Να τα πούμε;

Λίγο πριν αποχαιρετιστούμε για τις διακοπές των Χριστουγέννων  πήραμε τα μουσικά μας όργανα και ξεκινήσαμε για να συναντήσουμε  τους φίλους μας στο Δημοτικό. Μας υποδέχθηκε με μεγάλη  χαρά η Διευθύντρια και αφού μας ξενάγησε στους χώρους, επισκεφθήκαμε τις τάξεις, τραγουδήσαμε όλοι μαζί  κάλαντα και τραγούδια και ανταλλάξαμε ευχές και δώρα !

Χριστούγεννα σημαίνει Αλληλεγγύη!

Πλησιάζοντας οι μέρες των Χριστουγέννων αποφασίσαμε μαζί με τα παιδιά να κάνουμε μια πράξη αγάπης συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «Το Αστέρι της Ευχής» του οργανισμού “Make-Α-Wish- Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος”. Μέσα από την προσφορά μας  μοιραστήκαμε τη δύναμη μιας ευχής  βοηθώντας  παράλληλα να πραγματοποιηθούν  ευχές παιδιών, που πάσχουν από σοβαρές ασθένειες, ενισχύοντας τον αγώνα τους για ζωή με χαρά, ελπίδα και δύναμη.

Το συμβολικό αυτό αστέρι. υπενθύμιση της προσφοράς τους έγινε με τρόπο μαγικό ένα Αστέρι αγάπης, προσφοράς και αλληλεγγύης!

Μύρισε γλυκά Χριστούγεννα!

Αγαπημένη μας στιγμή από τις χριστουγεννιάτικες δράσεις μας ήταν η μέρα που γίναμε ζαχαροπλάστες και όλοι μαζί φτιάξαμε το πιο νόστιμο, γιορτινό, χαρούμενο χριστουγεννιάτικο, γλυκό!

Έτοιμο το γλυκό…Με πολλή χαρά κεράσαμε και τα αγαπημένα μας πρόσωπα!

 

Υποδεχόμαστε τα Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο!

Η αγαπημένη γιορτή μικρών και μεγάλων δεν θα μπορούσε παρά να αφήσει αρκετή από τη μαγεία της στο σχολείο μας!

Πριν καλά καλά μπει ο Δεκέμβρης με ανυπομονησία  ξεκινήσαμε τις ετοιμασίες  στην τάξη μας για τον εορτασμό των Χριστουγέννων!   Πρώτη ιδέα των παιδιών ήταν  να στολίσουμε την τάξη μας για να δημιουργήσουμε χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα!

Ξεχωριστή στιγμή, όταν αποφασίσαμε να στολίσουμε όχι μόνο τα ταμπλό και τους τοίχους αλλά και τα παράθυρά μας ζωγραφίζοντας το δικό μας χιόνι!

Τηρώντας τα έθιμα των Χριστουγέννων στολίσαμε δέντρο, φτιάξαμε τα δικά μας στολίδια, γράψαμε ευχετήριες και ετοιμάσαμε χριστουγεννιάτικες προσκλήσεις!

Σε αναμονή της νέας χρονιάς δημιουργούμε τα ημερολόγια του 2024!

Και του χρόνου!!!

Φθινόπωρο-Η φύση αλλάζει!

Το φθινόπωρο η φύση αρχίζει να αλλάζει… η μέρα μικραίνει, ο καιρός κρυώνει,   τα φύλλα κιτρινίζουν…όλες αυτές τις αλλαγές αρχίσαμε να τις επεξεργαζόμαστε, παρατηρούμε και να τις ζωγραφίζουμε!

Με υλικά της φύσης φτιάξαμε φθινοπωρινά στεφάνια!

Με αφορμή αγαπημένες γεύσεις φθινοπωρινών φρούτων, πήραμε χρώματα και κάναμε τυπώματα!

Παρατηρήσαμε πίνακες νεκρής φύσης, εμπνευστήκαμε και γίναμε και εμείς ζωγράφοι!

Διαβάσαμε ιστορίες με πρωταγωνιστές φθινοπωρινά φρούτα, αποφασίσαμε να φτιάξουμε τους ήρωες και να παίξουμε τη δική μας παράσταση κουκλοθέατρου “Μήλα μήλα γύρω και στη μέση πορτοκάλια!” !

Προσθέσαμε στην αυλή μας ένα ακόμα δένδρο… φυτέψαμε μια μικρή ελιά!

 

Το αρχικό γράμμα της εποχής μας έδωσε την ευκαιρία για άλλη μια φορά να πειραματιστούμε και με εναλλακτικά υλικά να δημιουργήσουμε ένα διαφορετικό “φ”!

Μικρό αεροπλάνο πετά πολύ ψηλά!

Με αφορμή τους εορτασμούς της Πολεμικής Αεροπορίας στις 8 Νοεμβρίου αποφασίσαμε να αφιερώσουμε το πρόγραμμα μας στο ολοήμερο τμήμα στο αγαπημένο μας μεταφορικό μέσο, το αεροπλάνο. Κάθε μεσημέρι όλη την εβδομάδα η τάξη μας διαμορφωνόταν σε ενά μικρό αεροδρόμιο με τους πιο ξεχωριστούς πιλότους, αεροσυνοδούς και φυσικά επιβάτες διαλέγοντας κάθε φορά και ένα αγαπημένο ταξιδιωτικό προορισμό!

Πιλότοι και αεροσυνοδοί έτοιμοι να υποδεχθούν τους επιβάτες!

Το πλήρωμα καλωσορίζει τους επιβάτες! Όλοι βρίσκουν τη θέση τους!

Έτοιμοι για απογείωση…

Ώρα για φαγητό και νερό, το σέρβις ήταν άψογο!

Η πτήση μας ολοκληρώνεται χωρίς αναταράξεις! Φτάνουμε στον αγαπημένο μας προορισμό!

Πολυτεχνείο- Γιορτάζουμε τη Δημοκρατία!

Η ημέρα του Πολυτεχνείου αποτελεί για το Νηπιαγωγείο ημέρα μνήμης και τιμής. Μέσα από την επεξεργασία των παιδικών βιβλίων “η Κυρά Δημοκρατία” και “Ντενεκεδούπολη” που έχουν ως κεντρικό μήνυμα την αξία της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας, με αφορμή τα ιστορικά γεγονότα του Πολυτεχνείου, τιμήσαμε την γιορτή υλοποιώντας  δράσεις που εστιάζουν στην καλλιέργεια  της δημοκρατικής συνείδησης των παιδιών, των μελλοντικών πολιτών της κοινωνίας μας.

Εδώ Πολυτεχνείο!

Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο! Με αφορμή το αγαπημένο τραγούδι των παιδιών δημιουργούμε τις δικές μας συνθέσεις!

 

 

Ψωμί- Παιδεία- Ελευθερία!

Το ιστορικό αυτό σύνθημα αναβιώνει μέσα από ατομικές και ομαδικές εργασίες. Φτιάχνουμε τις δικές μας αφίσες- πανό και με τη δική μας φωνή στέλνουμε το δικό μας μήνυμα Δημοκρατίας και Ελευθερίας!

 

Ντενεκεδούπολη- Ντενεκεδούπολη είσαι ωραία- τρανή!

Φτιάχνουμε τους ήρωες του βιβλίου- Ζωντανεύουμε την ιστορία μέσα στην τάξη μας σε μια ξεχωριστή κουκλοπαράσταση- Χορεύουμε το αγαπημένο τραγούδι την ημέρα της γιορτής!

 

Οργανώνουμε τις δικές μας εκλογές- Ψηφίζουμε όλοι μας Δημοκρατία!

 

 

Στον καλό μας κουμπαρά!

Με αφορμή την Ημέρα Αποταμίευσης συζητήσαμε τη σημασία της λέξης και την αξία της στη ζωή μας, διαβάσαμε βιβλία, παίξαμε παιχνίδια και κάναμε κατασκευές!

Βάζουμε στη σειρά τις φωνούλες της λέξης “αποταμίευση”!

 

 

οι κουμπαράδες μας!

28η Οκτωβρίου-Η Ελλάδα μας γιορτάζει!

Από τα μέσα του Οκτωβρίου ξεκινήσαμε να γιορτάζουμε στην τάξη μας την επέτειο του ΟΧΙ. Εστιάζοντας στην αξία της ελευθερίας σε συνδυασμό με την καλλιέργεια της εθνικής συνείδησης και το αίσθημα του πατριωτισμού αναφερθήκαμε στα γεγονότα, τονίζοντας τον ηρωισμό των Ελλήνων και Ελληνίδων του έπους του 40.

Μέσα από την επεξεργασία σχετικών παιδικών βιβλίων, με αφορμή τις καταστροφικές συνέπειες του πολέμου, τονίσαμε την αξία της Ειρήνης για την ζωή των ανθρώπων. Φτιάξαμε τις δικές μας κατασκευές, ατομικές και ομαδικές, με κεντρικό σύνθημα: Λέμε ΝΑΙ στην Ειρήνη!

Παραμονή της Εθνικής Επετείου γιορτάσαμε στην τάξη μας το ιστορικό ΟΧΙ. Μέσα από τα τραγούδια και τα ποιήματα τα παιδιά τίμησαν  με περηφάνια τους προγόνους μας που με την αυτοθυσία τους υπερασπίστηκαν την πατρίδα μας και την ελευθερία μας!

 

 

 

4 Οκτωβρίου- Οι φίλοι μας τα ζώα!

«Ο Πολιτισμός ενός έθνους διακρίνεται από τον τρόπο, με τον οποίο οι άνθρωποι συμπεριφέρονται στα ζώα.»

Μαχάτμα Γκάντι

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων στις 4 Οκτωβρίου μοιραστήκαμε προσωπικές  εμπειρίες με ζώα,  συζητήσαμε για τα δικαιώματα των ζώων εστιάζοντας στη φροντίδα των κατοικίδιων αλλά και στις υποχρεώσεις του ανθρώπου.

Διαβάσαμε βιβλία με πρωταγωνιστές τα ζώα, τραγουδήσαμε, χορέψαμε, παίξαμε ψυχοκινητικά παιχνίδια, κάναμε κατασκευές.

 

 

Όλοι μαζί δημιουργούμε την αφίσα μας στέλνοντας το δικό μας μήνυμα: Αγαπώ και προστατεύω τα ζώα.

20231010 145243

Είναι φίλοι μας, άλλες φορές κοντινοί άλλες φορές μακρινοί …πάντα όμως μας μαθαίνουν, μας βελτιώνουν και μας εξελίσσουν σαν οντότητες!

Γι’ αυτό και τα αγαπάμε τόσο πολύ!!