεύουν οι γονείς και κηδεμόνες.
Μετά τον αγιασμό, τα παιδιά θα μπούνε στις τάξεις τους και θα κάνουν την πρώτη γνωριμία με τις δασκάλες τους.
Καλή σχολική χρονιά!!!
Ανακοίνωση εγγραφών για το Σχ. Έτος 2024-2025
Έχοντας υπόψη τις κείμενες διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας για την εγγραφή των μαθητών στο Νηπιαγωγείο, ανακοινώνουμε τα ακόλουθα:
Για το σχολικό έτος 2024-2025 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Δικαίωμα εγγραφής στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-25, έχουν μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019 και το 2020. Η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.
Η εγγραφή στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.
Το 21ο και το 127ο Νηπιαγωγείο Αθηνών έχουν κοινά όρια.
Τα όρια της σχολικής περιφέρειάς τους είναι οι οδοί που περικλείονται από τους δρόμους: Λεωφόρος Αλεξάνδρας, Νικολάου Γύζη, Βαλτινών, Ι.Βαρβάκη, Λοκρίδος, Κυπριανού, Βαλτινών και Παπαρρηγοπούλου (μόνο ως όριο).
Α. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ – ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας ακολουθώντας τα εξής βήματα:
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης https://www.gov.gr/ με τη χρήση των κωδικών taxisnet και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ Ο ΓΟΝΕΑΣ/ΚΗΔΕΜΟΝΑΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΔΙΑΔΟΧΙΚΑ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή.
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας.
γ) τα στοιχεία άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή στο Αναβαθμισμένο Ολοήμερο Τμήμα.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: “Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου”.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία “Πρώτη Εγγραφή” της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.
Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.
Τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα (κατόπιν ραντεβού) είναι:
1) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ).
2) Βιβλιάριο υγείας με τα προβλεπόμενα εμβόλια.
3) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
4) Υπεύθυνη δήλωση του δεύτερου γονέα/κηδεμόνα για την συναίνεση στην εγγραφή του παιδιού.
*Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.
*Για όποια απορία μπορείτε να επικοινωνείτε με το 21ο Νηπιαγωγείο Αθηνών στο τηλέφωνο: 2106427373 ή με mail στο: mail21nip-athin.att.sch.gr




























