Οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης στο πλαίσιο του προγράμμματος «Kυκλοφοριακής Αγωγής και Μέσων Mεταφοράς» που πραγματοποιείται ξεναγήθηκαν στις 13 Οκτωβρίου στο Λιμεναρχείο Βόλου και στο ΚΤΕΛ Βόλου. Συντονιστές εκπ/κοι Καρακωνσταντή Αναστασία και Μεφσούτ Θωμάς
















