ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΛΗΜΝΟΥ

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

Βιωματική δράση στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ Ρεπανιδίου Λήμνου

Φεβ 202423

kabeiria kai kedasy 092 kabeiria kai kedasy 098 kabeiria kai kedasy 105 kabeiria kai kedasy 109 ΕΕΕΕΚ

Την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2024, η φιλόλογος και η εκπαιδευτικός του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ , Καβαλέρου Αθανασία και Νικόλτσιου Ασημένια, πραγματοποίησαν βιωματική δράση με θέμα ” Το συναίσθημα του θυμού και οι τεχνικές διαχείρισης του” στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ  Ρεπανιδίου Λήμνου.

Σκοπός του προγράμματος ήταν μέσα από βιωματικές δραστηριότητες τα παιδιά να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα του θυμού και να μάθουν να  τα εκφράζουν με κοινωνικά αποδεκτό τρόπο μέσω εκμάθησης τεχνικών διαχείρισης του.

“Διαχείριση συγκρούσεων” στο νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου

Φεβ 20247

Το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου πραγματοπόιησε βιωματική δράση στο νηπιαγωγείο του Αγίου Δημητρίου, με θέμα τη “διαχείριση συγκρούσεων”. Μέσα απο το παιχνίδι ρόλων, οι μικροί μαθητές έμαθαν να εκφράζουν τα συναισθήματα τους και να αντιμετοπίζουν τις συγκρούσεις με σεβασμό και κατανόηση.Η επίσκεψη αυτή ανέδειξε την αξία της ευαισθησίας και της διαπραγμάτευσης στην αντιμετώπιση των διαφορών.

21

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Διαχείριση συγκρούσεων” στο νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου    

Βιωματική δράση στους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Θάνους

Ιαν 202411

Λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία για τις γιορτές των Χριστουγέννων, την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2023, μέλη του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου πραγματοποίησαν βιωματική δράση στους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Θάνους.

Η δράση είχε στόχο την ενθάρρυνση των μαθητών ως προς την υιοθέτηση συμπεριφορών που προάγουν την αποδοχή του διαφορετικού, την καλλιέργεια της αίσθησης του “ανήκειν” σε διαφορετικές ομάδες και την αναγνώριση και τον σεβασμό της διαφορετικότητας.

IMG 2b45f8ed40f799c872dfe8bc0692987c VIMG 25404a2937486b73dc5ebfbd322720bc V

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματική δράση στους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Θάνους    

Βιωματικές δράσεις στο ΓΕΛ Μύρινας

Δεκ 202313

   Στις 7 και 8 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκαν από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου βιωματικές δράσεις στο ΓΕΛ Μύρινας με θέματα «Διαχείριση συγκρούσεων», στην Α΄ Λυκείου και «Διαχείριση άγχους», στη Β΄ Λυκείου. Οι μαθητές της Α΄ Λυκείου ενημερώθηκαν για τις συγκρούσεις και τους τρόπους διαχείρισης τους, τόσο σε σχολικό όσο και σε εξωσχολικό πλαίσιο. Τα παιδιά παρακολούθησαν σχετικά βίντεο και ακολούθησε συζήτηση, εξέφρασαν προβληματισμούς, ανέφεραν προσωπικές εμπειρίες και εργάστηκαν σε ομάδες.

   Στους μαθητές της Β΄ Λυκείου προβλήθηκε υλικό (διαφάνειες, βίντεο, κ.ά.), αναφορικά με το άγχος και τις τεχνικές διαχείρισης του, συζήτησαν  για αυτό, εργάστηκαν σε ομάδες για τη διερεύνηση μίας μελέτης περίπτωσης και συμμετείχαν σε παιχνίδι ρόλων.

  Στο τέλος και των δύο δράσεων δόθηκε ερωτηματολόγιο αξιολόγησης/ανατροφοδότησης τους και αναμνηστική αφίσα.

 

                             1 1 2 1

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματικές δράσεις στο ΓΕΛ Μύρινας    

3η Δεκεμβρίου “Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία”

Δεκ 20236

Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου επισκέφτηκε το 3ο Νηπιαγωγείο Μύρινας. Σκοπός της επίσκεψης ήταν η ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας  επί ζητημάτων ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, έγιναν δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών που αφορούσαν την προάσπιση του δικαιώματος των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση, την καταπολέμηση στερεοτύπων και προκαταλήψεων εντός της σχολικής κοινότητας και την αναγκαιότητα σεβασμού της μαθητικής ετερογένειας. Οι δράσεις που πραγματοποιήθηκαν ήταν βιωματικές. Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με τη γραφή Braille και με την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα. Παρακολούθησαν κουκλοθέατρο, με τίτλο « Ο Άστορ και το φτερό της ελπίδας», με θέμα τη διαφορετικότητα. Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές  και τους εκπαιδευτικούς του 3ου Νηπιαγωγείου Μύρινας για τη συνεργασία και τη φιλοξενία τους.

processed 5eb0d41c 77f3 4380 bdc9 79cf6d4c1b55 f13u4vVT processed 2295240f fb8a 4a72 8e31 a84eb0a8d7eb uYKqun6W processed a65cade5 f975 4b59 a1d9 e606523a8f5e xogoHlUr processed aa0fd26f f7ae 49e1 aa8a d7f5a62524ab 4suEE3vd processed e752fc5d 7755 49c4 aae9 0f11216b5097 F40BDlE9

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 3η Δεκεμβρίου “Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία”    

Πραγματοποίηση της ημερίδας

Δεκ 20235

“Ευχαριστούμε πολύ την Περιφερειακή Διευθύντρια Β. Αιγαίου, κα Στρατάκη Αικατερίνη, τη Σύμβουλο ΕΑΕΕ Ν. Χαλκιδικής/Ν. Λέσβου, κα Τόζιου Σουλτάνα, τους Διευθυντές/τριες & Προϊστάμενους /μένες των σχολικών μονάδων της Λήμνου, όλους τους εκπαιδευτικούς που παρευρέθηκαν στην ημερίδα καθώς και το 2ο Δημοτικό σχολείο για τη φιλοξενία του.”

 

IMG eb229d7fda003ef773b366945920c0e2 VFB IMG 1701776478849

IMG 5484e74fda7a8c52b4179e65be92678e VIMG 2858ddb675a6b98f0361dc25acf13dfe V

processed 16f1823c 9240 4ca6 9f19 49465c5410f6 NXv1K0Grprocessed eaea6895 9fdd 4c37 97a8 7e9f588962de t5C0Jw1Kprocessed ebc3db87 8005 4719 a340 c82ab84cea22 O2TNHRqx

 

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πραγματοποίηση της ημερίδας    

Επιμορφωτική ημερίδα: ” Εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς: Η δύναμη της συνέργειας”

Νοέ 202322

Εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς Η δύναμη της συνέργειας 1  Πρόγραμμα 1

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε τη φόρμα ανατροφοδότησης της ημερίδας: https://forms.gle/uLJTogfrZhzECYiJ9

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμορφωτική ημερίδα: ” Εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς: Η δύναμη της συνέργειας”    

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΟΜΑΛΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Μάι 202324
IMG 9888c7c30211402bcf2de328ba981394 V



Λήψη αρχείου

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΟΜΑΛΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ    

Βιωματική δράση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου με το ΓΕΛ. Μύρινας με σκοπό τη διαχείριση του άγχους

Μάι 202324
20230323 131331 1

Στο πλαίσιο οργάνωσης και υλοποίησης βιωματικών δράσεων από το ΚΕΔΑΣΥ Λήμνου σε σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο ΓΕΛ Μύρινας στις 23 Μαρτίου 2023 από την ψυχολόγο κ. Δήμου Αλεξάνδρα Μαρία και τη φιλόλογο κ. Καβαλέρου Αθανασία.

Πιο αναλυτικά, οι μαθητές της Γ΄ τάξης Λυκείου ενημερώθηκαν αναφορικά με το άγχος και τους τρόπους διαχείρησής του τόσο κατά τις ενδοσχολικές όσο και κατά τις Πανελλαδικές εξετάσεις, αλλά και σε διάφορες πτυχές της καθημερινής  ζωής. Για το σκοπό αυτό προβλήθηκαν σχετικά βίντεο και ακολούθησε συζήτηση, όπου οι μαθητές συμμετείχαν με ενδιαφέρον αφηγούμενοι προσωπικές εμπειρίες  και τρόπους αντίδρασής τους για την αντιμετώπιση του άγχους. Επιπλέον, διαμοιράστηκε ερωτηματολόγιο προς συμπλήρωση που αφορούσε τις κλίμακες αντιμετώπισης του άγχους, ενώ δόθηκε συμπληρωματικό υλικό με διάφορα tips Πανελλαδικών Εξετάσεων. Τέλος, τοιχοκολλήθηκε στην αίθουσα  αφίσα του ΚΕΔΑΣΥ με θέμα «Διαχείριση άγχους».

Συνοψίζοντας οι μαθητές αποκόμισαν, διαδραματίζοντας ενεργό ρόλο, σημαντικές γνώσεις και τεχνικές για την αποτελεσματικότερη διαχείριση του άγχους.

από κάτω από: Βιωματικές Δράσεις ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου για το έτος 2022-2023 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματική δράση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου με το ΓΕΛ. Μύρινας με σκοπό τη διαχείριση του άγχους    

Βιωματική Δράση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. στο ΕΠΑΛ Μούδρου με θέμα: “Διαχείριση Συγκρούσεων”

Μάι 202324
συλλογή των παλεύοντας παιδιών συγκρούσεις μεταξύ βίαια συμπεριφορά 103996394

Στο πλαίσιο οργάνωσης και υλοποίησης βιωματικών δράσεων σε εκπαιδευτικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το ΚΕΔΑΣΥ Λήμνου, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο ΕΠΑΛ Μούδρου στις 2 και 23 Μαρτίου από την ψυχολόγο κ. Δήμου Αλεξάνδρα Μαρία και τη φιλόλογο κ. Καβαλέρου Αθανασία.

Πιο αναλυτικά, οι μαθητές  των τάξεων Α΄, Β΄ και Γ΄ Λυκείου ενημερώθηκαν για τις συγκρούσεις και τους τρόπους διαχείρησής τους  τόσο στο σχολικό όσο και στο εξωσχολικό πλαίσιο. Για τον σκοπό αυτό προβλήθηκαν σχετικά βίντεο και ακολούθησε συζήτηση, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αναφερθούν σε προσωπικές εμπειρίες και να ανταλλάξουν απόψεις επί του θέματος. Επιπλέον, διαμοιράστηκε ερωτηματολόγιο με τίτλο «Εσύ, τι τύπος είσαι στη διαφωνία;», όπου οι μαθητές είχαν τη δυνατότητα να ανιχνεύσουν σε ποιόν τύπο  διαχείρισης συγκρούσεων προσιδιάζουν περισσότερο.  Τέλος, τοιχοκολλήθηκε στην αίθουσα εκάστης τάξης αφίσα του ΚΕΔΑΣΥ με θέμα  «Διαχείριση Συγκρούσεων».

Συνοψίζοντας, οι μαθητές επέδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναφορικά με τους τρόπους διαχείρισης συγκρούσεων που παρουσιάστηκαν κατά τη διενέργεια της δράσης αποκομίζοντας σημαντικά οφέλη για την ορθότερη αντιμετώπιση ανάλογων καταστάσεων στο μέλλον.

20230302 095718      Inked20230302 095740         Inked20230302 095753

από κάτω από: Βιωματικές Δράσεις ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Λήμνου για το έτος 2022-2023 | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βιωματική Δράση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. στο ΕΠΑΛ Μούδρου με θέμα: “Διαχείριση Συγκρούσεων”    
« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

Εξ αποστάσεως Συμβουλευτική Υποστήριξη- Φόρμα Επικοινωνίας

οδηγός διαφορετικότητας

οδηγός διαφορετικότητας

Φωτόδεντρο

Φωτόδεντρο

Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία

Προσβάσιμο Υλικό (Σχεδι@ζω για όλους)

Προσβάσιμο Υλικό (Σχεδι@ζω για όλους)
Μάρτιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων