Erasmus+ Job Shadowing – Μια Τριήμερη Εμπειρία Μάθησης, Συνεργασίας και Πολιτιστικής Ανταλλαγής

Την προηγούμενη εβδομάδα, 1- 3 Δεκεμβρίου 2025 το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει εκπαιδευτικούς από τη Λιθουανία στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ (Project Code: 2025 – 1- LT01- KA121- SCH- 000316048). Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε με στόχο την ανταλλαγή καλών πρακτικών γύρω από τη δημοκρατική εκπαίδευση, τη συμμετοχή των μαθητών, τη διαφοροποιημένη διδασκαλία και την ένταξη καινοτόμων παιδαγωγικών προσεγγίσεων στη σχολική καθημερινότητα.

5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 16 17 18 21 22 23 25 26

Το απόγευμα της πρώτης ημέρας πραγματοποιήθηκε επίσημη τελετή υποδοχής στο Δημαρχείο της Πυλαίας–Χορτιάτη.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους η Αντιδήμαρχος Παιδείας και Πολιτισμού κ. Ελένη Γιαννούδη και ο Πρόεδρος της Επιτροπής Παιδείας κ. Σοφοκλής Κάλτσιος, ενώ συμμετείχαν επίσης ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας.

Η εκδήλωση περιελάμβανε:

  • Προβολή σύντομης ταινίας που παρουσίαζε την περιοχή μας και την τοπική κοινότητα.

  • Παρουσίαση εκπαιδευτικής πρακτικής με τίτλο
    “Roots and Wings: Learning from Our Past, Sharing Traditions, and Envisioning the Future Together as Global Citizens”,
    η οποία εντάχθηκε στη συζήτηση γύρω από τη δημοκρατική και συμμετοχική εκπαίδευση.

Η βραδιά έκλεισε με μπουφέ και παραδοσιακούς χορούς, σε ένα ζεστό κλίμα φιλίας, συνεργασίας και πολιτισμικής ανταλλαγής.

Ακολούθησε επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο της Ένωσης Ποντίων Πανοράματος, όπου οι φιλοξενούμενοι ενημερώθηκαν για την ιστορία, τον πολιτισμό και τις παραδόσεις του Ποντιακού Ελληνισμού — μια σημαντική πτυχή των ριζών της τοπικής μας κοινότητας.

35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52

Οι φιλοξενούμενοι εκπαιδευτικοί επισκέφθηκαν το Reggio School, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά πρακτικές του Reggio Emilia, καθώς και διαφορετικά μοντέλα δημοκρατικής διοίκησης και συμμετοχής των μαθητών.
Η συζήτηση με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου ανέδειξε κοινές αξίες αλλά και διαφορετικούς τρόπους εφαρμογής της δημοκρατικής εκπαίδευσης.

54

Στη συνέχεια, η αποστολή μας επισκέφθηκε την Έδρα UNESCO του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.
Οι επισκέπτες ενημερώθηκαν για το ερευνητικό έργο που αφορά τη δημοκρατία, τα ανθρώπινα δικαιώματα, τη διαπολιτισμικότητα και τη βιωσιμότητα στην εκπαίδευση.
Η επίσκεψη παρείχε θεωρητικό υπόβαθρο και άνοιξε δρόμους για μελλοντικές συνεργασίες.

57 58 59 60 61 62

Οι εκπαιδευτικοί είχαν επίσης την ευκαιρία να  παρακολούθησουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Opera1, μια βιωματική θεατρική πρόβα ειδικά σχεδιασμένη για μαθητές, στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.
Η δράση αυτή συνδέεται με προηγούμενη συνεργασία του σχολείου μας με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης μέσω eTwinning και αναδεικνύει την αξία των τεχνών στην καλλιέργεια της δημιουργικότητας, της έκφρασης και της δημοκρατικής συμμετοχής.

64 65 66

 

Η τριήμερη επίσκεψη αποτέλεσε μια εξαιρετικά γόνιμη εμπειρία τόσο για τους φιλοξενούμενους όσο και για το σχολείο μας.
Η ανταλλαγή ιδεών, η πρακτική παρατήρηση και οι συζητήσεις γύρω από τη δημοκρατική εκπαίδευση εμπλούτισαν όλους τους συμμετέχοντες, ενώ ενίσχυσαν τις βάσεις μιας μακροχρόνιας διεθνούς συνεργασίας.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες σε όλους όσοι συνέβαλαν ουσιαστικά στην επιτυχή υλοποίηση  και στη δημιουργία μιας αξέχαστης εμπειρίας για τους φιλοξενούμενους εκπαιδευτικούς από τη Λιθουανία.

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα:

  • Τον Δήμο Πυλαίας–Χορτιάτη για την έμπρακτη υποστήριξη της εκδήλωσης καλωσορίσματος και ιδιαίτερα την Αντιδήμαρχο Παιδείας κ. Ελένη Γιαννούδη και τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής κ. Σοφοκλή Κάλτσιο, για τη θερμή υποδοχή και την άψογη συνεργασία.

  • Τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την ενεργή παρουσία και συνεχή υποστήριξη.

  • Το ιδιωτικό σχολείο Reggio για τη δημιουργική συνάντηση γνωριμίας που προσέφερε στους φιλοξενούμενους εκπαιδευτικούς.

  • Την Έδρα UNESCO του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και ιδιαίτερα την ακαδημαϊκό του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής κ. Αναστασία Κεσίδου, για τη γόνιμη συζήτηση και την εξαιρετική παρουσίαση.

  • Την υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης κ. Κατερίνα Συρράκου για τη συνεργασία και το εμπνευσμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Opera1 που είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε.

  • Τον Πρόεδρο της Ένωσης Ποντίων Πανοράματος κ. Νίκο Κομματίδη, για το θερμό καλωσόρισμα στο Λαογραφικό Μουσείο και τη μοναδική παρουσίαση παραδοσιακών χορών, που πρόσφερε στους φιλοξενούμενους μια αυθεντική πολιτιστική εμπειρία.

  • Τέλος, ευχαριστούμε θερμά τις τοπικές επιχειρήσεις                                                                                                                                                                                 “Tάσος Patisserie” και “Albus”,                                                                                                                                                                                                          που ανταποκρίθηκαν με χαρά στο κάλεσμα του σχολείου μας και προσέφεραν τοπικά κεράσματα και εδέσματα, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός ζεστού και φιλόξενου μπουφέ για τους καλεσμένους μας.

Ακολουθεί το συγκεντρωτικό βίντεο της δράσης μας

 

Ευχαριστούμε πολύ Erasmus + για την υπέροχη εμπειρία που ζήσαμε στο σχολείο μας!

 

Μετράμε αντίστροφα ως τα …Χριστούγεννα📆

Με χαρά  και αγωνία αναμένουμε τα Χριστούγεννα  !Σε πόσες μέρες άραγε;

Σε αυτό το ζήτημα  οι ιδέες των παιδιών έδωσαν την λύση …προτείνοντας ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης  και έτοιμα !Καθένα , μοναδικό , ξεχωριστό για κάθε τμήμα του σχολείου μας…..και η αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει…

Και για να μαθαίνουμε και εμείς οι μεγάλοι …τα ημερολόγια  αντίστροφης μέτρησης, γνωστό και ως advent calendars  είναι μια δημοφιλής Χριστουγεννιάτικη παράδοση που έχει επικρατήσει στην Ελλάδα, όπου από την 1η Δεκεμβρίου (ή νωρίτερα) μέχρι τα Χριστούγεννα, ανοίγεται καθημερινά ένα «παραθυράκι» που κρύβει ένα μικρό δώρο, γλυκό, μήνυμα ή δραστηριότητα, κάνοντας την προσμονή πιο διασκεδαστική και δημιουργώντας την αίσθηση της γιορτής. Προέρχεται από τη Γερμανία, όπου οι οικογένειες μετρούσαν τις μέρες με διαφορετικούς τρόπους. 

 

1764852562988

1764852562993

1764852562984

1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα στο νηπιαγωγείο “’

1ο Εργαστήριο  Δεξιοτήτων (2025-26)Διάρκεια: Οκτώβριος-Νοέμβριος

Θεματική ενότητα: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ-Κοινωνική  συναίσθηση και ευθύνη.

Το εργαστήριο με τίτλο : ‘Αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα  στο νηπιαγωγείο’ επιδιώκει να βοηθήσει τα παιδιά να κατακτήσουν γνώσεις, να καλλιεργήσουν δεξιότητες και  να αναπτύξουν στάσεις σεβασμού στη διαφορετικότητα στον  καθημερινό τρόπο ζωής και τη συμπεριφορά τους. Στα εργαστήρια του προγράμματος δόθηκε  έμφαση στις δεξιότητες της κοινωνικής   ζωής, στις ρουτίνες σκέψεις και αναστοχασμού καθώς και  στη  παραγωγική μάθηση μέσω των τεχνών και της δημιουργικότητας.

1ο Εργαστήριο 

Στο πρώτο εργαστήριο πραγματοποιήθηκε η συγκρότηση της ομάδας  με την δραστηριότητα ‘Ας γνωριστούμε, ποιοι είμαστε…. Ακολούθησαν  κινητικά παιχνίδια με στόχο την τόνωση των
δεσμών της ομάδας και δημιουργήθηκε η ομαδική εργασία “ το δέντρο της ομάδας μας”

1764444294751 1764444745385 1764444745379 1764444745373

2ο Εργαστήριο

Σο εργαστήριο αυτό ετοιμάστηκε το συμβόλαιο της ομάδας, φτιάχνοντας  τους κανόνες της ομάδας μας στην ολομέλεια με  συζήτηση και δημιουργία ενός κολάζ.  Ακολούθησε κινητικό παιχνίδι όπου τα παιδιά μετακινούνταν   στο χώρο χαρίζοντας στον εαυτό τους και στον άλλον  “κάτι θετικό” .Τέλος στην δραστηριότητα “ Η αλυσίδα της τάξης μας” πραγματοποιήθηκε συζήτηση και κατασκευή αλυσίδας με συγκεκριμένους κανόνες που αφορούν στην  ανεκτικότητα, στην αποδοχή του άλλου και στη συνεργασία.

 

1764445563303 1764445563309

 

1764445782916

3ο Εργαστήριο

Στο εργαστήριο αυτό διερευνήθηκαν οι αρχικές μας ιδέες για την έννοια της διαφορετικότητας: ‘Είναι όλα γύρω μου ίδια ή διαφορετικά;’ Όλα αυτά συζητήθηκαν στην ολομέλεια και δημιουργήθηκε από κοινού ένας  εννοιολογικός χάρτης με ιδεοθύελλα με το ψηφιακό συνεργατικό  εργαλείο  coogle

 

1764446235469

4ο Εργαστήριο

Σε αυτό το εργαστήριο διερευνήθηκαν οι ‘ Ομοιότητες και διαφορές στη φύση και στα ζώα’ και συζητήθηκαν στην ολομέλεια  .Το εργαστήριο έκλεισε με το κινητικό παιχνίδι παρατήρησης: ‘Τι κρύβουν τα μπαλόνια;’

1764446823775 1764446823795

1764446823790

 

 

5ο Εργαστήριο

Ομοιότητες και διαφορές στους ανθρώπους:’ Μοιάζουμε ή   διαφέρουμε;’ Στο εργαστήριο αυτό  πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες παρατήρησης με ομοιότητες και διαφορές των παιδιών μεταξύ τους. Παρατήρησαν επίσης  πρόσωπα  και συναισθήματα μέσα από πίνακες  του Picasso και  της Margaret Κeane .Συζητήθηκαν οι διαφορετικοί λόγοι που προκαλούν… ίδια συναισθήματα.

1764447744996

1764448046767 1764448046784 1764448046793 1764448046777 1764448046760

1764448046807

6ο Εργαστήριο

Στο εργαστήριο ‘ Η αξία της διαφορετικότητας’ στόχος ήταν να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά ότι είναι σημαντικό να   διαφέρουμε μεταξύ μας και πως όλοι μπορούμε να μάθουμε και να κερδίσουμε από τους
άλλους. Αυτό επιχειρήθηκε μέσα από την ανάγνωση και επεξεργασία του παραμυθιού Το κάτι Άλλο’. Επίσης με το κινητικό παιχνίδι  –Ίδιοι ή διαφορετικοί; πως νιώθω πιο καλά;, όπου τα παιδιά κινούνταν στο χώρο και στις παύσεις γίνονταν  όλοι ίδιοι αλλά και το αντίθετο(στη στάση, στο μορφασμό, στη φωνή κ.λ.π). Τέλος δημιουργήθηκε ένα φύλλο εργασίας με βάση τις ρουτίνες σκέψης  “ Είμαι ο εαυτός μου και μπορώ να πω όχι”

1764448475860 1764448748297

1764672401139

7ο Εργαστήριο

Στο τελευταίο εργαστήριο  πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες αξιολόγησης: συζητήθηκε το θέμα “ι θα συνέβαινε σε ένα κόσμο όπου όλα θα ήταν ίδια και τι όπου  όλα θα ήταν διαφορετικά;” και διαμορφώθηκε ένα φύλλο εργασίας /μεταγνώσης: Ζωγράφισε ότι σου έρχεται στο μυαλό όταν ακούς τη  λέξη  διαφορετικότητα.

 

1764448997380

1764448997371

1764840872495

1764449307955 1764449307949 1764449307963

 

1764449307943

 

Έτσι ολοκληρώθηκε το  πρώτο εργαστήριο δραστηριοτήτων  αποκομίζοντας σημαντικά οφέλη για τα παιδιά !

Δράση πριν η φύση μας ξεχάσει! Δράση ενεργού πολίτη

Σε λίγες μέρες οι παγκόσμιοι ηγέτες συναντιούνται στη Βραζιλία για να συζητήσουν τα
μέτρα που λαμβάνουν για τη κλιματική κρίση. Πρόκειται για την 30η διεθνή συνάντησή που
συγκαλεί ο ΟΗΕ για το θέμα («Conference of Parties», COP30, Bραζιλία, 10-21 Nοεμβρίου
2025).Είναι σημαντικό να νιώσουν όλοι/ες οι σύνεδροι στη Βραζιλία ότι νοιαζόμαστε, ανησυχούμε
και απαιτούμε να ληφθούν γενναία μέτρα για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης.

Μετά από τόσα χρόνια προγραμμάτων στην περιβαλλοντική εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο μας  , ήρθε η ώρα να περάσουμε στη δράση ως ενεργοί πολίτες . Ενώνουμε τις δυνάμεις μας, το σχολείο μας , το 1ο Νηπιαγωγείο Πανοράματος με άλλα σχολεία σε όλη τη χώρα  ,την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης  και το WWF Ελλάς, ώστε να ακουστεί η φωνή των μαθητών/τριών μας  στη Βραζιλία.
Τα παιδιά θα αναδείξουν την φωνή τους και  τις  ανησυχίες τους  για ένα πιο βιώσιμο πλανήτη στέλνοντας    επιστολές/ζωγραφιές που απευθύνονται στον πρωθυπουργό της Ελλάδας, που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας  με την ελπίδα η φωνή τους να συμβάλλει σε θετικές αλλαγές !Η δράση εντάσσεται στο στόχο 13  “Δράση για το κλίμα-κλιματική αλλαγή  ,περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση  και ενεργού πολιτειότητας ” και προβλέπεται διάχυση σε όλη τη σχολική κοινότητα.

1764063532819 17640635895431764063589538 1 1Katagrafh

Επίσκεψη στο Παιδικό Μουσείο Θεσσαλονίκης

Tην Τρίτη 25 Νοεμβρίου  το νηπιαγωγείο μας  επισκέφθηκε  το Παιδικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και συμμετείχε  στο μουσείο-εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Η Ευρώπη μιλάει πολλές γλώσσες και έχει πολλά να πει”, στο πλαίσιο εισαγωγής στην  υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων την τρέχουσα σχολική χρονιά.
Μέσα από παιχνίδια και δραστηριότητες τα παιδιά ανακάλυψαν πως όλες οι χώρες της Ευρώπης μοιράζονται κοινή ιστορία και πολιτισμό. Μας παρουσίασαν διάφορες ευρωπαϊκές χώρες και γνωρίσαμε σπουδαίες προσωπικότητες και δημιουργίες που προέρχονται από καθεμία – από εφευρέσεις όπως τα πρώτα ρομπότ μέχρι γνωστά έργα και κινούμενα σχέδια που είναι γνωστά σε ολόκληρο τον κόσμο.
Στη συνέχεια, τα παιδιά ζωγράφισαν σημαίες και έκαναν αντιστοίχιση στον χάρτη: έπρεπε να βρουν τη σωστή χώρα και να τοποθετήσουν τη μαγνητική σημαία στο κατάλληλο σημείο του ευρωπαϊκού χάρτη.
Στο τέλος  κατασκεύασαν ένα χάρτινο «βαλιτσάκι» ταξιδιού, στο οποίο κόλλησαν εικόνες από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.
Ήταν μια όμορφη εμπειρία γεμάτη γνώση και δημιουργικότητα για τους μικρούς ταξιδιώτες της Ευρώπης!
1000007685
1000007683 1000007688  1000007690
1000007687
1764078335855

1η συνάντηση Σχολής γονέων«Υγιείς συνήθειες από μικρή ηλικία: Ισορροπημένη  διατροφή και  καθημερινή κίνηση για δυνατά μυαλά»

Με επιτυχία   πραγματοποιήθηκε η  έναρξη της Σχολής Γονέων για τη φετινή χρονιά, μια  πρωτοβουλία που φιλοδοξεί να στηρίξει τον σημαντικό  ρόλος  των γονέων , προσφέροντας  χώρο για ενημέρωση, συζήτηση και ανταλλαγή εμπειριών.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι φέτος ξεκίνησε μια νέα δυναμική συνεργασία των σχολείων της τοπικής εκπαιδευτικής κοινότητας, 1ο και 2ο Νηπιαγωγείο Πανοράματος, και το 1ο και 2ο Δημοτικό Σχολείο Πανοράματος και το Γυμνάσιο Πανοράματος με στόχο τη δημιουργία ενός ενιαίου δικτύου υποστήριξης για γονείς και εκπαιδευτικούς και  με συντονιστή τον Δρ. Γεώργιο Καρατάσιο, πρ. Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Εκπαίδευσης.

Η πρώτη συνάντηση πραγματοποιήθηκε  τη Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2025 και ώρα 18:00 μμ. στο αμφιθέατρο του 2ου Δημοτικού σχολείου Πανοράματος  με θέμα:
«Υγιείς συνήθειες από μικρή ηλικία: ισορροπημένη  διατροφή και καθημερινή κίνηση για δυνατά μυαλά» με εισηγήτρια την  ιατρό ,κ. Κυριακή Τσιρουκίδου.

Σας ευχαριστούμε που συμμετείχατε  ενεργά και συμβάλλατε με τη παρουσία σας στη διαμόρφωση ενός ζεστού, ανοιχτού και υποστηρικτικού περιβάλλοντος.
Ανυπομονούμε  για την συνέχεια!

20251202 085805

Το δάσος μιλά για την.. Δημοκρατία

 

Το αγαπημένο βιβλίο «Το Δάσος» της Σοφίας Ζαραμπούκα μάς θυμίζει με έναν απλό και τρυφερό τρόπο πόσο σημαντικό είναι όλοι να ζούμε μαζί αρμονικά, με σεβασμό και ελευθερία. Στο δάσος, τα ζώα μαθαίνουν ότι κανένας δεν πρέπει να επιβάλλεται στους άλλους, πως όλοι έχουν δικαίωμα στη φωνή, στη γνώμη και στη ζωή τους. Όταν κάποιος προσπαθεί να γίνει δυνατός και να φοβίσει τους υπόλοιπους, η ισορροπία χάνεται – όπως συμβαίνει και στις ανθρώπινες κοινωνίες όταν απουσιάζει η δημοκρατία.
Αναπαριστώντας τους ρόλους από το κείμενο του  βιβλίου από τις εκπαιδευτικούς του σχολείου μας κ.Γιώτα Κιοσέ και την  κ.Ντόρα  Ταξίδου και  προσκαλώντας τα παιδιά σε ενεργή ψηφοφορία διαπιστώσαμε  πως ακόμα και στα μικρά  παιδιά    το μήνυμα παραμένει επίκαιρο: η ελευθερία, η δικαιοσύνη και ο σεβασμός δεν είναι δεδομένα. Κατακτιούνται όταν όλοι οι “κάτοικοι του δάσους” συνεργάζονται, μιλούν, αντιστέκονται στο άδικο και υπερασπίζονται ο ένας τον άλλον.
Όπως τα ζώα του δάσους, έτσι κι εμείς έχουμε ευθύνη να φροντίζουμε το «δικό μας» δάσος – την κοινωνία μας – ώστε να παραμένει ζωντανό, δίκαιο και δημοκρατικό.
1763365988548 1763365988541
to dasos

Παιδαγωγική συνάντηση εκπαιδευτικών – γονέων

Την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου και ώρα 5.30 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί  παιδαγωγική συνάντηση γονέων με τους εκπαιδευτικούς του κάθε τμήματος . Η  παρουσία όλων είναι απαραίτητη !

 

Μαθαίνουμε αγγλικά ..με μια πινελιά από Halloween 👀🎩🎵

Στο νηπιαγωγείο μας , η εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας γίνεται  με τρόπο  βιωματικό ,δημιουργικό και χαρούμενο !Με αφορμή τη γιορτή του Halloween  γνωρίσαμε ένα σημαντικό πολιτιστικό στοιχείο των αγγλόφωνων χωρών . Tα  παιδιά έμαθαν νέες αγγλικές λέξεις  μέσα από παιχνίδια ,τραγούδια και κατασκευές μασκών .

Μέσα από αυτή την δραστηριότητα , τα νήπια ήρθαν σε επαφή με το πολιτισμό και τις παραδόσεις άλλων χωρών ,καλλιεργώντας έτσι τη διαπολιτισμική τους συνείδηση και ανακαλύπτοντας πως η γλώσσα είναι πάντα γεμάτη φαντασία ,μουσική και χαμόγελα!

1761921021557 1

 

1000003400 1

Μικροί αποταμιευτές με μεγάλα όνειρα! 31η Οκτωβρίου Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης

Για την παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης διαβάσαμε το  βιβλίο  “Αν κάθε μέρα” του Αντώνη Παπαθεοδούλου , μας ενέπνευσε και  αποτυπώσαμε τις ιδέες μας σε  ένα φύλλο εργασίας   . Φτιάξαμε και παίξαμε χειροποίητο επιτραπέζιο παιχνίδι, στην ολομέλεια και ομάδες παιδιών στο ελεύθερο παιχνίδι.Μιλήσαμε για την παροιμία, φασούλι το φασούλι…και φτιάξαμε  ατομικές  κατασκευές .
Ένα φασούλι τη φορά… και το σακούλι γεμίζει!
Κάθε μικρή αρχή, γεμίζει το σακούλι της προσπάθειας.
Ό,τι σπέρνουμε με αγάπη, μεγαλώνει με τον καιρό.
Μικρές πράξεις σήμερα, μεγάλα αποτελέσματα αύριο!
an kathe mera 92758

1000003469

 

1761935504416