Με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου την Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024, τα παιδιά του Ε1 δημιούργησαν το δικό τους ηλεκτρονικό βιβλίο. Το θέμα τους «Ευγένεια στο διαδίκτυο – Δικαιώματα και υποχρεώσεις παιδιών και νέων στον ψηφιακό κόσμο»…κι η απόδοσή του εξαιρετική.
Ακόμη μια καταπληκτική δουλειά από τα παιδιά της ΣΤ, με την οποία συμμετήχαμε στον διαγωνισμό για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Ευγένεια στο διαδίκτυο – Δικαιώματα και υποχρεώσεις παιδιών και νέων στον ψηφιακό κόσμο».
Η δημοσίευση φωτογραφιών, βίντεο και λοιπών στοιχείων των μαθητών του σχολείου μας, έγινε με την συναίνεση των γονέων τους.
Ας μιλήσουμε και…για το Netiquette!!!
Τα παιδιά της ΣΤ τάξης του σχολείου μας ανέλλαβαν κι έφεραν εις πέρας με μεγάλη επιτυχία την ενημέρωση των μικρότερων τάξεων για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο καθώς και για τους κανόνες καλής συμπεριφοράς σε αυτό.
Οι παραπάνω δράσεις πραγματοποιήθηκαν με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Πληροφορικής κας Γρατσάνου Κατερίνας.



