Κοπή Βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο μας

Κοπή Βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο μας

Με χαμόγελα, ενθουσιασμό και πολλές ευχές για τη νέα χρονιά πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο μας. Η όμορφη αυτή εκδήλωση έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν ένα αγαπημένο ελληνικό έθιμο και να συμμετάσχουν σε μια ξεχωριστή γιορτινή εμπειρία.

Τα νήπια συγκεντρώθηκαν στην τάξη, όπου συζητήσαμε για την ιστορία και τη σημασία της βασιλόπιτας, καθώς και για τα έθιμα που συνοδεύουν τον εορτασμό του νέου έτους. Με μεγάλη ανυπομονησία παρακολούθησαν την κοπή της πίτας και περίμεναν να δουν ποιος θα είναι ο τυχερός που θα βρει το φλουρί.

Η χαρά κορυφώθηκε όταν αποκαλύφθηκε ο τυχερός μαθητής/η τυχερή μαθήτρια, ο οποίος/η οποία παρέλαβε ένα συμβολικό δωράκι, μέσα σε θερμά χειροκροτήματα από τους συμμαθητές του/της. Φυσικά, όλοι οι μαθητές απόλαυσαν το νόστιμο κομμάτι της βασιλόπιτας.

Η δράση αυτή συνέβαλε στην καλλιέργεια της συμμετοχής και του σεβασμού στις παραδόσεις μας, προσφέροντας στα παιδιά όμορφες αναμνήσεις και στιγμές χαράς.

Ευχόμαστε σε όλους μια δημιουργική, χαρούμενη και γεμάτη επιτυχίες χρονιά!

Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη και πολλά παιδικά χαμόγελα! ✨🎉👑🍰

0 02 05 2806640aa46f150f1699f1bc8b2bdcb37d5d7733874e7d3d95e252a22cdb511e b3fdad913bb0f5f 0 02 05 b395b522689201734bc1f201f60327c553aaf58d5936a212f389750c69a6d84a 92360bd0a88c2d78