Αρχείο για "17 Νοεμβρίου 2017"

Οι μαθητές  της Α΄ και Β΄ τάξης στο πλαίσιο του προγράμμματος  «Kυκλοφοριακής Αγωγής και Μέσων Mεταφοράς» που πραγματοποιείται ξεναγήθηκαν στις 13 Οκτωβρίου στο Λιμεναρχείο Βόλου και στο ΚΤΕΛ Βόλου. Συντονιστές εκπ/κοι Καρακωνσταντή Αναστασία και Μεφσούτ Θωμάς

Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Άνω Γατζέα στο Μουσείο Ελιάς

Οι μαθητές της Β΄   και Γ΄  τάξης  πραγματοποιήσαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην Άνω Γατζέα στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ελιά και λάδι» στο Μουσείο Ελιάς

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση