Δράση Εισαγωγικής Επιμόρφωσης νεοδιόριστων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών

 

Το 1ο ΠΕΚΕΣ Β. Αιγαίου διοργάνωσε τριήμερη επιμορφωτική δράση εισαγωγικής επιμόρφωσης για τους/τις νεοδιόριστους/ες και αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης της αρμοδιότητάς του, στις 6, 7 και 9 Σεπτεμβρίου 2021. 

Το υλικό των παρουσιάσεων μπορείτε να το δείτε πατώντας στους ακόλουθους συνδέσμους:

 

 

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στη διαμόρφωση του παιδαγωγικού κλίματος της σχολικής τάξης, Μαρία-Λίλα Μηνιώτη, ΣΕΕ κλ. ΠΕ06 (Αγγλικής Γλώσσας)

Πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικής βίας και εκφοβισμού, Ιωάννα Μεταξοπούλου, ΣΕΕ κλ. ΠΕ05 (Γαλλικής Γλώσσας)

Συνεργασία σχολείου και οικογένειας, Βαρβάρα Κουκούτα, ΣΕΕ κλ. ΠΕ80 (Οικονομίας)

Μέθοδοι διδασκαλίας – Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις, Αθανάσιος Καλαμάτας, εκπαιδευτικός Προτύπου ΓΕΛ Μυτιλήνης

Γιατί αυθεντική μάθηση και αξιολόγηση, Αθανάσιος Καλαμάτας, εκπαιδευτικός Προτύπου ΓΕΛ Μυτιλήνης

Διδακτικές μέθοδοι, Αθανάσιος Καλαμάτας, εκπαιδευτικός Προτύπου ΓΕΛ Μυτιλήνης

Διδακτική των Μαθηματικών: Εννοιολογική και διαδικαστική προσέγγιση στη διδασκαλία των Μαθηματικών, Αικατερίνη Καλφοπούλου, ΣΕΕ κλ. ΠΕ03 (Μαθηματικών)

Συνεκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία στο Δημοτικό Σχολείο, Ευστράτιος Ψαραδέλλης, ΣΕΕ Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης

Σχέδιο μαθήματος Ιστορίας Β΄ Γυμνασίου, Ευστράτιος Αναγνώστου, ΣΕΕ κλ. ΠΕ02 (Φιλολόγων)

Μια σύγχρονη διδακτική προσέγγιση του πλατωνικού μύθου, Μαρία Ζαφειρίου, εκπαιδευτικός του Προτύπου ΓΕΛ Μυτιλήνης

Ιστορία Α΄ Γενικού Λυκείου: Μια πρόταση διδασκαλίας, Στέφανος Παρασκευαΐδης, εκπαιδευτικός του ΓΕΛ Μανταμάδου

Η διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Μια εμπειρική διδακτική πρόταση, Γιώργος Δεμερτζίδης, εκπαιδευτικός του Προτύπου Γυμνασίου Μυτιλήνης

Εργαλεία Ποιοτικής Αξιολόγησης των μαθητών, Παναγιώτης Καραμανώλης, εκπαιδευτικός του Γυμνασίου Λουτρόπολης Θερμής