Κοπή Βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο μας
Με χαμόγελα, ενθουσιασμό και πολλές ευχές για τη νέα χρονιά πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο μας. Η όμορφη αυτή εκδήλωση έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν ένα αγαπημένο ελληνικό έθιμο και να συμμετάσχουν σε μια ξεχωριστή γιορτινή εμπειρία.
Τα νήπια συγκεντρώθηκαν στην τάξη, όπου συζητήσαμε για την ιστορία και τη σημασία της βασιλόπιτας, καθώς και για τα έθιμα που συνοδεύουν τον εορτασμό του νέου έτους. Με μεγάλη ανυπομονησία παρακολούθησαν την κοπή της πίτας και περίμεναν να δουν ποιος θα είναι ο τυχερός που θα βρει το φλουρί.
Η χαρά κορυφώθηκε όταν αποκαλύφθηκε ο τυχερός μαθητής/η τυχερή μαθήτρια, ο οποίος/η οποία παρέλαβε ένα συμβολικό δωράκι, μέσα σε θερμά χειροκροτήματα από τους συμμαθητές του/της. Φυσικά, όλοι οι μαθητές απόλαυσαν το νόστιμο κομμάτι της βασιλόπιτας.
Η δράση αυτή συνέβαλε στην καλλιέργεια της συμμετοχής και του σεβασμού στις παραδόσεις μας, προσφέροντας στα παιδιά όμορφες αναμνήσεις και στιγμές χαράς.
Ευχόμαστε σε όλους μια δημιουργική, χαρούμενη και γεμάτη επιτυχίες χρονιά!
Καλή Χρονιά με υγεία, αγάπη και πολλά παιδικά χαμόγελα! ✨🎉👑🍰
