Αγώνας μπάσκετ στο ΟΑΚΑ!!!

Μια ξεχωριστή εμπειρία είχαν την Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2024 το απόγευμα μαθητές και γονείς του σχολείου μας.💚 Ύστερα από αίτημα της Δ/ντριας κας Ευφροσύνης Βαρβάρου, η Κ.Α.Ε. Παναθηναϊκός προσκάλεσε το σχολείο μας στο Ο.Α.Κ.Α., όπου και παρακολουθήσαμε τον αγώνα μπάσκετ μεταξύ των ομάδων του Παναθηναϊκού και του Άρη. Μπορεί το αποτέλεσμα να μην ικανοποίησε τους περισσότερους…αλλά η ομάδα της Θεσσαλονίκης ήταν πολύ μαχητική και άξια νίκησε. Ο αθλητισμός εξάλλου μας διδάσκει πως σε κάθε αγώνα υπάρχει η νίκη και η ήττα…κι από τα δύο γινόμαστε καλύτεροι!!!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, που βοήθησε να πραγματοποιηθεί αυτή η επίσκεψη και φυσικά ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Κ.Α.Ε. Παναθηναϊκός για την πρόσκληση!!!☘️