Θεατρική παράσταση Ολοήμερου: ” Η υγιεινή διατροφή μέσα από τα μάτια των παιδιών”

Τάξεις Ολοήμερου: Β, Γ2, Δ2
Επιμέλεια: Γλυμακοπούλου  Μαρία

Η θεατρική παράσταση αυτή γεννήθηκε μέσα από την καθημερινότητα του Ολοήμερου σχολείου. Από τις εμπειρίες, τις συζητήσεις, τα παιχνίδια και τη δημιουργικότητα των παιδιών μας.

Μαθητές από τρεις διαφορετικές τάξεις ένωσαν τις δυνάμεις τους, συνεργάστηκαν με κέφι και φαντασία, και μας δίνουν ένα υπέροχο παράδειγμα του τι μπορεί να πετύχει η ομαδική δουλειά.

Το θέμα της παράστασης είναι η υγιεινή διατροφή — ένα ζήτημα ουσιαστικό για κάθε παιδί, για κάθε οικογένεια, για κάθε άνθρωπο. Στο Ολοήμερο, τα παιδιά καθημερινά απολαμβάνουν μαζί το μεσημεριανό τους γεύμα. Μαθαίνουν πως η σωστή διατροφή δεν είναι απλώς μια συνήθεια, αλλά μια πράξη φροντίδας για το σώμα, την ανάπτυξη και την υγεία τους.

Γνωρίζουν τις σωστές επιλογές, αλλά και τις «νόστιμες» παγίδες που καλούνται να αποφεύγουν. Ανακαλύπτουν πως η υγιεινή διατροφή είναι στάση ζωής — μια πράξη αγάπης προς τον εαυτό μας.

Με αυτόν τον οδηγό, ξεκίνησαν ένα ταξίδι στον κόσμο των γεύσεων. Μέσα από αυτό, έμαθαν, ένιωσαν, δημιούργησαν και τώρα σας παρουσιάζουν με χαρά όλα όσα ανακάλυψαν.

Η Χαμένη Κούκλα

Δράσεις για τη βελτίωση σχέσεων μεταξύ μαθητών.

Αξίες: αυτογνωσία, διαφορετικότητα, καλοσύνη, ελπίδα, αγάπη, παιχνίδι, όνειρο, αισιοδοξία, ένταξη, αποκλεισμός, συμπερίληψη, «μοιράζομαι», διαμεσολάβηση, διαπραγμάτευση, δικαιοσύνη, ιδιοκτησία, (ηθικοί κώδικες), δικαιώματα των παιδιών, προσφορά.

Πρόβλημα: παιδιά με περιττές επιθυμίες, καταναλωτισμό, απληστία, που δεν εκτιμούν αυτά που έχουν και παιδιά που συγκρούονται για να έχουν περισσότερα και δεν μοιράζονται και κυριαρχούνται από έναν εγωισμό χωρίς καλοσύνη και δίκαιο.

Δράση:  «Η χαμένη κούκλα» του Αλφόνσο Σάστρε πάνω στον «Κύκλο με την κιμωλία» του Μπρεχτ.

Στόχοι: Τα παιδιά μαθαίνουν την σολομώντεια λύση (διαμεσολάβηση) που δίνεται από έναν παράξενο δικαστή (τον παλιατζή) που τους υπενθυμίζει πως πάντοτε περισσεύει μία σταγόνα καλοσύνης ικανή να ξεχειλίσει ολόκληρο τον κόσμο.

  • Κατανοούν με απλότητα την έννοια του δικαίου και της ιδιοκτησίας. Πώς διεκδικούνται αυτά; Η σημασία του «μοιράζομαι».
  • Τα παιδιά βιώνουν ένα ταξίδι αυτογνωσίας και προσφοράς.
  • Βοηθούνται να μετουσιώσουν τις περιττές επιθυμίες και τους εγωισμούς σε κάτι ευγενέστερο, λεπτότερο.
  • Αναγνωρίζουν τα ηθικά μηνύματα: Πόσο σημαντικό είναι να εκτιμάμε όσα έχουμε, να δείχνουμε την αγάπη μας και τη φροντίδα μας σε όσους έχουμε δίπλα μας. Να παίρνουμε αποφάσεις και να ακολουθούμε το δρόμο της καρδιάς μας.
  • Ξεδιπλώνονται και άλλοι παιδαγωγικοί στόχοι όπως «παιχνίδι, αγάπη, γέλια, αντιφάσεις, διαφορετικότητα, ελπίδα, όνειρο, αισιοδοξία».
  • Τα παιδιά να συνεργαστούν, αφού χωριστούν σε ομάδες αναλαμβάνοντας το διάβασμα και την ανάλυση του θεατρικού έργου, τον διαμοιρασμό των ρόλων και τη δημιουργία θεατρικών ομάδων για τα σκηνικά, τις ενδυμασίες, τις κατασκευές, τη μουσική και τη δική τους σκηνοθετική ματιά.

Υλικά: χαρτόνια, ταμπέλες (όπου αναγράφονται τα μηνύματα και τα ηθικά διδάγματα) και αναρτώνται σε χώρους του σχολείου και την αίθουσα εκδηλώσεων, υλικά ζωγραφικής και κατασκευών για τα σκηνικά, CD για τη μουσική.

Η δράση ξεκινά με διάβασμα και αναλυτική και κριτική προσέγγιση του «κύκλου με την κιμωλία» του Μπρεχτ, απότοκο της Σολομώντειας πολυμηχανίας. Διαπιστώνουν ότι δεν υπάρχει δικό «μου» ή δικό «σου» και διαισθάνονται ότι η γη καρποφορεί όταν οι γεωργοί την αγαπούν και τη φροντίζουν, τα παιδιά μεγαλώνουν καλά όταν ζουν ανάμεσα σε ανθρώπους που τα αγαπούν, και μία γυναίκα που μεγαλώνει και αγαπάει ένα παιδί είναι προτιμότερη από τη φυσική του μητέρα όταν αυτή το μεγαλώνει χωρίς αγάπη.

Ύστερα ταξιδεύοντας με τη «χαμένη κούκλα» διαπιστώνουν ότι «τα πράγματα ανήκουν όχι σε όποιον λάχει μα σ΄ όποιον τα γνοιάζεται και χαίρεται που τα ΄χει».

Τα παιδιά δημιουργούν έργα ζωγραφικής και πινακίδες μηνυμάτων με γνώμονα τη ρύση του Μπρεχτ «Για τον πειρασμό της καλοσύνης» και διατυπώνουν επιχειρήματα για «Τα δικαιώματα των παιδιών».

Ως κορύφωση της ομαδοσυνεργατικότητας, φτάνουμε στις θεατρικές ομάδες και τη θεατρική παράσταση. Μετά την παράσταση επιδίδονται ερωτηματολόγια που μπορούν να συμπληρώσουν οι θεατές, ιδιαίτερα οι γονείς των παιδιών. Επίσης μπορούν να γράφουν τις εντυπώσεις τους σε σχετικό βιβλίο που θα υπάρχει.

Αποτελέσματα: Το επιθυμητό είναι ότι μετά την εξέλιξη της δράσης (διάβασμα –  ανάλυση –  θεατρική παράσταση) και αφού τα παιδιά έχουν απολαύσει το ταξίδι της συνεργασίας μέσω της ομαδικότητας, «παίρνουν» ένα μάθημα ζωής για τον υπερκαταναλωτισμό, την αξία του «να μοιράζεσαι», κατανοούν την έννοια του δικαίου και της ιδιοκτησίας, συναισθάνονται το πόσο σημαντικό είναι να εκτιμάμε όσα έχουμε και να φροντίζουμε για αυτά δείχνοντας τους αγάπη μας.

Ελπίζουμε η Σολομώντεια λύση να μυήσει τα παιδιά στην αξία της διαμεσολάβησης για την επίλυση συγκρούσεων και να μάθουν να παίρνουν αποφάσεις ακολουθώντας τον δρόμο της καρδιάς τους.

Συμμετοχή του 21ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας στον 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής «ΝΙΚΗ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ» με τίτλο «Το δένδρο που αγαπώ»

Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια, συγχαίρουμε τους 24 μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας για τη συμμετοχή τους στον 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής «ΝΙΚΗ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ» με τίτλο «Το δένδρο που αγαπώ», ο οποίος διοργανώθηκε για το σχολικό έτος 2024–2025 από το Εκπαιδευτικό Τμήμα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή.

Η συμμετοχή υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος των Εικαστικών, κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου. Η εκπαιδευτικός Εικαστικών, κα Ζωή Παππά, ανέλαβε να καθοδηγήσει δημιουργικά τους μαθητές ανά τάξη, πραγματοποιώντας διάλογο και δραστηριότητες με θέμα τα δάση και τα δέντρα της Ελλάδας. Μέσα από συζητήσεις και ερευνητικές προσεγγίσεις, τα παιδιά κλήθηκαν να γνωρίσουν τα δασικά δέντρα του τόπου μας, να αναζητήσουν πληροφορίες για τη μορφολογία και τη λατινική τους ονομασία, και να παρατηρήσουν στοιχεία της ελληνικής φύσης είτε από το φυσικό περιβάλλον, είτε από πηγές όπως το διαδίκτυο και τα βιβλία.

Ενθαρρύνθηκαν, επίσης, να αντλήσουν έμπνευση από τα μαθήματα “Μελέτη Περιβάλλοντος” (Α΄- Δ΄) και “Γεωγραφία” (Ε΄- ΣΤ΄). Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας ήταν η δημιουργία πρωτότυπων εικαστικών έργων με θέμα το δέντρο που αγαπούν, χρησιμοποιώντας υλικά της επιλογής τους.

Ο διαγωνισμός, που απευθυνόταν αποκλειστικά σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέσω των σχολικών μονάδων, είχε ως βασικούς στόχους:

·      να ανακαλύψουν την πλούσια φυτική βιοποικιλότητα που υπάρχει στα δασικά οικοσυστήματα της χώρας μας

·      να αναζητήσουν τα Ελληνικά δασικά οικοσυστήματα

·      να αγαπήσουν και συνεπώς να προστατέψουν το τόσο σημαντικό αυτό εθνικό μας κεφάλαιο Inline imageκαι να λειτουργήσουν σαν ενεργοί μελλοντικοί πολίτες.

Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού θα ανακοινωθούν τέλη Μαΐου στην ιστοσελίδα του Εθνικού Μουσείου Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή https://www.gnhm.gr/διαγωνισμός-ζωγραφικής/  

Η συμμετοχή των μαθητών μας σε αυτή τη δράση αποτέλεσε μία πολύτιμη ευκαιρία για καλλιτεχνική έκφραση, περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και ενεργή συμμετοχή σε ένα σημαντικό πολιτιστικό και εκπαιδευτικό γεγονός.

Ευχόμαστε καλή επιτυχία στους μικρούς καλλιτέχνες μας και συγχαρητήρια για τη δημιουργικότητά τους και το ενδιαφέρον τους για τη φύση της πατρίδας μας!

Η Γ1’ τάξη βούτηξε στην προϊστορία!

Η Γ’ τάξη του σχολείου μας έκανε ένα μαγευτικό ταξίδι πίσω στο χρόνο, εξερευνώντας τον μινωικό και τον κυκλαδικό πολιτισμό μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες:

  1. Επίσκεψη στο εργαστήρι κεραμικής “Άκανθος”, όπου οι μαθητές κατασκεύασαν μοναδικά ειδώλια του μινωικού πολιτισμού και κεραμικά μπολάκια, βιώνοντας την τέχνη και την παράδοση από πρώτο χέρι.

  2. Δημιουργία μουσείου προϊστορικής εποχής μέσα στην τάξη, όπου τα ίδια τα παιδιά κατασκεύασαν και παρουσίασαν τα εκθέματα, ζωντανεύοντας την ιστορία με το δικό τους τρόπο.

  3. Ζωγραφιές εμπνευσμένες από κυκλαδικά ειδώλια, τοιχογραφίες ανακτόρων και άλλα στοιχεία της εποχής, που φανερώνουν την καλλιτεχνική τους ματιά και την αγάπη για την ιστορία.

Μπράβο σε όλους τους μικρούς μας εξερευνητές για τη φαντασία και την εργατικότητά τους!

Δράση Φιλαναγνωσίας!!!

Την Παρασκευή 23 Μαΐου, οι μαθητές και μαθήτριες του Γ2 τμήματος παρουσίασαν με μεγάλη χαρά και δημιουργικότητα τις εργασίες φιλαναγνωσίας τους στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, με τη θερμή παρουσία και ενεργή συμμετοχή των γονέων τους.

Οι μικροί αναγνώστες είχαν επιλέξει ελεύθερα εξωσχολικά λογοτεχνικά βιβλία, τα οποία διάβασαν μέσα σε έναν μήνα. Στη συνέχεια, παρουσίασαν τους βασικούς χαρακτήρες, τις ζωγραφιές που εμπνεύστηκαν από το περιεχόμενο των βιβλίων και μια σύντομη περίληψη της πλοκής.

Το κοινό συμμετείχε ενεργά, θέτοντας ερωτήσεις που έδωσαν την ευκαιρία στους μαθητές να αναπτύξουν τις σκέψεις και την αγάπη τους για το διάβασμα.

Η εκδήλωση έκλεισε όμορφα με το χορευτικό των «Τεσσάρων Εποχών», που χορογράφησαν οι ίδιοι οι μαθητές, υπό την καθοδήγηση της κ. Δημητρίου, υπεύθυνης για το μάθημα της Μελέτης.

Μπράβο στους μαθητές και στη δασκάλα τους Καρολίνα Γαλιλαίου για την εξαιρετική δουλειά και το πάθος τους για το βιβλίο και τη δημιουργία!

EcoLeague

Οι μαθητές του Δ1 του σχολείου μας, με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς τον δάσκαλό τους Γιάννη Αλμπάνη και την εκπαιδευτικό Πληροφορικής Κατερίνα Γρατσάνου, συμμετέχουν με ενθουσιασμό στο ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα ανακύκλωσης με τίτλο “EcoLeague”.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Φεβρουάριο και θα ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2025. Συμμετέχουν σχολεία από την Ελλάδα, την Τουρκία, τη Γεωργία και την Πολωνία, με κοινό στόχο την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών σε δράσεις σχετικές με την ανακύκλωση.

Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες, οι οποίες πήραν τα ονόματα των αγαπημένων τους ποδοσφαιρικών συλλόγων (ΑΕΚ και Ολυμπιακός) και εργάστηκαν συνεργατικά σε δραστηριότητες που προάγουν τη φιλική προς το περιβάλλον στάση και την οικολογική συνείδηση.

Μέχρι στιγμής, οι μαθητές:

Γιόρτασαν την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (11 Φεβρουαρίου), δημιουργώντας αφίσες για το ψηφιακό αποτύπωμα.

img 8911

Τίμησαν την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (18 Μαρτίου), με μία συνεργατική αφίσα, ένα σλόγκαν στη νοηματική γλώσσα, με οικολογικές δράσεις/παιχνίδια

 

Αφιέρωσαν χρόνο στην Ημέρα Αδεσπότων Ζώων (4 Απριλίου)

 

Έγιναν μικροί ντετέκτιβ στη συνεργατική ιστορία ανακύκλωσης

Stigmiotypo othonhs 2025 05 25 205420

Γνώρισαν τους συμμαθητές τους από τις άλλες συμμετέχουσες χώρες μέσω διαδικτυακής συνάντησης. Επιπλέον, δημιούργησαν υπέροχες κατασκευές από ανακυκλώσιμα υλικά, αναδεικνύοντας τη σημασία της επαναχρησιμοποίησης και της οικολογικής ευαισθησίας στην καθημερινή ζωή.

Το πρόγραμμα συνεχίζεται δυναμικά, με αμείωτο ενδιαφέρον τόσο από τους εκπαιδευτικούς όσο και από τους μαθητές, ενισχύοντας τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την οικολογική υπευθυνότητα των παιδιών.

Kids Athletics – Μια μοναδική εμπειρία για τους μαθητές του 21ου Δημοτικού Χαλκίδας! 

 

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του 21ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Kids Athletics, που πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Στάδιο Χαλκίδας.

Το πρόγραμμα αποτελεί μια εξαιρετική πρωτοβουλία γνωριμίας των παιδιών με τα βασικά αγωνίσματα του κλασικού αθλητισμού, μέσα από ομαδικές δραστηριότητες που συνδυάζουν παιχνίδι, άθληση και συνεργασία. Υλοποιείται με τη στήριξη του Υπουργείου Παιδείας, την ουσιαστική συμβολή του ΣΕΓΑΣ και τη συνεργασία των τοπικών Δήμων.

Τα παιδιά μας συμμετείχαν με χαρά, υπευθυνότητα και πνεύμα ευγενούς άμιλλας, αποδεικνύοντας ότι μέσα από τον αθλητισμό καλλιεργούνται σημαντικές αξίες όπως ο σεβασμός, η προσπάθεια, η ομαδικότητα και η συνεργασία. Αξίες που αποτελούν θεμέλιο για τη διαμόρφωση ενεργών και συνειδητοποιημένων πολιτών.

Στο τέλος της δράσης, όλοι οι συμμετέχοντες επιβραβεύτηκαν με αναμνηστικά διπλώματα, μα η μεγαλύτερη ανταμοιβή ήταν τα χαμόγελα και η ικανοποίηση από τη μοναδική αυτή εμπειρία.

Θερμές ευχαριστίες:

  • Στην υπεύθυνη Φυσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κα Χρύσα Τσαμοπούλου

  • Στον υπεύθυνο του προγράμματος, κ. Ντίνο Μπούλουκο

  • Στην Ε.Α.Σ. ΣΕΓΑΣ

  • Και σε όσους συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της όμορφης αθλητικής δράσης!

🏅 Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μας! Με ήθος, χαμόγελα και ομαδικό πνεύμα, έγιναν μέρος μιας αξέχαστης εμπειρίας που τους φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στον ενεργό ρόλο τους στην κοινωνία! 🎽

Μια ζεστή υποδοχή για τους μελλοντικούς μαθητές μας!

Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο σηματοδοτεί ένα νέο και σημαντικό στάδιο εξέλιξης, τόσο για το παιδί όσο και για την οικογένειά του. Στο πλαίσιο αυτής της ομαλής μετάβασης, οργανώσαμε ένα δίωρο αφιερωμένο στους νέους μαθητές που θα υποδεχτούμε στο σχολείο μας τον ερχόμενο Σεπτέμβριο!

Στις 20 Μαΐου, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας τα νήπια και τα προνήπια, με σκοπό να γνωρίσουν από κοντά το περιβάλλον του Δημοτικού και να έρθουν σε επαφή με τους μαθητές μας.

Η επίσκεψή τους ξεκίνησε στην Α’ τάξη, όπου τους υποδεχθήκαμε με πολλή χαρά. Οι μαθητές μας τους προσέφεραν μια μεγάλη κάρτα με ζωγραφιές και συμβουλές για το νέο τους ξεκίνημα, ενώ στη συνέχεια παρουσιάσαμε τα εποπτικά μέσα και τα σχολικά βιβλία που θα χρησιμοποιούν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.

Αμέσως μετά, τους οδηγήσαμε στην αίθουσα μουσικής, όπου παρακολούθησαν τους μαθητές της Β’ τάξης να τραγουδούν και να παίζουν μουσική με το μεταλλόφωνο, δημιουργώντας μια υπέροχη ατμόσφαιρα.

Η επίσκεψη έκλεισε με έναν πολύ όμορφο και συγκινητικό τρόπο: τα νήπια μας προσέφεραν ζωγραφιές, αποτυπώνοντας πώς φαντάζονται το Δημοτικό σχολείο, ενώ η μουσικός μας έλαβε μια μοναδική κατασκευή με το κλειδί του σολ και τις νότες!

Ήταν μια υπέροχη εμπειρία για όλους μας – ανυπομονούμε να τους ξαναδούμε το Σεπτέμβρη!

Το 21ο Δημοτικό Σχολείο στο Τουρνουά Ποδοσφαίρου του Συλλόγου Δασκάλων & Νηπιαγωγών Χαλκίδας

 

Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια, το 21ο Δημοτικό Σχολείο συμμετείχε στο ξεχωριστό τουρνουά ποδοσφαίρου που διοργάνωσε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας, τα Σαββατοκύριακα 10–11 και 17–18 Μαΐου 2025.

Η φετινή διοργάνωση ξεπέρασε κάθε προσδοκία, τόσο σε συμμετοχή όσο και σε ενθουσιασμό, με 37 ομάδες αγοριών και κοριτσιών από Χαλκίδα, Νέα Αρτάκη, Βασιλικό, Μύτικα, Δροσιά, Πολιτικά, Ψαχνά, Καστέλλα να δίνουν το παρόν!!!Ήταν αφιερωμένη στη μνήμη των αγαπητών συναδέλφων εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής, Δημήτρη Γατόπουλου και Λουκίας Σουρλά, οι οποίοι υπηρέτησαν με ήθος και συνέπεια την εκπαιδευτική κοινότητα της πόλης μας.

Το τουρνουά αυτό, πέρα από την άθληση και την ψυχαγωγία, προάγει αξίες που είναι θεμέλιοι λίθοι για τη διαμόρφωση ενεργών και υπεύθυνων πολιτών. Μέσα από τη συνεργασία, τον σεβασμό, την αποδοχή της διαφορετικότητας και τη συλλογική προσπάθεια, οι μαθητές μας διδάσκονται στην πράξη την αξία του «ευ αγωνίζεσθαι». Μαθαίνουν πως η συμμετοχή, η προσπάθεια και η ενσυναίσθηση είναι στοιχεία που δεν αφορούν μόνο το παιχνίδι, αλλά και τη στάση ζωής μέσα στην κοινωνία.

Τέτοιες δράσεις ενισχύουν τη δημοκρατική συνείδηση των παιδιών και συμβάλλουν στην οικοδόμηση μιας γενιάς που θα συμμετέχει ενεργά και με ήθος στα κοινά.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και – πάνω απ’ όλα – στους μαθητές μας, που με τη θερμή τους συμμετοχή συνέβαλαν στη δημιουργία μιας όμορφης, αθλητικής εμπειρίας γεμάτης χαμόγελα, ενθουσιασμό και ομαδικό πνεύμα!

Ξεχωριστές θέσεις κατέλαβαν οι ακόλουθες σχολικές ομάδες:
Στην κατηγορία των αγοριών:
1. 🏆 1η θέση: 9ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας
2. 🥈 2η θέση: 15ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας
3. 🥉 3η θέση: 1ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Αρτάκης
Στην κατηγορία των κοριτσιών:
1. 🏆 1η θέση: 21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας
2. 🥈 2η θέση: 3ο Δημοτικό Σχολείο Βασιλικού
3. 🥉 5ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας
“Με σεβασμό, συνεργασία και αθλητικό ήθος, χτίζουμε τους αυριανούς ενεργούς πολίτες!”

Easter Creations: Celebrating Through Arts & Crafts

Ξεκινώντας τον Φεβρουάριο κι ολοκληρώνοντας τον Μαϊο του 2025, οι μαθητές του Γ1 του σχολείου μας συμμετείχαν στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο “Easter Creations: Celebrating Through Arts and Crafts”. Υπεύθυνες του προγράμματος ήταν η δασκάλα του τμήματος, Στέλλα Τσιλίκα, και η εκπαιδευτικός Πληροφορικής, Κατερίνα Γρατσάνου.

Στόχος του προγράμματος ήταν η συνεργασία μαθητών και εκπαιδευτικών από διάφορες χώρες της Ευρώπης, μέσα από τη δημιουργικότητα, την καλλιτεχνική έκφραση και τα πασχαλινά έθιμα. Στο έργο συμμετείχαν σχολεία από την Ελλάδα, τη Ρουμανία, την Πολωνία, τη Σερβία, το Βέλγιο, την Ιταλία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, τη Σλοβακία, την Ουκρανία, τη Γεωργία και την Κροατία.

Μέσα από τις συνεργατικές δραστηριότητες του προγράμματος, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα τις συμμετέχουσες χώρες, χρωματίζοντας τις σημαίες τους και μαθαίνοντας βασικά στοιχεία για καθεμία.

Γιόρτασαν την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, συμμετείχαν στη διαδικασία ψηφοφορίας για την επιλογή του λογοτύπου του προγράμματος και δημιούργησαν υπέροχες πασχαλινές κάρτες, τις οποίες απέστειλαν ταχυδρομικώς στους εταίρους τους.

Επιπλέον, σχεδίασαν τα δικά τους ψηφιακά avatar, τα οποία αξιοποιήθηκαν για την αποστολή ευφάνταστων ψηφιακών πασχαλινών καρτών, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα και το αίσθημα συμμετοχής στην κοινότητα του προγράμματος.

digipad

Οι μαθητές διασκέδασαν παίζοντας ψηφιακά παιχνίδια που δημιουργήθηκαν από τους εκπαιδευτικούς των συμμετεχουσών χωρών, ενώ ζωγράφισαν μαζί μια συνεργατική πασχαλινή εικόνα.

games

Είχαν, επίσης, τη χαρά να συναντήσουν διαδικτυακά και να γνωρίσουν τους συμμαθητές τους από τις υπόλοιπες χώρες του προγράμματος, ανταλλάσσοντας πασχαλινές ευχές και χαμόγελα.

Ιδιαίτερη εντύπωση τους έκανε η δραστηριότητα “Egg Hunting”, μέσα από την οποία συνδύασαν το παιχνίδι με την εξερεύνηση των πασχαλινών συμβόλων.

Μετάβαση στο padlet.com

Το ταξίδι μιας πασχαλινής κάρτας, δημιούργησαν και διάβασαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον οι μαθητές μας.


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Επίσης, με μεγάλο ενθουσιασμό, μαγείρεψαν μια υπέροχη πασχαλινή ιταλική συνταγή, φέρνοντας γεύσεις και αρώματα από την Ιταλία στην τάξη μας.

Τέλος, δε θα μπορούσαν να λείψουν από το πρόγραμμά μας οι πασχαλινές παραδόσεις κάθε συμμετέχουσας χώρας.

 

Μπορείτε να περιηγηθείτε σε όλες τις δραστηριότητες του προγράμματος στο παρακάτω Paddlet:

Μετάβαση στο padlet.com