Πρόκειται για υλικό που αξιοποιήθηκε στις επιμορφωτικές ημερίδες: «Η αξιολόγηση των μαθητών/τριών στο συμπεριληπτικό σχολείο» οι οποίες έγιναν στις 17, 23 & 24 Φεβρουαρίου και στις 1, 2 και 3 Μαρτίου για εκπαιδευτικούς κλάδων ΠΕ70, ΠΕ11, ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08 και ΠΕ91 που διδάσκουνστο Δημοτικό Σχολείο, με υπεύθυνους/ες συντονισμού τους/τις Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ70: κκ. Ποτούλα-Σπυριδούλα Βασιλείου, Αικατερίνη Λαμπροπούλου, Γεωργία Πολυζώη, Φωτεινή Φιλίππου, Πέτρο Χαβιάρη, Μάρθα Χριστοπούλου και τη Σ.Ε.Ε. Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης κ. Ασπασία Φραγκούλη και πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με τους/τις Σ.Ε.Ε. κ.κ. Κωνσταντίνο Κουγιουμτζή (κλάδου ΠΕ11), Στυλιανό Μαρκαντωνάκη (κλάδου ΠΕ05), Παναγιώτα(Νάγια) Μποέμη (κλάδου ΠΕ91), Βασιλική Σοφρά (κλάδου ΠΕ08), Αντιγόνη Μέλισσα Χατζηιωάννου (κλάδου ΠΕ07).
Επιμορφωτικό υλικό:
- Η αξιολόγηση του/της μαθητή/τριας και οι συνεργασίες των εκπαιδευτικών ως δημιουργική εκπαιδευτική διαδικασία, Βασιλική Σοφρά, Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ08 (για το υλικό πατήστε εδώ)
- Οργανώνοντας το portfolio του/της μαθητή/τριας: Βασικές αρχές και βήματα –Αικατερίνη Λαμπροπούλου, Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ70 1ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής (για το υλικό πατήστε εδώ)
- Αξιοποίηση του e–portfolio Mάρθα Χριστοπούλου, Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ70 1ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής (για το υλικό πατήστε εδώ)
- Εισάγοντας τους/τις μαθητές/τριες σε πρακτικές ετεροαξιολόγησης και αυτοαξιολόγησης στα Μαθηματικά Πέτρος Χαβιάρης, Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ70 1ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής (για το υλικό πατήστε εδώ)
- Τεχνικές και μέσα αξιολόγησης στο πλαίσιο της διαφοροποίησης Γεωργία Πολυζώη, Σ.Ε.Ε. κλάδου ΠΕ70 1ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής (για το υλικό πατήστε εδώ)