Τεχνολογία και Επιχειρήσεις

Κατά το σχολικό έτος 2011-2012, και ύστερα από τη συνεργασία μαθητών των τομέων Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών και Πληροφορικής ΕΠΑ.Λ. Άμφισσας, δημιουργήθηκε μια εργασία με θέμα:

«Τεχνολογία και Επιχειρήσεις»

Βασικός στόχος της εργασίας ήταν η εμβάθυνση σε διδακτικά αντικείμενα των τομέων με σύγχρονο ενδιαφέρον και εφαρμογές.  Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές συγκέντρωσαν στοιχεία για θέματα που αφορούσαν την εξέλιξη της τεχνολογίας της Πληροφορικής και του Internet και τις εφαρμογές τους στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Οι μαθητές διερεύνησαν εφαρμογές επιχειρηματικότητας σε κλάδους σημαντικούς για το νομό Φωκίδας.

Ομάδα μαθητών:

Αχιλλέας Κατσίμπρας, Παναγιώτης Φουσέκης (Τομέας Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών)

Ιωάννης Σαμουήλ, Χρήστος Τσιμπούρης (Τομέας Πληροφορικής)

Κατηγορίες: Αναλυτικά Προγράμματα, Δραστηριότητες, Εκπαιδευτικοί, Κοινωνία, Μαθητές/Μαθήτριες, ΤΠΕ | Γράψτε σχόλιο

Ματιές στο παρελθόν: Η δεκαετής συνεργασία του τομέα Πληροφορικής ΕΠΑΛ Άμφισσας με τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Άμφισσας

Σχολικό έτος: 2002-2003

1ο Σ.Ε.Κ. ΑΜΦΙΣΣΑΣ: Εκπαιδευτικές επισκέψεις μαθητών του τμήματος Π2 του τομέα Πληροφορικής-Δικτύων Η/Υ του Τ.Ε.Ε. Άμφισσας στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Άμφισσας (Δ.Β.Α.) με σκοπό την περιήγηση σε βιβλιογραφικές βάσεις δεδομένων, στα πλαίσια του εργαστηρίου του μαθήματος «Βάσεις Δεδομένων».

Τ.Ε.Ε. ΑΜΦΙΣΣΑΣ: Συνεργασία τομέα Πληροφορικής-Δικτύων Η/Υ με Δ.Β.Α. για ηλεκτρονική καταχώρηση τίτλων βιβλίων στα πλαίσια της θεωρίας του μαθήματος «Βάσεις δεδομένων» του τμήματος Π2 του τομέα Πληροφορικής. Συνεργασία εθελοντών μαθητών Πληροφορικής του Τ.Ε.Ε. Άμφισσας με τη Δ.Β.Α. για την καταχώρηση των τίτλων των βιβλίων σε ηλεκτρονική μορφή. Συμμετοχή και κάποιων σπουδαστών ειδικότητας Πληροφορικής του Ι.Ε.Κ. Άμφισσας, ώστε να ελεγχθεί το αποτέλεσμα και να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις. Την προσπάθεια στήριξε ο Σύλλογος των Απανταχού Αμφισσέων «Τα Σάλωνα», ο οποίος βράβευσε τα μέλη της ομάδας εργασίας σε εκδήλωση που έγινε το Νοέμβριο του 2003 στο Πνευματικό Κέντρο Άμφισσας.

Σχολικό έτος: 2003-2004

Τ.Ε.Ε. ΑΜΦΙΣΣΑΣ: Συνεργασία με τη Δ.Β.Α. για τη ψηφιοποίηση βιβλίων και εντύπων με καλοκαιρινή εθελοντική απασχόληση μαθητών του Τ.Ε.Ε. Άμφισσας.

Σχολικό έτος: 2004-2005

Τ.Ε.Ε. ΑΜΦΙΣΣΑΣ: Συνεργασία με Δ.Β.Α. για την ολοκλήρωση της μηχανογράφησής  της με προοπτική την ηλεκτρονική δημοσίευση των τίτλων βιβλίων στο διαδίκτυο μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Άμφισσας.

Σχολικό έτος: 2005-2006

Τ.Ε.Ε. ΑΜΦΙΣΣΑΣ : Υλοποίηση έργου στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος ΔΑΙΔΑΛΟΣ με θέματα: «Πρόγραμμα διαχείρισης Δημοτικής Βιβλιοθήκης Άμφισσας». Το συγκεκριμένο λογισμικό παρουσιάστηκε στην περιφερειακή έκθεση έργων ΔΑΙΔΑΛΟΣ στη Χαλκίδα (9-11/4/2006). Η Δ.Β.Α. χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο λογισμικό για τις ανάγκες της. Ο τομέας Πληροφορικής υποστηρίζει το λογισμικό και καταθέτει προτάσεις για τη βελτίωση της μηχανογράφησης της Δ.Β.Α. Συνεργασία με Δήμο Άμφισσας για τη δημοσίευση στο διαδίκτυο των βιβλίων της Δ.Β.Α. (αριθμός εισαγωγής, τίτλος βιβλίου, συγγραφέας). Στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.amfissa.gov.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=81&Itemid=141, μπορεί κανείς να βρει σε μορφή Excel/Access ένα μεγάλο μέρος από τους 31500 περίπου τίτλους που έχουν καταχωρηθεί μέχρι σήμερα στο λογισμικό διαχείρισης της Δ.Β.Α.

Σχολικό έτος: 2006-2007

Τ.Ε.Ε. ΑΜΦΙΣΣΑΣ : Υλοποίηση πολιτιστικού προγράμματος της Δ.Δ.Ε. Ν. Φωκίδας με θέμα: «Ψηφιοποίηση αρχειακού υλικού της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Άμφισσας». Δημιουργείται ψηφιακό αρχείο με την αλληλογραφία του  παιδαγωγού Αλέξανδρου Δελμούζου. Ψηφιοποίηση φιλολογικών περιοδικών. Κατασκευή λογισμικού βάσης δεδομένων με αρθρογραφία τοπικού ενδιαφέροντος. Συνεργασία για την ανάπτυξη και υποστήριξη προγράμματος καταχώρησης βιβλιογραφικών εγγραφών της Βιβλιοθήκης Γεωργίου Γάτου.

Σχολικό έτος: 2007-2008

1ο Σ.Ε.Κ. ΑΜΦΙΣΣΑΣ: Παραγωγή έντυπου και ψηφιακού υλικού για τις εκδηλώσεις «Φωκικά 2007» με θέμα τους Pablo Picasso και Ιωάννη Μακρυγιάννη. Τροφοδότηση βάσης δεδομένων Δ.Β.Α. με αρθρογραφία τοπικού ενδιαφέροντος. Ψηφιοποίηση από εθελοντές αποφοίτους του τομέα Πληροφορικής έντυπου υλικού με θέμα τους αγωνιστές της Φωκίδας στους Βαλκανικούς Πολέμους.

Σχολικό έτος: 2008-2009

1ο Σ.Ε.Κ. ΑΜΦΙΣΣΑΣ: Ψηφιοποίηση σπάνιων βιβλίων του Σ.Δ.Κόκκαλη. Συμμετοχή στο σχεδιασμό του ημερολογίου 2010 της Βιβλιοθήκης. Εκπαιδευτικές επισκέψεις του τμήματος Βπ του τομέα Πληροφορικής του ΕΠΑ.Λ. Άμφισσας με σκοπό τη συντήρηση Η/Υ της Δ.Β.Α., στα πλαίσια του μαθήματος «Συντήρηση Υπολογιστών».

Σχολικό έτος: 2009-2010

1ο Σ.Ε.Κ. ΑΜΦΙΣΣΑΣ: Υποστήριξη μηχανογράφησης της Βιβλιοθήκης Γιώργου Γάτου. Δημιουργία λογισμικού εκτύπωσης ετικετών σε Access. Εκπαιδευτικές επισκέψεις στη Δ.Β.Α. από το τμήμα Βπ ΕΠΑ.Λ. στα πλαίσια του εργαστηριακού μαθήματος «Συντήρηση Υπολογιστών» με στόχο την επισκευή παλιών μονάδων Η/Υ και την εγκατάσταση νέων στη Δ.Β.Α.

Σχολικό έτος: 2010-2011

1ο Σ.Ε.Κ. ΑΜΦΙΣΣΑΣ: Δημιουργία blog για τη Βιβλιοθήκη Γ. Γάτου από το τμήμα Βπ ΕΠΑ.Λ. στα πλαίσια του μαθήματος «Προγραμματιστικά εργαλεία για το Διαδίκτυο» (Ιανουάριος 2011). Η δημοσιοποίησή του είναι σε εκκρεμότητα από το συγκεκριμένο παράρτημα της Δ.Β.Α. Εκπαιδευτικές επισκέψεις στη Δ.Β.Α. από μαθητές του τομέα Πληροφορικής (τμήματα Βπ, Γπ) στα πλαίσια: (α) της εργασίας τους που εκδόθηκε από το 1ο Σ.Ε.Κ. Άμφισσας με τίτλο: «Το χρονολόγιο της Φωκίδας (Our History)» (Άμφισσα, 2011) (β) της ψηφιοποίησης από το εργαστήριο Εφαρμογών Η/Υ του τομέα Πληροφορικής του βιβλίου «Η Φωκίδα της Επανάστασης» του Ευθ. Σταθόπουλου και (γ) του εργαστηριακού μαθήματος «Συντήρηση Υπολογιστών».

Σχολικό έτος: 2011-2012

1ο Σ.Ε.Κ. ΑΜΦΙΣΣΑΣ: Επέκταση του προγράμματος δανεισμού της Δ.Β.Α. από το τμήμα Γπ του ΕΠΑ.Λ. Άμφισσας στα πλαίσια του εργαστηριακού μαθήματος «Βάσεις Δεδομένων». Τεχνική υποστήριξη για είσοδο της Δ.Β.Α. και του παραρτήματος της, της Βιβλιοθήκης Γ. Γάτου, στο πρόγραμμα Future Libraries. Εξέταση μεταφοράς των δεδομένων του λογισμικού διαχείρισης της Δ.Β.Α. σε πλήρες βιβλιοθηκονομικό λογισμικό.

Το μέλλον…

Σχεδιασμός συμμετοχής σε δράσεις εθελοντισμού υπέρ της Δ.Β.Α. στα πλαίσια του δικτύου Future Library μέσα στο καλοκαίρι 2012, εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον εκπαιδευτικών και μαθητών του σχολείου μας.

Επίσης, για το σχολικό έτος 2012-13, ο τομέας Πληροφορικής σχεδιάζει τη ψηφιοποίηση περιεχομένων της Δ.Β.Α. (επώνυμα αρχεία, παλιές τοπικές εφημερίδες και περιοδικά, κ.α.).

Για τις αναφορές στο πρόγραμμα ΔΑΙΔΑΛΟΣ:

Κατηγορίες: Βιβλία, Δημοτική Βιβλιοθήκη Άμφισσας, Δραστηριότητες, Εκπαιδευτικά Προγράμματα, Εκπαιδευτικές Επισκέψεις, Εκπαιδευτικοί, Κοινωνία, Μαθητές/Μαθήτριες, Πληροφορική, ΤΠΕ | Γράψτε σχόλιο

Συγχαρητήριο μήνυμα διευθυντή Δ.Ε. Ν. Φωκίδας προς το 1ο Σ.Ε.Κ. Άμφισσας

Μπορείτε να το δείτε εδώ.

Κατηγορίες: Εκπαιδευτικοί | Γράψτε σχόλιο

Εκδήλωση: «Πάμε Ελλάδα: Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου» 27 Απριλίου 2012 Πνευματικό Κέντρο Άμφισσας

Την Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012, στο Πνευματικό Κέντρο Άμφισσας,  πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση με τίτλο: «Πάμε Ελλάδα: Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου» που διοργάνωσαν  οι Διευθύνσεις  Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Φωκίδας και  το Κ.Π.Ε. Άμφισσας. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκαν  τα ακόλουθα βίντεο μικρού μήκους αναρτημένα στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (http://vod.sch.gr) :

«Πάμε Φωκίδα, πάμε Ιτέα» του Γυμνασίου Ιτέας.

«Μια βόλτα στο Δήμο Δελφών» του 1ου Σ.Ε.Κ. Άμφισσας.

«Γλυκό του κουταλιού» του Σ.Δ.Ε. Άμφισσας.

Επίσης, παρουσιάστηκε η ταινία animation του  Κ.Π.Ε. Άμφισσας  με τον τίτλο Χρησμοί γυρεύουν ερμηνείες.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης,  οι προϊστάμενοι της  Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Φωκίδας,  μαθητές και εκπαιδευτικοί από τα δημοτικά και τα γυμνάσια της περιοχής μας.

Η εκδήλωση καλύφθηκε τεχνικά από το 1ο Σ.Ε.Κ. Άμφισσας και τους μαθητές της Γ’ τάξης Πληροφορικής του ΕΠΑ.Λ. Άμφισσας.

Κατηγορίες: Δραστηριότητες, Εκδηλώσεις, Εκπαιδευτικοί, Μαθητές/Μαθήτριες, ΤΠΕ | Γράψτε σχόλιο

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Άμφισσας

Στις 27 Μαρτίου 2012 ομάδα εννέα μαθητών του τμήματος Α2 του ΕΠΑΛ Άμφισσας με υπεύθυνο καθηγητή τον υπογράφοντα επισκέφτηκε το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Άμφισσας. Η εκπαιδευτική ομάδα γνωρίστηκε με τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του Ειδικού Σχολείου. Οι εκπαιδευτικοί του Ειδικού Σχολείου ανέλαβαν να μας ξεναγήσουν και να μας εξηγήσουν ορισμένα θέματα που αφορούν στη λειτουργία του. Οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν από το θερμοκήπιο που έχει αναπτύξει το Ειδικό Σχολείο, αλλά και από τη δραστηριότητα που ακολούθησε με κοινή εργασία με τα παιδιά του Ειδικού Σχολείου. Με τις οδηγίες της φιλολόγου κας Σταματίας Τσιαμούρα, κατασκευάστηκε ένα κολάζ ζωγραφικής με χειροτεχνίες  μαθητών. Τη ξενάγηση και τη διευκόλυνση της 2ωρης παραμονής μας στο σχολείο, εκτός από την κα Τσιαμούρα, ανέλαβαν και οι εκπαιδευτικοί κ.κ. Χρήστος Τσακωνίτης (γυμναστής), Νίκη Ζαφείρη (κοινωνιολόγος) και Δήμητρα Μπαρτσώτα (μαθηματικός). Οι μαθητές του ΕΠΑ.Λ. Άμφισσας είχαν τη δυνατότητα να μιλήσουν και με το διευθυντή του σχολείου, κο Κωνσταντίνο Δάνισκα, αλλά και με το γεωπόνο κο Τάσο Δερβένη, που τους εξήγησε πως δημιουργήθηκε το θερμοκήπιο.

Στόχοι της επίσκεψης ήταν η ομάδα μαθητών του Α2, στα πλαίσια του μαθήματος «Εφαρμογές Πληροφορικής», να αντλήσουν πληροφορίες (κείμενα συνεντεύξεων, φωτογραφίες) τις οποίες στη συνέχεια να καταγράψουν σε επεξεργαστή κειμένου με κατάλληλη μορφοποίηση και να αναρτήσουν σχετικό άρθρο στο ιστολόγιο του σχολείου τους. Επίσης, δεσμευτήκαμε να ενεργοποιήσουμε την ιστοσελίδα και το ιστολόγιο του Ειδικού Σχολείου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, στα πλαίσια της γνωριμίας των μαθητών με τις υπηρεσίες του διαδικτύου.

Στη συνέχεια, βλέπετε το κοινό έργο των μαθητών Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. και ΕΠΑ.Λ. Άμφισσας.

Εντυπώσεις μαθητών

Μαθήτρια 1: Στις 27-3-2012 πήγαμε στο Ειδικό Σχολείο, το οποίο ονομάζεται Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Ήταν πολύ ωραία, βοηθήσαμε κιόλας τα παιδιά σε μερικές δραστηριότητες. Τα παιδιά ήταν παρά πολύ γλυκά και οι δάσκαλοί τους ήταν πολύ καλοί. Τα παιδιά εκεί τα φροντίζουν και τα αγαπάνε πολύ. Εκεί είχαν φτιάξει και ένα θερμοκήπιο στο οποίο τα παιδιά σκαλίζουν, φυτεύουν και μεταφυτεύουν. Τα παιδιά ασχολούνται με πάρα πολλά πράγματα … με ωραίες δραστηριότητες.

Μαθήτρια 2: Τα παιδιά ήταν πολύ γλυκά και καλά, το σχολείο ήταν ωραίο, το θερμοκήπιο ήταν πολύ καλό.

Μαθητής 1: Την προηγούμενη Τρίτη, στις 27/3/12 που είχαμε πάει στο Ειδικό Σχολείο ήταν πολύ ωραία διότι είδαμε πως είναι το μέρος αυτό, είδαμε και γνωρίσαμε τα παιδιά, πώς κάνουν  μάθημα, τους καθηγητές τους, το περιβάλλον το οποίο κάνουν μάθημα κ.λ.π. Πήραμε και κάποιες πληροφορίες, έτσι ώστε να τις χρησιμοποιήσουμε για την εργασία μας. Τα παιδιά ήταν πολύ φιλικά και πιστεύω να πάμε ξανά.

Μαθητής 2: Η εμπειρία μας στο Ειδικό Σχολείο ήταν πολλή καλή. Τα παιδιά εκεί ήταν πολύ καλά. Μας φερόντουσαν πολύ καλά. Επίσης, οι δάσκαλοι-ες ήταν πολύ καλοί-ες  και πολύ ζεστά μας έδειξαν τι κάνουν τα παιδιά εκεί. Στο τέλος, πριν φύγουμε, ο διευθυντής κ. Δάνισκας μας κέρασε από ένα γλυκό. Γενικώς, η εντύπωση από αυτό το σχολείο ήταν πολλή καλή και θα ήθελα, αν ξαναγινόταν, να πηγαίναμε πάλι.

Μαθητής 3: Την περασμένη Τρίτη πήγαμε στο Ειδικό Σχολείο. Μου έκανε εντύπωση το θάρρος και το κουράγιο των παιδιών. Επίσης, το Ειδικό Σχολείο έχει καλή οργάνωση. Ακόμη, οι δάσκαλοί του είναι άνθρωποι εμπιστοσύνης και με αγάπη για αυτό που κάνουν. Τέλος, αυτό που είδα μου άρεσε πάρα πολύ και θα ήθελα να ξανάπαμε να ζωγραφίσουμε και να συνεργαστούμε με τα παιδιά…

Μαθητής 4: Τα παιδιά εκεί είναι πολύ δραστήρια και έχουν πολλές δυνατότητες. Έχουν πολύ καλούς καθηγητές που έχουν όρεξη να μάθουν στα παιδιά πολλά πράματα. Εκεί, τα παιδιά κάνουν διάφορα μαθήματα όπως μαθηματικά, γλώσσα, γυμναστική, κηπουρική, ζωγραφική κ.α.

Συνέντευξη με το γεωπόνο του σχολείου, κο Τάσο Δερβένη

1. Πώς φτιάξατε αυτό το θερμοκήπιο;

Απάντηση: Εδώ και ένα μήνα έχει φτιαχτεί το θερμοκήπιο. Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων έδωσε ένα ποσό για αυτόν τον σκοπό.

2. Τι στόχο είχατε και το φτιάξατε;

Απάντηση: Το θερμοκήπιο φτιάχτηκε για τους μαθητές του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ώστε να μπορούν να καλλιεργούν άνθη (λουλούδια) και λαχανοκομικά φυτά (μαρούλια, σπανάκια, ντομάτα κλπ.) .

3. Τι καλλιεργείτε στο θερμοκήπιο;

Απάντηση: Τώρα, τα παιδιά καλλιεργούν μαρούλια και σπανάκια.

4. Τι ασχολίες έχουν τα παιδιά στο θερμοκήπιο;

Απάντηση: Τα παιδιά σκαλίζουν, ποτίζουν, φυτεύουν και μεταφυτεύουν μαρούλια.

5. Τι μπορούμε να καλλιεργήσουμε και εμείς στον κήπο μας;

Απάντηση:  Φτιάχνοντας θερμοκήπιο, μπορείτε, κυρίως, να έχετε παραγωγή ντομάτας, πιπεριάς, μελιτζάνας και αγγουριών νωρίτερα απ’ ότι με καλλιέργεια στην ύπαιθρο.

Κατηγορίες: Εκπαιδευτικές Επισκέψεις, Κοινωνία, Μαθητές/Μαθήτριες | Γράψτε σχόλιο

Το βίντεο του Γπ

Οι μαθητές του Γπ συμμετέχουν στην καμπάνια «Αγαπώ και προβάλλω τον τόπο μου» με ένα βίντεο που μπορείτε να βρείτε στην ακόλουθη διεύθυνση:

http://vod.sch.gr/video/view/1555

Τίτλος  του βίντεο:  «Μια βόλτα στο Δήμο Δελφών».

Κατηγορίες: Δραστηριότητες, Κοινωνία, Μαθητές/Μαθήτριες, ΤΠΕ | Γράψτε σχόλιο

Το χρονολόγιο της Φωκίδας (Our History)

Κατά το σχολικό έτος 2010-2011, ομάδα εκπαιδευτικών και μαθητών του τομέα Πληροφορικής του ΕΠΑ.Λ./1ου Σ.Ε.Κ. Άμφισσας υλοποίησε με τη μέθοδο project ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ηλεκτρονικής αδελφοποίησης (eTwinning) με σχολεία της Πολωνίας και της Ρουμανίας. Ο τίτλος του εκπαιδευτικού έργου ήταν «Our History» και μέσα από αυτό προέκυψε, μεταξύ άλλων, και ένα βιβλίο με το χρονολόγιο της Φωκίδας.

Αρχικά, το χρονολόγιο της Φωκίδας αναπτύχθηκε σε μορφή βάσης δεδομένων με σύνδεση ημερομηνιών και ιστορικών γεγονότων της περιοχής μας. Στη συνέχεια, το περιεχόμενο της βάσης, αφού ταξινομήθηκε, μεταφέρθηκε σε μορφή κειμένου, το οποίο μετατράπηκε σε μορφή .pdf, η οποία προωθήθηκε σε τυπογράφο.

Έτσι, στις αρχές του 2012 κυκλοφόρησε από το 1ο Σ.Ε.Κ. Άμφισσας το βιβλίο:

«Το χρονολόγιο της Φωκίδας (Our History), στιγμές τοπικής ιστορίας με χρήση βάσεων δεδομένων».

Η εκπαιδευτική ομάδα πραγματοποίησε δύο εκπαιδευτικές επισκέψεις στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Άμφισσας για μελέτη ιστορικών πηγών. Ενώ, ψάχνοντας το υλικό της σε ηλεκτρονικές πηγές όπως η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς και η «e-φημερίς» της Εθνικής Βιβλιοθήκης Ελλάδας, ήρθε σε επαφή και με τον κόσμο της ψηφιοποίησης αρχείων και εντύπων. Στα πλαίσια αυτής της επαφής, προέκυψε μια ξεχωριστή ψηφιακή έκδοση σε συνεργασία με την τοπική εφημερίδα «Αγιαθυμιώτικα Νέα», η οποία αφορούσε το βιβλίο «Η Φωκίδα της Επανάστασης» (τόμος Ι) του ερευνητή Ευθ. Σταθόπουλου. Το βιβλίο αυτό, ψηφιοποιήθηκε στο εργαστήριο Εφαρμογών Η/Υ του τομέα Πληροφορικής του 1ου Σ.Ε.Κ. Άμφισσας και κυκλοφόρησε σε cd στην εκδήλωση για την κυκλοφορία του δεύτερου τόμου τού βιβλίου, που έγινε το περασμένο καλοκαίρι στα πλαίσια των πολιτιστικών εκδηλώσεων «Σκαρίμπεια» στην Αγία Ευθυμία.

Ακολουθεί οθόνη από το λογισμικό που αναπτύχθηκε παράλληλα με το χρονολόγιο, αλλά και το εξώφυλλο από το βιβλίο «Η Φωκίδα της Επανάστασης».

Κατηγορίες: Βιβλία, Εκπαιδευτικά Προγράμματα, Εκπαιδευτικοί, Κοινωνία, Μαθητές/Μαθήτριες, ΤΠΕ | Γράψτε σχόλιο

Εκπαιδευτική τηλεόραση: Δελφοί

http://www.edutv.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1329&Itemid=100

Κατηγορίες: Εκπαιδευτική Τηλεόραση, Μαθητές/Μαθήτριες | Γράψτε σχόλιο

Το ημερολόγιο του 1ου Σ.Ε.Κ. Άμφισσας

Το ημερολόγιο του 1ου Σ.Ε.Κ. Άμφισσας για το 2012 είχε θέμα τις eTwinning συνεργασίες του με άλλα σχολεία της Ευρώπης από το 2005 έως και τη φετινή χρονιά. Μέσα από τις σελίδες του παρουσιάζονται ονόματα προγραμμάτων, χρονολογίες συνεργασιών, αλλά και πλούσιο φωτογραφικό υλικό που έχει στο αρχείο του το Σ.Ε.Κ. από τα ξένα σχολεία. Τέλος, να αναφέρουμε πως σχεδιάστηκε και ημερολόγιο με θέμα τον ποιητή Άγγελο Σικελιανό σε περιορισμένα αντίτυπα.

Η έκδοση σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τον τομέα Πληροφορικής.

Κατηγορίες: Δραστηριότητες, Μαθητές/Μαθήτριες, ΤΠΕ | Γράψτε σχόλιο

Πρόγραμμα eTwinning

Τα έργα του προγράμματος eTwinning στα οποία συμμετέχει το 1ο Σ.Ε.Κ. Άμφισσας κατά το τρέχον σχολικό έτος είναι:

e-Museums
Tourist guide with comics
Algorithms and programming in Pascal

Natural beauties of our countries
European Traditions
Journey of friendship

Στα παραπάνω έργα συμμετείχαν μαθητές του τομέα Πληροφορικής και της Α’ τάξης ΕΠΑ.Λ. Τα έργα συνδέθηκαν με διδακτικά αντικείμενα των μαθητών.

(Υπεύθυνος προγραμμάτων: Χρήστος Λαλάς)

Κατηγορίες: Εκπαιδευτικά Προγράμματα, Εκπαιδευτικοί, Μαθητές/Μαθήτριες, ΤΠΕ | Γράψτε σχόλιο