Για τον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, το σχολείο μας έστειλε την συμμετοχή του στον διαγωνισμό που διοργανώνει το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας, με θέμα «Ευγένεια στο διαδίκτυο – Δικαιώματα και υποχρεώσεις παιδιών και νέων στον ψηφιακό κόσμο».