Αρχείο για "Δεκέμβριος, 2017"

Εκπ/κη εκδρομή στο Αττικό Πάρκο Αττικής

Πραγματοποιήθηκε η εκδρομή στο Αττικό Πάρκο Αττικής από τους μαθητές της Στ τάξης με επιτυχία.

Χρονοκάψουλες-το ταξίδι μας στο χρόνο

Το πρόγραμμα Χρονοκάψουλες-το ταξίδι μας στο χρόνο που εκπονεί η Στ τάξη υπό την εποπτεία της εκπαιδευτικού Πελεκάνου Δήμητρας εντάχτηκε στην εκπαιδευτική δράση με τίτλο “Teachers 4 Europe” που έχει στόχο οι μαθητές της Ε’ & ΣΤ’ τάξης Δημοτικού (ηλικία 10-12 ετών) να εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους και τις εμπειρίες τους συμμετέχοντας σε ένα ενεργό δίκτυο ανταλλαγής απόψεων και καλών πρακτικών στην εκπαίδευση εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εξαιτίας της αυξημένης σημασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς στην περιοχή μας τα παιδιά θα ταξιδέψουν πίσω στο χρόνο παίζοντας με την ανασκαφή σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία. Θα προχωρήσουν σε συστηματική συλλογή και τεκμηρίωση των υλικών καταλοίπων του παρελθόντος. Θα καταγράψουν, θα παρατηρήσουν και θα ερμηνεύσουν την ανθρώπινη συμπεριφορά και δραστηριότητα καθώς και τη συμβολή Της χώρας μας στον ευρωπαϊκό πολιτισμό στο πέρασμα του χρόνου. Τα αποτελέσματα της δράσης θα κοινοποιηθούν στη κοινότητα.

 

Παρασκευή σαπουνιού

Τα παιδιά της Β΄και Δ΄τάξης παρακολούθησην και συμμετείχαν στην παρασκευή σαπουνιού από ελαιόλαδο με τον παραδοσιακό τρόπο υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Αγγλικών Μαρία Δημητρούλια στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης.

Βασικά συστατικά σαπουνιού
Ελαιόλαδο: 1000 γρ
Νερό: 300 γρ
NaOH, (υδροξείδιο του νατρίου) δηλαδή καυστική σόδα: 130 γρ

Χρόνος παρασκευής: 20-30 λεπτά.

Παρασκευή με την ψυχρή μέθοδο

Αρχικά διαλύσαμε την καυστική σόδα στο νερό και μετά ρίξαμε το μείγμα στην λεκάνη με το λάδι (εδώ χρησιμοποιήσαμε γάντια και προσέχαμε να μην εισπνέουμε τους ατμούς από το μείγμα). Ανακατέψαμε με ένα ξύλο μέχρι το μείγμα  άρχιζε να χυλώνει και να δένει. Μετά τοποθετήσαμε το μείγμα  σε καλούπια. Μετά από τέσσερις ημέρες , το κόψαμε σε πλάκες και αφήσαμε τα κομμάτια να ωριμάσουν σε χώρο μακριά από ρεύματα.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κέντρο Τέχνης Ντε Κύρικο

Πραγματοποιήσαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κέντρο Τέχνης Ντε Κύρικο για να παρακολουθήσουν την έκθεση τέχνης με ανακυκλωμένα υλικά.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ

Επιχείρηση εξωραϊσμού του σχολείου τους ολοκληρώνουν σήμερα, γονείς εκπαιδευτικοί, αλλά και οι μαθητές του 20ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου. Η πρωτοβουλία ανήκει στο σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 20ου Δημοτικού που δημιούργησε μια χαρούμενη τοιχογραφία στον πεζόδρομο Τάκη Οικονομάκη με Ογλ, παρεμβαίνοντας σε μέρος του εξωτερικού τοίχου του κτιρίου, όπου συνήθως γράφονται συνθήματα και γίνονται φθορές.

Οι λιλιπούτιοι μαθητές αρπάζουν τα πινέλα και τα χρώματα και αφήνουν ελεύθερο το ταλέντο τους για να βάψουν τα σχέδια της τοιχογραφίας που με πολύ μεράκι και γούστο σχεδίασε ο Σύλλογος Γονέων του 20ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου, ο οποίος και ανέλαβε το κόστος των παρεμβάσεων και των υλικών. Επίσης, ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά των Αφων Πασχαλόπουλου.

Την αμέριστη συμπαράσταση στο εγχείρημα αυτό δίνουν ο Διευθυντής του Σχολείου κ. Τέκος Γεώργιος αλλά και ο Σύλλογος Διδασκόντων που μαζί με τους μαθητές τους κατακλύζουν την αυλή και παίρνουν μέρος στη ζωγραφική του τοίχου.

Διαμορφώνεται έτσι ένα καλύτερο αισθητικά περιβάλλον, ενώ μέσα από την ενέργεια αυτή αναδύεται η σημασία της πρωτοβουλίας για μια σχολική παρέμβαση, η συλλογικότητα και η δημιουργικότητα.

Τα παιδιά το χαίρονται πάρα πολύ, ενώ σίγουρα θα σέβονται πολύ περισσότερο το χώρο του σχολείου τους καθώς πρόκειται για δική τους δουλειά.

Εκπαιδευτική επίσκεψη στη βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Οι μαθητές της Ε΄Τάξης επισκέφτηκαν τη βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ξεναγήθηκαν στους χώρους από την υπεύθυνη της βιβλιοθήκης και γνωρίσαν τις υπηρεσίες που προσφέρονται.

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση