ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 1ου ΝΓ ΠΑΛΛΗΝΗΣ
Αποκριάτικος Διαγωνισμός Καπέλου
Με πολλή μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο αποκριάτικος διαγωνισμός καπέλου με θέμα “Οι λιχουδιές του πάρτυ”.
Οι μαθητές έγιναν.. καπελοποιοί και κατασκεύασαν, στο σπίτι, καταπληκτικά καπέλα με πολλά χρώματα, σχέδια και υλικά τα οποία και μας παρουσίασαν με πολύ καμάρι, περηφάνια και μία δόση τσαχπινιάς!
Ήταν όλα τους υπέροχα και πολύ, πολύ ευφάνταστα!
Εμείς με την σειρά μας ευχόμαστε πάντα δημιουργίες για τους μαθητές μας!
Μία Τσικνοπέμπτη αλλιώς..
Μία διαφορετική και πολύ διασκεδαστική Τσικνοπέμπτη γιορτάσαμε φέτος στο σχολείο μας, την..
ΤΣΙΧΛΟΠΕΜΠΤΗ!
Αφορμή ήταν οι ίδιοι οι μαθητές μας, που πολλές φορές ρωτάνε : Κυρία τι γιορτάζουμε την Τσιχλοπέμπτη;
Αυτό το αθώο παιχνίδισμα της λέξης έδωσε την ιδέα να γιορτάσουμε μια διαφορετική Τσικνοπέμπτη φέτος, αυτή με τις τσίχλες, ένα πολύ διαδεδομένο υλικό της παιδικής κουλτούρας.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παίξουν με πολλές και διαφορετικές τσίχλες, σε ευφάνταστα σχέδια και χρώματα με ένα εντελώς διαφορετικό τρόπο από ότι συνήθως.
Κάναμε τσιχλομπάρμπεκιου
τσιχλοταξινόμηση
τσιχλομαχίες
τσιχλομπάσκετ και ένα σωρό άλλα παιχνίδια.
Και του χρόνου με υγεία!
Χειμώνας
Κοπή πίτας 2026
Το χρυσό το φλουρί, ποιος άραγε θα το βρει;
Με μεγάλη χαρά και ανυπομονησία κόψαμε τη Βασιλόπιτα στο νηπιαγωγείο μας, την οποία με πολλή αγάπη και μεράκι επιμελήθηκε ο κ. Πανούσης, μπαμπάς μαθητή μας, και τον ευχαριστούμε θερμά!
Οι “νικητές” ήταν όχι ένας, όχι δύο αλλά.. τρεις!!!
Ο Δ. από το τμήμα 1, η Σ. από το τμήμα 2 και η κα Ντέπη από τις δασκάλες και το προσωπικό.
Ευχόμαστε η νέα χρονιά να φέρει μόνο επιτυχίες, υγεία, τύχη, ευημερία και πολλή πολλή αγάπη στους μαθητές μας και τις οικογένειές τους!
A, α, α, αρχίζει η παγωνιά!
Α,α,α αρχίζει η παγωνιά!
Πάει ο ήλιος έχει φύγει
και το κρύο μας τυλίγει.
Α,α,α αρχίζει η παγωνιά!
Ε,ε,ε, χειμώνα παγερέ!
Ξύλα ανάβουν μες τα τζάκια
και ζεσταίνουν τα σπιτάκια.
Ε,ε,ε, χειμώνα παγερέ!
Ι,ι,ι, βοριάδες τσουχτεροί!
Πόρτες παραθύρια κλείστε
τους ανέμους έξω αφήστε.
Ι,ι,ι, βοριάδες τσουχτεροί!
Ο,ο,ο, ζεστά που θα ντυθώ!
Έξω στην αυλή θα τρέξω
και χιονόμπαλες θα παίξω
Ο,ο,ο, ζεστά που θα ντυθώ!
Ου, ου, ου, το κρύο πάει παντού!
Τα χεράκια ξυλιασμένα
και τα πόδια παγωμένα
Ου, ου , ου, το κρύο πάει παντού!
Είναι ΧΕΙΜΩΝΑΣ και μαθαίνουμε τα πάντα γύρω από αυτόν παίζοντας και διασκεδάζοντας.
Η ζωή στους πάγους
Φτιάξαμε χιόνι και χιονάνθρωπους
Κάναμε σκι
Μάθαμε για την χειμερία νάρκη
Κάναμε χιονονιφάδες, μιλήσαμε για τα ρούχα του χειμώνα, τα μέσα θέρμανσης και πολλά πολλά άλλα.
Xριστούγεννα μυρίζει…
Χριστούγεννα (Κωστής Παλαμάς)
Τι φως και χρώμα κι εμορφιά να σκόρπιζε τ’ αστέρι
οπού στην κούνια του Χριστού τους Μάγους έχει φέρει!
Ποιός άγγελος το διάλεξε για τέτοιο ταχυδρόμο!
Τ’ άλλα τ’ αστέρια θα ‘βλεπαν το φωτεινό του δρόμο
κι από τη ζήλεια θα’ τρεμαν…Αστέρι σε ποια χώρα
του απέραντου ουρανού να λαμπυρίζεις τώρα;
Η παντοδύναμη φθορά μην έσβησε το φως σου;
Ή μήπως είσαι αθάνατο και συ σαν το Χριστό σου;
Δεν κατεβαίν’ η λάμψη σου κι εδώ στα χώματά μας;
Για όλα τ’ άστρα, αλίμονο! δεν είναι η ματιά μας…
Και μόνον όταν τα λαμπρά Χριστούγεννα μας θα μπουν,
θαρρώ πως οι ακτίνες του μες την ψυχή μου λάμπουν.
Το 1ο Νηπιαγωγείο Παλλήνης σας εύχεται Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος !
Πλαστελινομπερδέματα!
Εδώ Νηπιαγωγείο!
Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία
κάποιος την έγραψε στον τοίχο με μπογιά
ήταν μια λέξη μοναχά ελευθερία
κι ύστερα είπαν πως την έγραψαν παιδιά!
Κι ύστερα πέρασε ο καιρός κι η ιστορία
πέρασε εύκολα απ’ τη μνήμη στην καρδιά
ο τοίχος έγραφε μοναδική ευκαιρία
εντός πωλούνται πάσης φύσεως υλικά…
Τις Κυριακές από νωρίς στα καφενεία
κι ύστερα γήπεδο στοιχήματα καυγάς
ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία
είπανε όμως πως την έγραψαν παιδιά!































































































