Το φθινόπωρο η φύση αρχίζει να αλλάζει… η μέρα μικραίνει, ο καιρός κρυώνει, τα φύλλα κιτρινίζουν…όλες αυτές τις αλλαγές αρχίσαμε να τις επεξεργαζόμαστε, παρατηρούμε και να τις ζωγραφίζουμε!
Με υλικά της φύσης φτιάξαμε φθινοπωρινά στεφάνια!
Με αφορμή αγαπημένες γεύσεις φθινοπωρινών φρούτων, πήραμε χρώματα και κάναμε τυπώματα!
Παρατηρήσαμε πίνακες νεκρής φύσης, εμπνευστήκαμε και γίναμε και εμείς ζωγράφοι!
Διαβάσαμε ιστορίες με πρωταγωνιστές φθινοπωρινά φρούτα, αποφασίσαμε να φτιάξουμε τους ήρωες και να παίξουμε τη δική μας παράσταση κουκλοθέατρου “Μήλα μήλα γύρω και στη μέση πορτοκάλια!” !
Προσθέσαμε στην αυλή μας ένα ακόμα δένδρο… φυτέψαμε μια μικρή ελιά!
Το αρχικό γράμμα της εποχής μας έδωσε την ευκαιρία για άλλη μια φορά να πειραματιστούμε και με εναλλακτικά υλικά να δημιουργήσουμε ένα διαφορετικό “φ”!