Συνεχίζοντας το πρόγραμμα PERMA ,για δεύτερη, συνεχόμενη, σχολική χρονιά, με τις ίδιες αξίες και κανόνες,τα νήπια γίνονται καθοδηγητές των προνηπίων, μαθαίνοντας τους, τις αξίες και τους κανόνες .
Τα νήπια μέσα από τις πασχαλινές δημιουργίες τους βιώνουν τα έθιμα των ημερών ,μαθαίνουν την ιστορία των παθών του Κυρίου, κατανοούν το μήνυμα της Σταύρωσης και της Ανάστασης ,γεμίζουν την ψυχή τους με αγάπη.
Με αφορμή την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου διαμορφώνουμε το κοινόχρηστο χώρο του Νηπιαγωγείο μας σε παραδοσιακή γωνία φέρνοντας έτσι τα νήπια σε επαφή με την πολιτιστική τους κληρονομιά. Στο χώρο αυτό τα νήπια δραματοποιούν γεγονότα της επανάστασης μαθαίνουν παραδοσιακά παιχνίδια ,τραγούδια και χορούς, πραγματοποιούν θεατρική παράσταση με θέμα τον Ευαγγελισμό και την Επανάσταση του 21.
Τα νήπια του 4ου Νηπιαγωγείου επισκέπτονται την παραδοσιακή μας γωνία και έρχονται σε επαφή με στοιχεία της παράδοσης μας.
Τα νήπια έρχονται σε επαφή με την παράδοση μας μέσα από τις δημιουργίες τους.
Τα νήπια παρακολουθούν ψηφιακή αφήγηση της ιστορίας της Ευγενίας Φακίνου “Τα Ελληνάκια” και στη συνέχεια ζωγραφίζουν ότι τους έκανε εντύπωση.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.