ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ σχολ. έτος 2022-2023
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Πρόληψη της Βίας στα σχολεία, Ημερίδα 29-3-2022
Για τις παρουσιάσεις της ημερίδας πατήστε εδώ
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Χρυσάνθη Συκά
Συντονίστρια εκπ/κού έργου Νηπιαγωγών
Αθανάσιος Ι. Καλαμάτας,
Θεολόγος Καθηγητής στο Πρότυπο ΓΕ.Λ. Μυτιλήνης του Πανεπιστημίου Αιγαίου
DEA Ιστορίας ΑΠΘ
Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ
Διδάσκων στην ΑΣΠΑΙΤΕ / Ε.Π.ΠΑΙ.Κ. Βορείου Αιγαίου
ΤΗΛΕΦΩΝΑ: 22510-45367 και 6946009860
BLOGS:
Η Φιλοσοφία “θήρα της επιστήμης”
Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ. Διδακτικές Μέθοδοι
Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ (2)
Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ; Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ. Διδακτικές Μέθοδοι Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ (2)
Βαρβάρα Κουκούτα
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥΠΑΙΘ Οδηγίες_Εξ_Αποστάσεως_Εκπ_σης_(16_Νομοί)
[2020.04]_ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ_Οδηγίες_Υλοποίησης_Εξ_Αποστάσεως_Εκπ_σης_σε_Νηπιαγωγεία_(Οδηγίες)
1. Οδηγίες εγκατάστασης Webex για τον καθηγητή
https://eclass.sch.gr/info/manual.php : Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-τάξη)-Εγχειρίδια