Επέτειος Πολυτεχνείου- Γιορτάζουμε τη Δημοκρατία

Με αφορμή την  επέτειο του Πολυτεχνείου και μέσα από την επεξεργασία των παιδικών βιβλίων “η Κυρά Δημοκρατία” και “Ντενεκεδούπολη” που έχουν ως κεντρικό μήνυμα την αξία της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας, υλοποιήσαμε  δράσεις που εστιάζουν στην καλλιέργεια  της δημοκρατικής συνείδησης των παιδιών, των μελλοντικών πολιτών της κοινωνίας μας.

Ακούσαμε τραγούδια, χορέψαμε το τραγούδι της Ντενεκεδούπολης, φτιάξαμε ατομικές και ομαδικές κατασκευές, στέλνοντας το δικό μας μήνυμα ότι “Όλοι μαζί. όλοι μαζί, είμαστε πάντα πιο δυνατοί!”

 

IMG 7693eikona Viber 2025 11 14 21 08 28 256

 

IMG 20251114 132656   eikona Viber 2025 11 24 16 26 04 166

Ντενεκεδούπολη- Ντενεκεδούπολη είσαι ωραία- τρανή!
Φτιάχνουμε τους ήρωες του βιβλίου- Ζωντανεύουμε την ιστορία μέσα στην τάξη μας σε μια ξεχωριστή κουκλοπαράσταση όπου τα παιδιά αλληλεπιδρούν με τους αγαπημένους ήρωες της ιστορίας!

 

17

 

Γιορτάζουμε την Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου

Οι μικροί μαθητές συμμετείχαν και φέτος με περηφάνεια και ενθουσιασμό στις προετοιμασίες για τον εορτασμό της επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940! Αφού δημιούργησαν στεφάνια, τιμώντας το ΟΧΙ και φτιάχνοντας ελληνικές σημαίες, τραγιούδησαν επετειακά τραγούδια αφιερωμένα στους ήρωες και παρέλασαν περήφανα! 

IMG 7216 IMG 721520251027 082728

 

Διασκέδασαν και κατανόησαν τη σημασία που έχει η ειρήνη μεταξύ των λαών, μέσα από την παρακολούθηση κουκλοθέατρου του παραμυθιού “το κανόνι της Ειρήνης”!

Μπήκαν στη θέση των Ελλήνων του 1940. Γνώρισαν  τον Μεταξά και τον Μουσολίνι, άκουσαν την ανακοίνωση από τον ραδιοφωνικό σταθμό της Ελλάδας και πήγαν προς τα τρένα.

“Παιδιά της Ελλάδος παιδιά που σκληρά πολεμάτε πάνω στα βουνά…”

10

 

IMG 20251027 101518 768x1024 1

 

Δεν γιορτάζουμε όμως τον πόλεμο. Γιορτάζουμε το ΟΧΙ. Ένα όχι που σημαίνει ΝΑΙ στην Ελευθερία. ΝΑΙ στην ειρήνη. ΝΑΙ στα δικαιώματα.

Ζωγραφίσαμε τις σημαίες μας, φτιάξαμε τους στρατιώτες μας που λένε ΟΧΙ σε ό,τι δεν μας σέβεται.

9

Τη μέρα της γιορτής καλέσαμε τους γονείς,  περήφανα παρελάσαμε και τραγουδήσαμε για την πατρίδα μας.

 

Ξεχωριστή και συγκινητική στιγμή, όταν όλοι μαζί ψάλλαμε τον Εθνικό Ύμνο μπροστά στην Ελληνική Σημαία.20251027 085601

 

Οι πρώτες μέρες στο σχολείο

Οι πρώτες μέρες στο σχολείο κύλησαν γεμάτες χαρά, παιχνίδι και όμορφες στιγμές γνωριμίας. Παίξαμε παιχνίδια που μας βοήθησαν να γνωριστούμε καλύτερα, να θυμηθούμε τις καλοκαιρινές μας αναμνήσεις αλλά και να μοιραστούμε τις νέες μας ανάγκες για επαφή και φιλία.

eikona Viber 2025 11 10 22 13 56 979       eikona Viber 2025 11 10 22 09 03 926     eikona Viber 2025 11 10 22 08 00 791 eikona Viber 2025 11 10 23 20 57 848

 

Με ανάμεικτα συναισθήματα προσαρμογής στη νέα τάξη, γνωριστήκαμε μέσα από δραστηριότητες που μας έφεραν πιο κοντά. Εκφράσαμε τα συναισθήματα μας,  βρήκαμε τρόπους να συνεργαζόμαστε, και να δημιουργούμε όμορφες στιγμές μαζί.

Τραγουδήσαμε, φτιάξαμε τα δικά μας  “γλυκά λογάκια”, γεμάτα ευγένεια και αγάπη που μας βοηθάνε να δημιουργούμε ένα χαρούμενο κλίμα στην τάξη μας.

Διαβάσαμε βιβλία που μιλούν για τις πρώτες μέρες στο σχολείο, κάναμε εργασίες που συνδέουν το σχολείο με το σπίτι και παίξαμε φυσικά παιχνίδια γνωριμίας! Μέσα από αυτά, η ομάδα μας δυνάμωσε, και έγινε μια μικρή, ζεστή κοινότητα.

foto istoselidas 1 IMG 20250923 115004 foto istoselidas 2

 

Οι πρώτες μέρες στο σχολείο ήταν μόνο η αρχή…

IMG 20251105 102436  eikona Viber 2025 11 10 22 17 24 280 1  IMG 20251103 103618  IMG 20250929 113139

Ανυπομονούμε  για όλα όσα έρχονται!

12η Πανελλήνια Ημέρα Αθλητισμού: Κινούμαι, Ενεργώ,Δημιουργώ!

Στο πλαίσιο του εορτασμού της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2025, η οποία εναρμονίζεται με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025, υλοποιήσαμε στο σχολείο μας αθλητικές δράσεις και δραστηριότητες,  εντός και εκτός του σχολικού χώρου με κοινό σύνθημα «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ».

Περάσαμε μια υπέροχη μέρα γεμάτη παιχνίδι, χαρά και κίνηση!

Στην αυλή στήσαμε μια πίστα με εμπόδια, με αναβάσεις και καταβάσεις, τούνελ, κώνους και στεφάνια. Όλοι οι μικροί μας αθλητές προσπάθησαν, έτρεξαν, σκαρφάλωσαν και διασκέδασαν! 

eikona Viber 2025 11 02 21 26 14 390

Συζητήσαμε για τη σημασία της καθημερινής άσκησης και τα αθλήματα.Το ενδιαφέρον των παιδιών μας οδήγησε σε μια μικρή αναφορά στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς αγώνες, δίνοντάς μας την έμπνευση να δοκιμάσουμε κάποια από τα αθλήματα “με τη φαντασία μας”.

Το στεφάνι μεταμορφώθηκε σε καλάθι καλαθοσφαίρισης, το πακέτο με τα χαρτομάντιλα σε σκυτάλη (σκυταλοδρομία) ενώ χωριστήκαμε σε ομάδες και περιμέναμε τη σειρά μας. Επιστρέφοντας στην τάξη, εκφράστηκαν απορίες γύρω από τα άτομα με αναπηρία και τους Παραολυμπιακούς αγώνες. Έτσι, δοκιμάσαμε να κάνουμε αγώνα δρόμου χωρίς να χρησιμοποιήσουμε τα πόδια μας, αλλά και να περπατήσουμε διαδρομές μέσα στην τάξη με κλειστά τα μάτια. 

foto istoselidas

Μάθαμε ότι ο αθλητισμός δεν είναι μόνο αγώνας, αλλά χαρά, συνεργασία και προσπάθεια!

Στο τέλος, όλοι κερδίσαμε το ενθύμιό μας από αυτή τη φανταστική μέρα!

Τον Κ.Ο.Κ. αγαπώ, με ασφάλεια κυκλοφορώ!

Στο πλαίσιο της ενότητας Ευ Ζην, υλοποιήσαμε με τα παιδιά ένα πολυδιάστατο εργαστήριο δεξιοτήτων κυκλοφοριακής αγωγής με στόχο να ευαισθητοποιήσει, να ενεργοποιήσει και –κυρίως– να δώσει στα παιδιά το χώρο να ανακαλύψουν τη γνώση μέσα από δικές τους διαδρομές.

Η αρχή έγινε με μια ιδιαίτερη επίσκεψη στην τάξη μας: η Μέλου, η αρκουδίτσα, ήρθε ζητώντας τη βοήθεια των παιδιών για να μάθει πώς να κυκλοφορεί με ασφάλεια στην πόλη. Η αποδοχή της ήταν άμεση και τα παιδιά μοιράστηκαν μαζί της όσα ήδη γνώριζαν. Πολύ γρήγορα, όμως, προέκυψαν ερωτήματα και απορίες – σημάδι ότι υπήρχαν ακόμα πολλά να ανακαλυφθούν.

0055d2fc b119 4261 90e7 68c5fd41ccb7

Από εκείνη τη στιγμή, η τάξη μεταμορφώθηκε: στηθηκε ένας «δρόμος» με φανάρια και διαβάσεις, όπου τα παιδιά, μέσα από παιχνίδια ρόλων και διερεύνηση, έκαναν υποθέσεις για τους κανόνες της οδικής ασφάλειας, δοκίμαζαν ιδέες και κατέληγαν στα συμπεράσματα που διαμόρφωναν τη δική τους, προσωπική κατανόηση των πραγμάτων.

Για να αποτυπωθεί με τρόπο δημιουργικό το πιο σημαντικό μήνυμα –πώς περνάμε σωστά το δρόμο– τα παιδιά κατασκεύασαν τον εαυτό τους σε χαρτί, να διασχίζει τη διάβαση, με ένα κεφαλάκι που περιστρέφεται για να θυμίζει τη σωστή σειρά ελέγχου και το σύνθημα:

 «Αριστερά, δεξιά, αριστερά για οχήματα κοιτώ,
τα αυτιά μου τα τεντώνω, το χεράκι μου σηκώνω
και το δρόμο απ’ τη διάβαση περνώ!»6d5e2c72 2418 4975 9f41 9e7a97b412d4

ενώ δεν έλειψαν και αυθόρμητες αποτυπώσεις των νεοπαποκτηθεισών γνώσεων των παιδιών κατά την ελεύθερη ζωγραφική.

5d6b8999 4fd7 475c a1f7 0a31a49b8d7a

Η περιπέτεια συνεχίστηκε όταν η Μέλου αποκάλυψε πως ήθελε να μάθει ποδήλατο! Ένα δέμα από φίλους της, τα ζώα του δάσους, γεμάτο με ποδηλατικό εξοπλισμό, αποτέλεσε αφορμή για νέα ανακάλυψη: ποια είναι η χρήση του κάθε αντικειμένου; Τα παιδιά βοήθησαν τη Μέλου να ερμηνεύσει το κάθε τι, να κατανοήσει τη χρήση του και – φυσικά – την «ετοίμασαν» κατάλληλα για ποδηλασία!

Η ανάγκη για κράνος και φωτεινά ρούχα έγινε περαιτέρω κατανοητή μέσα από δύο βιωματικά πειράματα:

Στο πρώτο, ένα αυγό, που ήταν ό,τι πιο ευαίσθητο και ευθραυστό μπορούσαν να σκεφτούν τα παιδιά, τοποθετήθηκε μέσα σε κράνος και δοκιμάστηκε σε πτώση, αποδεικνύοντας με απλό αλλά συνάμα εντυπωσιακό τρόπο την προστασία που παρέχει ο κατάλληλος εξοπλισμός.
Στο δεύτερο, τα παιδιά στάθηκαν πίσω από μαύρο, ημιδιαφανές πανί, παρατηρώντας ποια χρώματα ρούχων των συμμαθητών τους ξεχώριζαν κι έτσι, εμπειρικά κατανόησαν τι σημαίνει «ορατότητα» στο σκοτάδι.

Η διαδραστική κατασκευή του ποδηλάτη που κινείται γύρω από την πόλη, στην οποία είναι διακριτά στοιχεία ο δρόμος, ο ποδηλατόδρομος και το πεζοδρόμιο, ήταν μία ακόμα ευκαιρία για δημιουργική αποτύπωση της εμπειρίας αυτής.

eb564aab f9cf 4e12 b665 00b493003876

Η έρευνα συνεχίστηκε και εκτός τάξης: στις καθημερινές μετακινήσεις τους, τα παιδιά φωτογράφιζαν ή ζωγράφιζαν πινακίδες σήμανσης που εντόπιζαν και τις ανέβασαν σε ψηφιακό συνεργατικό πάντλετ. Όταν συγκεντρωθηκαν όλα τα ευρήματα, τα παιδιά αναζήτησαν τη σημασία τους, παρατήρησαν τις ομοιότητες και τις διαφορές τους και προχώρησαν στην καταγραφή και την ταξινόμησή τους σε κατηγοριες. Στη συνέχεια, παρουσίασαν την έρευνά τους –και τις ανακαλύψεις τους– στη Μέλου.

Screenshot 1gyg

Η τελευταία θεματική του εργαστηρίου αφορούσε την οδηγική και συνοδηγική συμπεριφορά. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδια, τα παιδιά έκαναν προτάσεις, τις δοκίμασαν και κατέληξαν σε συμπεράσματα για τις σωστές στάσεις: χρήση ζώνης και κατάλληλου καθίσματος, ηρεμία στο αυτοκίνητο, αποφυγή περισπασμών.

Η δράση ολοκληρώθηκε με μια κατασκευή-υπενθύμιση για να κρεμαστεί στο αυτοκίνητο με το σύνθημα «Η ζώνη σώζει ζωές!»

6e858373 1aca 4f4b 84b7 bc356a6a4a7d

Το εργαστήριο δεξιότητων και η διαδικασία μάθησης εμπλουτίστηκε με επιτραπέζια παιχνίδια κυκλοφοριακής αγωγής, δημιουργία γωνιάς συμβολικού παιχνιδιού στην αυλή, δραστηριότητες ρομποτικής και προγραμματισμού
κι επαφή με το εκπαιδευτικό λογισμικό «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στην πόλη» στο πλαίσιο της ανεστραμμένης τάξης, όπου τα παιδιά μπορούσαν να εφαρμόσουν τις νέες γνώσεις και δεξιότητές τους με διασκεδαστικό τρόπο.

Τέλος, τα παιδιά αξιολόγησαν αυτόνομα τις νέες γνώσεις τους μέσα από ψηφιακά κουίζ και εκπαιδευτικά παιχνίδια.

Νήπια και πρωτάκια μαζί σε μια παρέα, παίζουμε, μαθαίνουμε και περνάμε ωραία!

Σχέδιο Δράσης «Νήπια και πρωτάκια μαζί σε μια παρέα, παίζουμε, μαθαίνουμε και περνάμε ωραία!»

28η Οκτωβρίου

Νήπια και πρωτάκια συναντήθηκαν πρώτη φορά με αφορμή την 28η Οκτωβρίου, έφτιαξαν μαζί στεφάνια, φόρο τιμής στους ήρωες του ’40 και παρέλασαν περήφανα.

470051826 564445016299356 4075891043484427646 n467474771 1256437332264734 3576453480875370572 n466702803 2584902205044536 7793394026281793903 n

Γιορτάσαμε με τα παιδιά της Α’ Δημοτικού τον ερχομό των Χριστουγέννων! Ετοιμάσαμε ομαδικές ευχετήριες κάρτες και στολίδια για τα μεγαλύτερα παιδιά ενώ τραγουδήσαμε μαζί τους τα κάλαντα και διαβάσαμε χριστουγεννιάτικα παραμύθια στη βιβλιοθήκη του Δημοτικού Σχολείου!

Το αποκριάτικο πάρτυ του σχολείου μας έγινε η τέλεια αφορμή για να καλέσουμε τους φίλους μας από την πρώτη Δημοτικού για να παίξουμε μαζί και να διασκεδάσουμε σπάζοντας πινιάτες! Όλοι μαζί γελάσαμε, περάσαμε καλά και κερδίσαμε παιχνιδάκια και λιχουδιές! Τα πρωτάκια μάλιστα μας είχαν ετοιμάσει εκπλήξεις και μας έδειξαν αποκριάτικους χορούς που είχαν μάθει!

 

Η άνοιξη ήρθε και την υποδεχτήκαμε με χαρά και δημιουργικότητα! Μάθαμε τα κάλαντα της άνοιξης, δοκιμάσαμε να κάνουμε την κατασκευή της χελιδόνας να «πετάξει» και φτιάξαμε τις δικές μας μικρές χελιδόνες!

 

Σκεφτήκαμε πως θα ήταν ωραία να πούμε τα κάλαντα της άνοιξης και στους φίλους μας στο Δημοτικό! Πήραμε τις χελιδόνες μας και ξεκινήσαμε!

 

Στο προαύλιο μας περίμεναν όλα τα παιδιά της Α’ Δημοτικού με ανυπομονησία!

 

Τραγουδήσαμε όλοι μαζί και ανταλλάξαμε ευχές για την Άνοιξη που ήρθε!

 

Δεν ξεχάσαμε να ανταλλάξουμε και δώρα!

Οι κοινές μας δράσεις με τους φίλους και τις φίλες μας στην Α΄ Δημοτικού συνεχίζονται! Αυτή την φορά με αφορμή τον εορτασμό του Πάσχα συναντηθήκαμε για να παίξουμε μαζί το παιχνίδι των πασχαλινών αβγών! Ο Λαγός του Πάσχα μας είχε μια έκπληξη…

Χωριζόμαστε σε ομάδες…φτιάχνουμε ζευγάρια με τους φίλους μας της Α΄Δημοτικού!

Μα που έχει κρύψει ο Λαγός τα αβγά; Τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού μας βοηθούν πολύ! Τους γρίφους μας διαβάζουν και μαζί εξερευνούμε την αυλή!

Η δική μας σειρά να βοηθήσουμε, κάθε γρίφος μια γωνιά…Όλοι μαζί ανακαλύπτουμε τα αβγά!

Ώρα να τα βάλουμε στη σωστή σειρά! Τι θέλει να μας πει  ο  Πασχαλινός Λαγός;

Μα τι άλλο φυσικά; Μια είναι η ευχή στα χείλη όλων μας….Καλό Πάσχα!

EYCHH

Η συνέχεια ήταν εξίσου συναρπαστική… επισκεφθήκαμε το Δημοτικό και όλοι μαζί τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου! Η μέρα μας έκλεισε με μελωδίες από το πιάνο και τα τύμπανα στους ρυθμούς… της Πασχαλιάς!

Ημέρα μετάβασης με ξεναγούς τα… πρωτάκια!

Στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης των νηπίων από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο, πραγματοποιήσαμε μια υπέροχη επίσκεψη στον χώρο του Δημοτικού Σχολείου. Εκεί, μας περίμεναν οι φίλοι μας από την Α’ τάξη για να μας ξεναγήσουν και να μοιραστούν μαζί μας την καθημερινότητά τους!

Ξεκινήσαμε το πρωί από το νηπιαγωγείο μας γεμάτοι ενθουσιασμό και περιέργεια. Ξέραμε πως μας περιμένουν τα παιδιά της Α’ Δημοτικού, για να μας δείξουν από κοντά πώς είναι το «μεγάλο σχολείο» και να μας κάνουν να νιώσουμε καλοδεχούμενοι.

04c0b4ea 02ac 4b7b ad67 f3dca123178f

Η περιήγηση μας ξεκίνησε από την τάξη των παιδιών της Α’ τάξης. Εκεί μας καλωσόρισαν εγκάρδια και μας έδειξαν τα θρανία τους, τον πίνακα, τις σχολικές τους τσάντες, τα τετράδιά τους και με χαρά μάς μίλησαν για τα μαθήματα που κάνουν καθημερινά!

642aaa69 5e9b 43db 9bac b486605be56e

Οι μικροί μας ξεναγοί δεν άφησαν κανένα σημείο του σχολείου έξω από το «τουρ»

Έπειτα, επισκεφθήκαμε τη σχολική βιβλιοθήκη. Καθίσαμε μαζί με τα παιδιά της Α’ Δημοτικού, επιλέξαμε παραμύθια και διαβάσαμε παρέα.

Επίσης, τα πρωτάκια μάς έδειξαν τις ομαδικές εργασίες που είχαν ετοιμάσει μέσα στη χρονιά. Ζωγραφιές, κολάζ, χειροτεχνίες και αφίσες διακοσμούσαν τον χώρο και εντυπωσίασαν τα νήπια μας, που ήδη φαντάζονταν τι όμορφα πράγματα θα κάνουν κι εκείνα με τη σειρά τους την επόμενη χρονιά!

Η επίσκεψή μας έκλεισε με παιχνίδι – τι καλύτερο;

Τα νήπια και τα πρωτάκια έπαιξαν επιτραπέζια παιχνίδια μέσα στην τάξη, συνεργάστηκαν, αντάλλαξαν ιδέες και… λίγη στρατηγική!

Τα προνήπια απόλαυσαν τη μεγάλη αυλή του Δημοτικού όπου έπαιξαν και ζωγράφισαν μια μεγάλη ζωγραφιά!

Φυσικά δεν έχασαν την ευκαιρία να τρέξουν, να παίξουν ψυχοκινητικά παιχνίδια  γελώντας με την καρδιά τους!

Αμέσως άρχισε ο ποδοσφαιρικός αγώνας με πολλά γκολ!!

Η δράση έκλεισε με ευχές για «καλό αντάμωμα!», τότε που όλοι θα είμαστε λιγάκι πιο μεγάλοι…

Ευχαριστούμε θερμά τις εκπαιδευτικούς και τα παιδιά της Α’ Δημοτικού για τη φιλοξενία και την υπέροχη συνεργασία σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς!

 

 

 

Έργα ζωγραφικής επισκέπτονται την τάξη μας… μαθαίνουμε το “μαζί” μέσα από την τέχνη!»,

Έργα ζωγραφικής επισκέπτονται την τάξη μας… μαθαίνουμε το “μαζί” μέσα από την τέχνη!

Το Σχέδιο Δράσης των ολοήμερων τμημάτων ώρα να ξεκινήσει! Πρώτο βήμα δεν είναι άλλο από τις επισκέψεις του ενός τμήματος, εναλλάξ κάθε φορά, στη διπλανή τάξη — μια μοναδική ευκαιρία για παιχνίδι, μάθηση και συνεργασία! Τα παιδιά, γεμάτα ενθουσιασμό, πήγαιναν  στην άλλη  τάξη με ενθουσιασμό να συναντήσουν τους συμμαθητές τους και να μοιραστούν όμορφες στιγμές. Κάθε επίσκεψη αποτέλεσε εμπειρία χαράς και  δημιουργικής  συνδιδασκαλίας με συντροφιά την Τέχνη!

Η πρώτη μας δράση, να διερευνήσουμε τη διαφορετική οπτική μέσα από τον Πίνακα “Κοπέλα στο παράθυρο” του Γεωργίου Άβλιχου

61216 2000 2000 869x1100 1

Τι βλέπει η κοπέλα από το παράθυρο; Οι απαντήσεις των παιδιών όλες μοναδικές! Με τη ζωγραφική αποτυπώνουν τα παιδιά τις ιδέες τους… νέα έργα, όλα διαφορετικά, δημιουργούνται σαν προέκταση του πίνακα!

 

Παρουσιάζουμε στην ολομέλεια τα δικά μας έργα! Τα παρατηρούμε, τα επιβραβεύουμε, τα θαυμάζουμε! Κανένα δεν είναι ίδιο με τα υπόλοιπα!

 

Επόμενος πίνακας οι ‘Χαρταετοί στην Ακρόπολη” του Νίκου Χατζηκυριάκου Γκίκα

images

Με έμπνευση από τον πίνακα τα παιδιά την ίδια ασπρόμαυρη φωτογραφία για καμβά και το καθένα δημιούργησε την δική του μοναδική Καθαρά Δευτέρα κάτω από την Ακρόπολη.

Σειρά είχε η δημιουργία προσωπογραφίας. Πρώτη μας δράση να μελετήσουμε διάφορες τεχνικές ζωγράφων που αγαπούσαν τη συγκεκριμένη θεματολογία!

Ώρα για εικαστική έκφραση… πρώτα τα παιδιά ζωγραφίζουν τις δασκάλες!

Χωριζόμαστε σε ζευγάρια και ζωγραφίζουμε τη ξεχωριστή προσωπογραφία του ζευγαριού μας!

Το αποτέλεσμα ενθουσίασε τα παιδιά! Με χαρά κάθε ζευγάρι παρουσίασε τα έργα του!

Όσο προχωρούσε το Σχέδιο δράσης, οι κοινές δράσεις έφερναν τα παιδιά πιο κοντά· οι σχέσεις τους δυνάμωναν και η παρέα τους μεγάλωνε… το χαρούμενο κλίμα στις ομάδες τους αποτέλεσε ιδανικό για την θεματική του τελευταίου πίνακα…τι κάνουμε όταν σε κάποιο μέλος της ομάδας δεν συμπεριφέρονται σωστά;

Με αφορμή τον πίνακα μέσα από τη δράση «Μια ζωγραφιά για να δούμε,  να σκεφτούμε  και στο τέλος μια λύση να βρούμε !» τα παιδιά πρότειναν λύσεις και τις δραματοποίησαν. Καθώς η σχολική χρονιά πλησίαζε στο τέλος της, οι κοινές στιγμές των παιδιών δεν περιορίζονταν πια μόνο στις δράσεις του Σχεδίου Δράσης. Με δική τους επιμονή και αυθόρμητη πρωτοβουλία, αναζητούσαν ευκαιρίες για παιχνίδι και συνεργασία και σε άλλες ώρες του προγράμματος, κάνοντας τη χαρά της συνύπαρξης και της ομαδικότητας κομμάτι της καθημερινότητάς τους.

Τα καπέλα μας «μυρίζουν»… διακοπές!

Λίγο πριν αποχαιρετήσουμε τη σχολική χρονιά, μια όμορφη έκπληξη μας περίμενε στο νηπιαγωγείο! 
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, με δική του πρωτοβουλία, χάρισε σε όλα τα παιδιά καπέλα ηλίου, προσφέροντας έτσι ένα δώρο χρήσιμο, συμβολικό και… πολύ καλοκαιρινό!

Η χαρά των παιδιών ήταν μεγάλη — και έγινε ακόμη μεγαλύτερη όταν τους ανακοινώσαμε πως θα διακοσμήσουν τα καπέλα τους με τα δικά τους σχέδια! Με κατάλληλους μαρκαδόρους, φαντασία και δημιουργικότητα, τα παιδιά ζωγράφισαν ήλιους, θάλασσες, ψαράκια, παγωτά, καρπούζια και άλλα χαρούμενα, καλοκαιρινά μοτίβα.

59370d8e b9a5 44c5 baef 3cb3b61b0511

Το κάθε καπέλο έγινε μοναδικό, γεμάτο χρώμα και παιδική έκφραση. Στο τέλος, τα παιδιά πήραν τα δημιουργήματά τους ως αναμνηστικό της χρονιάς που πέρασε — ένα όμορφο ενθύμιο γεμάτο αναμνήσεις, φιλία και χαμόγελα!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τη σκέψη και την υποστήριξη!
Με τα καπελάκια μας στο κεφάλι και τις καρδιές μας γεμάτες, είμαστε έτοιμοι για καλοκαιρινές περιπέτειες!

Μικροί Κηπουροί σε Δράση!

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, συνεχίσαμε τις οικολογικές μας δράσεις στο νηπιαγωγείο με μια ξεχωριστή εμπειρία για τα παιδιά: φυτέψαμε αρωματικά φυτά στην αυλή μας!

Τα παιδιά ανέλαβαν ενεργό ρόλο από την αρχή μέχρι το τέλος της διαδικασίας. Με ενθουσιασμό και πολλή όρεξη, έσκαψαν το χώμα, φύτεψαν με προσοχή τα φυτά και φρόντισαν να τα ποτίσουν. Μέσα από τη δράση αυτή, είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη φύση, να μάθουν για τη σημασία των φυτών και να αισθανθούν τη χαρά της δημιουργίας.

Η αυλή μας γέμισε με βότανα, σκορπίζοντας όμορφες μυρωδιές και δίνοντας χρώμα και ζωντάνια στον χώρο μας! Πέρα από την αισθητική αλλαγή, τα παιδιά συνειδητοποίησαν πως ακόμη και μια μικρή πράξη, όπως η φύτευση ενός φυτού, μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά για το περιβάλλον και την κοινότητά μας!

Το καλοκαιρι έφτασε…πάμε παραλία;

Την Παρασκευή 6 Ιουνίου πραγματοποιήσαμε άλλη μια, καλοκαιρινή αυτή τη φορά,  εξωτερική δράση. Με άρωμα   καλοκαιρινών διακοπών αποφασίσαμε να φέρουμε… τη δική μας “αμμουδιά” δίπλα στο σχολείο!!

Καπέλο, νερό, τσάντα, αντηλιακό και φύγαμε!

Μόλις φτάσαμε, πρώτη μας δουλειά να βγάλουμε τα παπούτσια μας!

Πρώτα παιχνίδια ομαδικά…

Αθλούμαστε στην άμμο!

 

Σειρά είχαν τα δικά μας αυτοσχέδια παιχνίδια… μπάλα, τρέξιμο, σκάψιμο, χορός!

Και φυσικά  δε παραλείψαμε να χαλαρώσουμε στη δροσερή άμμο… απόλαυση!

Δώσαμε όλη μας την ενέργεια στο παιχνίδι…ώρα για πικ-νικ!

 

Η ώρα πέρασε… Κουρασμένοι αλλά γεμάτοι χαρά πήραμε το δρόμο για το σχολείο!